Mickyl schreef:Maar zeiden ze echt specifiek 2 keer per dag les? Of vaker les? Want dat kan natuurlijk vanalles zijn..
En welke workshops of clinics zijn er dan toegevoegd?
ik zou ze even mailen als ik jou was. ze weten meer als mij!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Robin schreef:lrtj_ schreef:Moet je perse L dressuur zijn voor de l+ weken.
Want allround weken zie ik niet zitten aangezien springen zielig voor de hindernissen is.
Je kan in allround ook alleen dressuur doen. Dat hadden vorig jaar ook meerdere mensen
FemkeUtah schreef:Robin schreef:
Je kan in allround ook alleen dressuur doen. Dat hadden vorig jaar ook meerdere mensen
Dat is goed om te horen, want met mijn friesje fanatiek mee gaan springen kan maar dat ligt ons niet zo
mereltjuhxxx schreef:Hoe zit het met alleen gaan? Heb je snel aanspraak, ik ben best verlegen?
mereltjuhxxx schreef:Hoe zit het met alleen gaan? Heb je snel aanspraak, ik ben best verlegen?

. Citaat:Naar aanleiding van de ervaringen en evaluatie van vorig jaar hebben wij een aantal veranderingen in ons programma doorgevoerd, waardoor de tarieven van de ‘Paard & Ruiter Instructieweken’ dit jaar iets zijn verhoogd. Kwalitatieve veranderingen zijn onder andere doorgevoerd op het gebied van instructie en het aantal lesuren. Daarnaast is de samenwerking met onze partners op een aantal punten gewijzigd, waardoor wij het programma nog beter kunnen laten aansluiten op de wensen van de deelnemers.
Er wordt 1-2 keer per dag lesgegeven, afhankelijk van het dagprogramma. Er zijn echter per volledige dag wel altijd twee activiteiten met je paard (bijvoorbeeld les ’s morgens en buitenrit ’s middags). Op deze manier is het voor de ruiters en de paarden ook goed vol te houden.
.Arcodavella schreef:Ik heb ze ook gemaild en denk dat ze helemaal volgespamt worden met mailtjes, maar goed. Mij vertelde ze het volgende:Citaat:Naar aanleiding van de ervaringen en evaluatie van vorig jaar hebben wij een aantal veranderingen in ons programma doorgevoerd, waardoor de tarieven van de ‘Paard & Ruiter Instructieweken’ dit jaar iets zijn verhoogd. Kwalitatieve veranderingen zijn onder andere doorgevoerd op het gebied van instructie en het aantal lesuren. Daarnaast is de samenwerking met onze partners op een aantal punten gewijzigd, waardoor wij het programma nog beter kunnen laten aansluiten op de wensen van de deelnemers.
Er wordt 1-2 keer per dag lesgegeven, afhankelijk van het dagprogramma. Er zijn echter per volledige dag wel altijd twee activiteiten met je paard (bijvoorbeeld les ’s morgens en buitenrit ’s middags). Op deze manier is het voor de ruiters en de paarden ook goed vol te houden.
Dus blijkbaar heeft niet elke week exact hetzelfde programma, waardoor ze dus niet precies kunnen zeggen hoe vaak je les hebt. Maar voor mij komt dit over dat je misschien 2-3 keer geen twee keer per dag les hebt (dus een buitenrit of een andere activiteit), en dat vind ik eigenlijk heel prima.
Maar ieder heeft zo zijn mening en eisen, dus dat zij zo.
Robin, ga jij nou wel of niet dit jaar?
Citaat:Naar aanleiding van de ervaringen en evaluatie van vorig jaar hebben wij een aantal veranderingen in ons programma doorgevoerd
Arcodavella schreef:Ik heb ze ook gemaild en denk dat ze helemaal volgespamt worden met mailtjes, maar goed. Mij vertelde ze het volgende:Citaat:Naar aanleiding van de ervaringen en evaluatie van vorig jaar hebben wij een aantal veranderingen in ons programma doorgevoerd, waardoor de tarieven van de ‘Paard & Ruiter Instructieweken’ dit jaar iets zijn verhoogd. Kwalitatieve veranderingen zijn onder andere doorgevoerd op het gebied van instructie en het aantal lesuren. Daarnaast is de samenwerking met onze partners op een aantal punten gewijzigd, waardoor wij het programma nog beter kunnen laten aansluiten op de wensen van de deelnemers.
Dus blijkbaar heeft niet elke week exact hetzelfde programma, waardoor ze dus niet precies kunnen zeggen hoe vaak je les hebt. Maar voor mij komt dit over dat je misschien 2-3 keer geen twee keer per dag les hebt (dus een buitenrit of een andere activiteit), en dat vind ik eigenlijk heel prima.
Maar ieder heeft zo zijn mening en eisen, dus dat zij zo.
Robin, ga jij nou wel of niet dit jaar?