nieuwe parel in wording: Desperado

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Puck94

Re: nieuwe parel in wording: Desperado

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:02

Wat een vervelend nieuws! Succes ermee!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:17

Heb niet echt alles gevolgd, maar toen zag ik foto's dat het beter ging, en ik vond het echt een droppie.
Toen je berichtje deed over het slechte nieuws. Schrok ik wel een beetje.

Ik hoop dat jullie snel iets te weten komen

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:25

Ach, zag de eerste foto's en dacht "wat fijn dat hij nu de kans krijgt om lekker op te knappen", lees nu net de update en dat is toch weer heel triest...arm dier!

Alsnog blijft het natuurlijk fijn dat jullie je nu over hem ontfermen! Top!

talithaa_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:57

Ik volg het al vanaf het begin, en had er alle vertrouwen in dat hij helemaal zou opknappen en dan dit :( echt zonde. Heel veel sterkte ermee!

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:28

Ik volg jullie ook vanaf het begin, dacht echt dat het goed ging... Maar nu dit. Veel sterkte voor jullie alledrie!

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:05

Gister was het weer heel erg mis. De oude eigenaar neemt niet op en zit met me handen in het haar, hij staat in de binnenbak samen met een andere paard elke dag een ander, maar wat moet ik nu met hem... ;(

Ga de kliniek maar bellen om te kijken of ze nu al iets kunnen doen behalve opereren, snap het gewoon niet.
Ik kom met een meid van 15 jaar voor een paardje kijken, oke hij is mager maar als ik je dan vertel dat we hem met de tijd willen gaan beleren en je weet dat dit met zijn slechte achterbenen niet mogelijk is, hoe kan je het dan over je hart verkrijgen je bek dicht te houden en te verkopen?? |o
Kan er met me pet niet bij.

Sta je daar gisteravond om 02.00 uur in je binnenbak samen met je man om maar te stappen ondanks daT het paard niet wil.
Het is gewoon een kwelling voor des, om dan nog maar niet over jasmin te spreken die zich er niet aan wil gaan hechten en naar stal komt en niks kan. Ja evita, knuffelen en borstelen want die moet rust houden.
We mennen dan ook veel met mijn kleine welsh zodat ze niet niks kan doen de komende maanden maar haar hart ligt bij het beleren en rijden.

Pakt ze me kleine pony uit de stal voor een ritje met de kar en dan hoor je der zeggen: Hoop maar dat jou niks gebeurd want anders kunnen we helemaal niks meer... dan breekt me hart. Al 8 jaar train ik jasmin en altijd had ze wat te rijden, een een b pony, toen een hafje, toen een paard die bleek hoefkatrol te hebben in de ergste fase en daarna evita en nu des

Nja ga nog eens bellen met de kliniek, ook voor een operatie horen hoe of wat en verder heel diep nadenken en hem maar wat verwennen.

Bedankt voor het lezen :) tis gewoon frustrerend dat iemand je dit flikt en dat ik niks voor hem kan doen op dit moment. Al de bijkomende dingen zijn dan gewoon de druppel die de emmer op het randje brengen.
Laatst bijgewerkt door Nuvel op 23-12-13 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:07

pff, en het leek net zo goed te gaan! Wat rot :( dikke knuffel voor jullie allebei!

vevonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:09

Een paard op mijn vorige stal had maden in zijn koker. Daar is het nu de tijd absoluut niet voor, maar wel een bezoekje van de dierenarts waard denk ik. Ook ik denk dat het een plaatje is! Succes met hem

Tsjerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:13

Ik volg jullie ook al vanaf het begin. Ik vond het zo leuk dat hij zo opknapte. En nu dit... Echt heel erg:( hoop dat jullie nog iets kunnen doen. Sterkte!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:14

Pvff sterkte!

chrilmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 11:43

Jemig... Wat verschrikkelijk ! Heel veel sterkte !

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:12

Ik heb ook vanaf het begin meegelezen en wens jullie heel veel sterkte! Mij pakte het paardje ook al gelijk vanaf de foto dus zodoende, hoop op een heleboel geluk voor jullie!

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:35

Was zo'n leuk topic, ik dacht, over paar maanden staat daar zo'n prachtig gespierder vol, glimmend, gelukkig arabiertje :-(
Leef enorm met jullie mee, dat er zo'n misstanden voorkomen. Hopelijk komt er voor Des een oplossing, hoe dan ook... Heb enorm respect voor jullie dat jullie zo dit paardje een kans wilden geven en nogmaals, leef met jullie mee en blijf volgen hoe het allemaal gaat... heel veel sterkte!

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:53

He bah, hoop dat alles goed komt met des!
Dat iemand zoiets kan verzwijgen tijdens een verkoop.... :n
Echt super van jullie, dat jullie hem een kans geven!

Stralina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 13:11

Dankjewel voor de lieve berichtjes allemaal! :+:

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 13:37

He jakkes wat een klap..... Heel veel sterke voor jullie.

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 14:12

Stralina schreef:
Dankjewel voor de lieve berichtjes allemaal! :+:

:(:)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 14:19

Oh jeetje wat een nieuws. Arm paardje zeg. Snap ook niet dat iemand zoiets achter kan houden. Ik hoop voor jullie dat Des helemaal op knapt en een gelukkig paardje mag worden.
Veel sterkte voor jullie allemaal.

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 14:50

Heb net jullie topic doorgelezen. Super dat jullie hem zo'n kans hebben gegeven, maar wat een drama is dit nu. -O- Ik hoop oprecht dat jullie nog wat voor hem kunnen doen. Mocht het allemaal verkeerd lopen, dan heeft hij in ieder geval van jullie alle liefde en zorg van de wereld gehad, die een paard zich maar kan wensen.
Ik kan jullie alleen maar sterkte en wijsheid wensen.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 20:15

Lieve mensjes,

Ga straks updaten maar, ergens in ons en ook des zit de strijdlust en we zullen ervoor gaan!!
Vandaag een positieve dag :D: straks meer :D

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 20:45

Geef niet op Des is moe maar wil zeker nog als jullie er ook maar geloof in houden voor hem

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 20:53

Jamie & Jasmina,
Ik volg dit topic al een tijdje..
Maar jeetje.. dit verdienen jullie niet..
Ik weet hoe goed jullie voor jullie paardjes zijn...

Ik denk aan jullie en ik hoop dat er snel beter nieuws is...

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:39

Geef niet op! Prachtig wat jullie voor het beestje doen! Kop op, en ik duim voor goed nieuws!

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:43

Zou gisteravond laat geüpdatet hebben maar dat kwam er niet van.
Des is iets je pietsje dikker geworden, hij is ietsje pietsje eikeliger geworden en hij is een stuk beter geworden!!! *\o/* :D

het 24/7 los in de binnenbak of wei staan doet hem goed net als ze twee dekens en het gezelschap van de andere paarden.
Door het vele bewegen gaat het een stuk beter, ze knieën zijn nu beide van slot en hij lijkt het redelijk zo te kunnen houden. Wel moet hij veel lopen, krijgt hij spierversterkers, goed eten, de nodige extra beweging en een strenge opvoeding.
Zal van het eind van de week een foto plaatsen van het nu weer springlevende vreselijk chagrijnige kijkende mannetje :)

We gaan er dus nog even flink tegen aan en zolang we hem pijnvrij kunnen hebben gaan we het proberen maar als ze knieën weer constant op slot springen en we ze er bijna niet meer uit krijgen gaan we toch knopen doorhakken... Maarja das misschien nooit. :+ :D *\o/* <3

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:49

Het geeft heel veel voldoening om een 'projectje' op te vangen en een goed leven te geven. Het paard ziet er onverzorgd uit, ik ben heel benieuwd hoe het hem straks zal vergaan bij TS. Succes me deze knapperd-in-wording!