Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:Sellyxx schreef:Mooie foto's, blijft een mooi paard!:)
maar mag ik vragen wanneer je 'm precies hebt laten inrijden? Want hij is nog maar 3 zei je? En je doet er naar mijn idee al best veel mee? Je kan 'm al overal mee naar toe slepen?
Hij is in mei/juni dit jaar rustig beleerd
Hoe bedoel je naar jou idee? Eerlijk gezegd doet hij heel weinig staat weken op land en dan weer eens 2x bereden te worden en dan weer 3 weken in land (door drukte van me zelf) hij is nu 2 keer bij mij thuis op ander terrein geweest met rijden (waar dat oefenparcourtje 1 van is) we trainen hem niet elke week eenkeer of 4-5 maar gewoon 1 a 2 keer in de week hoogstens 15-20 min en vooral veel langs de wegop spelende wijzen laten we hem aan andere dingen wennen, springen kan hij als de beste dus waarom niet zo mini parcourtje voor de fun, je had hem moeten zien gaan oortjes strak erop machtig mooi vond ie het
nee hoor hij heeft een zeeeeer goed leven.
Sellyxx schreef:Nicole schreef:
Hij is in mei/juni dit jaar rustig beleerd
Hoe bedoel je naar jou idee? Eerlijk gezegd doet hij heel weinig staat weken op land en dan weer eens 2x bereden te worden en dan weer 3 weken in land (door drukte van me zelf) hij is nu 2 keer bij mij thuis op ander terrein geweest met rijden (waar dat oefenparcourtje 1 van is) we trainen hem niet elke week eenkeer of 4-5 maar gewoon 1 a 2 keer in de week hoogstens 15-20 min en vooral veel langs de wegop spelende wijzen laten we hem aan andere dingen wennen, springen kan hij als de beste dus waarom niet zo mini parcourtje voor de fun, je had hem moeten zien gaan oortjes strak erop machtig mooi vond ie het
nee hoor hij heeft een zeeeeer goed leven.
Ik bedoelde het niet aanvallend, ik kan er natuurlijk ook niet vanaf mijn stoel hier alles over zeggen:)
Je lijkt alleen twee tegenstrijdige dingen te zeggen, hij staat weken op het land om daarna 2 x bereden te worden,
maar later toch 1 a 2 keer in de week? Het is verder jouw keuze en jij kent je paard het beste,
maar het viel me gewoon even op dat er vaak commentaar wordt geleverd op de jongheid van een paard en bij jouw hengst totaal niet.