Kopen doe ik in ieder geval niks, heb net een nieuw paard en 2 paarden vind ik wel genoeg

Maar ik ben wel erg benieuwd wat er tussen staat! Vooral na al die verhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amorosa schreef:xDaantjxx schreef:Hahaha dan speld je daar je boktnaam op? Of is er iemand die een kraampje heeft? Zet anders daar ook de BOKT meeting point neer? Hahaha lijkt me best een leuk idee
Ik sta met schoonfamilie aan de Brink met een kraampje, tegenover het beeld van dat paard, vlakbij de Chinees.
Kan wel een jas laten maken met Amorosa achterop
Mira283 schreef:xDaantjxx schreef:Ojaa en hoe herken je mij dan wel niet? Hahaha. We kunnen eventueel ook samen gaan?? If you want? Maar dan moet je via zuidlaren eerst naar hgz om vervolgens weer terug te gaan toch? Of ga je via waterhuizen?
Ja is goed gaan we wel samen. Zonder trailer
ShirlMilou schreef:Misschien een heel rare vraag maar is er een gelegenheid om het paard uit te proberen daar?
Natuurlijk wel eigen zadel en hoofdstel mee?
ShirlMilou schreef:Misschien een heel rare vraag maar is er een gelegenheid om het paard uit te proberen daar?
Beau_Myrthe schreef:ShirlMilou schreef:Misschien een heel rare vraag maar is er een gelegenheid om het paard uit te proberen daar?
Soms zijn er wel monsterbanen, heb ze wel is erop zien rijden. Ja veel ruimte is het niet maar het word zeker gedaan. Geloof dat die monsterbaan waar je kan rijden achter de slagerij zit, daar staan vaak niet veel paarden maar vrachtwagens.
Brainless schreef:Beau_Myrthe schreef:Soms zijn er wel monsterbanen, heb ze wel is erop zien rijden. Ja veel ruimte is het niet maar het word zeker gedaan. Geloof dat die monsterbaan waar je kan rijden achter de slagerij zit, daar staan vaak niet veel paarden maar vrachtwagens.
Klopt, maar de meeste verkopers zitten daar niet op de wachten.
Degene die je mag proberen staan daar al vaak (onder het zadel) in de buurt.
En met je eigen zadel en hoofdstel... dan wordt de kans natuurlijk wel heel klein dat dat kan/mag.
welmoed__ schreef:xDaantjxx schreef:Balou: hier ook hoor en vrijwel de meeste uit dit topic. Ik zit op AOC terra en mn hele klas is wrs afwezig... Of iig het deel dat van de paarden isdus ik ben ook ziek hihihi
Ik zit daar ook op school en ik ben dan ook "ziek". Denk dat er heel veel mensen ziek zijn die dag.