Leuk topic HTM!Jammer Moonforever.Hier mijn verslagje met verderop tussen de reacties nog een aantal foto's:[HE] Hij doet het toch maar weer. De stoere schimmel en de TREC.
Dat is balen.Niemand anders die foto's gemaakt heeft?Ik heb namelijk ook foto's op een site.van een bokker gevonden na even zoeken.En die kunnen plaatsen.
HTM schreef:Dat is balen.Niemand anders die foto's gemaakt heeft?Ik heb namelijk ook foto's op een site.van een bokker gevonden na even zoeken.En die kunnen plaatsen.Tot nu toe geen 1 bokker of wattan ook .stonden toch zat mensen te kijken
Ik ben ook een topic gestart van onze TREC clinic:[HE] Twister@ TREC Horse Event 2013, kennismakingsclinic@moonforever, fijn dat je toch nog foto's hebt gevonden. Leuke foto's hoor! Nu heb je toch een herinnering aan die bijzondere dag.
Met 1 foto ben zo blij mee ga gewoon uit vergroten.. Zo raar van paardje die overal bang van was niks kon en dan flik je dit samen even..
Op Nederland 1 is nu Rita te zien, de vrouw die de clinic dameszadel rijden deels aan elkaar had gepraat. Leuk!!!