Zou iemand het trouwens leuk vinden om een foto van Naldo te schieten zaterdag?
x_spekkie_x
Geplaatst: 12-09-13 12:13
De Penny Piste is echt gericht op kinderen, dus beperkte en simpele informatie. Het is wel leuk om te zien, maar je haalt meer informatie uit andere clinics
_Caitlinnn
Geplaatst: 12-09-13 12:15
x_spekkie_x schreef:
De Penny Piste is echt gericht op kinderen, dus beperkte en simpele informatie. Het is wel leuk om te zien, maar je haalt meer informatie uit andere clinics
@_Caitlinnn ik vind de bit piste meestal ook de moeite waard! Daar ben ik eigenlijk altijd het meeste van de tijd. De fokkerijwereld is ook heel erg leuk als je wat met rassen hebt
Ik ben er zaterdag ook, ik ga samen met bokkers Hannemarie en Elvi_Elisa
Hannemarie
Geplaatst: 12-09-13 19:40
ik ben er zaterdag ook! heb mijn kaartje gewonnen nadat ik een enquete heb ingevuld voor de nieuwe site hinniken.nl ik ga samen met bokkers Lindee en Elvi_Elisa
Zou iemand het trouwens leuk vinden om een foto van Naldo te schieten zaterdag?
Doen jullie ergens aan mee als je mij even laat weten hoelaat kan ik eventueel kijken om het in te plannen
Linnie050
Geplaatst: 13-09-13 07:42
saskiakefie schreef:
Je vergeet het belangrijkste: Frédéric Pignon
Wanneer komt Frédéric Pignon op de zaterdag?
Een stalgenoot had hem gisteren zien oefenen het moet er echt geweldig uit zien echt bijzonder. Dus ga toch een kijkje nemen maar weet iemand hoelaat....
x_spekkie_x
Geplaatst: 13-09-13 07:47
linnie050 schreef:
Zijn er ook dingen binnen te doen of is alles buiten?
FNRS hal en Boerenbond hal zijn binnen. Bokt piste en NH Cirkels heeft overdekte tribunes.