Mijn gouden palomino vriendje Luca S op het strand!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Babeau

Re: Mijn gouden palomino vriendje Luca S op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:33

Erg mooie foto's ! :)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:35

wat een pracht dier

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 22:35

Dankjewel! Hihi, deze boef heeft echt los gelopen, maar dat was omdat ie ontsnapte (mijn schuld hoor) :Y)
Verder liepen ze in een met lint afgezette paddock, waarvan het lint later wordt weggeshopt! We moeten ook rekening houden met de andere mensen op het strand, hun veiligheid ook waarborgen. Daarnaast denk ik dat je niet alle paarden erop kunt vertrouwen dat ze in de buurt blijven helaas haha.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:39

SaraJoyce schreef:
Dankjewel! Hihi, deze boef heeft echt los gelopen, maar dat was omdat ie ontsnapte (mijn schuld hoor) :Y)
Verder liepen ze in een met lint afgezette paddock, waarvan het lint later wordt weggeshopt! We moeten ook rekening houden met de andere mensen op het strand, hun veiligheid ook waarborgen. Daarnaast denk ik dat je niet alle paarden erop kunt vertrouwen dat ze in de buurt blijven helaas haha.

ik vroeg me inderdaad al af hoe zo iets in zijn werking kwam,, ik zou het in ieder geval niet met die van mij durven ahha

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:51

SaraJoyce schreef:
Iedereen weer ontzettend bedankt :o !

@ Monique: dankjewel, leuk ook om een iets specifiekere reactie te horen! Hij is een grote E-pony, 1.54 m. We hebben inmiddels onze eerste wedstrijd erop zitten, meteen winst in het L1, dus dat was wel heel leuk! Ik hoop idd dat we verder ook goed mee blijven komen, we gaan ons best doen!

Gefeliciteerd met jullie geslaagde debuut! *D Mooie stokmaat 1.54 ideaal maatje vind ik zelf, mijn merrie is ook zoiets. Gewoon netjes rijden, dan is mijn ervaring juist dat veel juryleden gecharmeerd zijn van een knappe pony in de baan ;-)

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 22:57

@Monique: Dankjewel :D ! Goed om te horen, jij hebt zo te zien al heel wat ervaring met een pony tussen de paarden hihi! Gaaf zeg! Mijn instructrice rijdt inmiddels op lichte tour niveau met haar pony, dus we hebben heel dichtbij ook een heel goed voorbeeld! Ik hoop dat ik in jullie voetsporen mag treden :D (al is de lichte tour wel heeeel ver weg hoor :Y)
Zijn jullie al klaar voor je Z debuut?

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:17

Wauw!!

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:27

Wauw! Heel erg gaaf!

Zwoezie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:54

Knap knap knap :))
Die mag je hier altijd met een rood strikje rond zich komen afleveren, ik zou je graag mijn adres geven dan :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:02

Wat is dit toch ook een ontzettend knap dier, het lijkt net of ie telkens weer knapper wordt <3

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:07

Davinia_ schreef:
Wat is dit toch ook een ontzettend knap dier, het lijkt net of ie telkens weer knapper wordt <3

Dat vinden wij ook :)) :D Hij heeft veel meer bespiering gekregen sinds we hem gekocht hebben :D

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:09

Wat een knapperd <3 en wat een leuke vlek heeft hij op z'n neus :)

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:09

Wat een gaaf beest is het eigenlijk zeg! En nog een halfbroer van mijn pony ook! <3

Rietje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:16

Wat is hij knap!! <3 Prachtige foto's! En dat graven super grappig haha

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 12:05

Bedankt weer iedereen :o !

Chary_xX schreef:
Knap knap knap :))
Die mag je hier altijd met een rood strikje rond zich komen afleveren, ik zou je graag mijn adres geven dan :j

Hihi, sorry, maar ik hou hem zelf nog even :D ! Maar mocht het ooit zover komen, dan zal ik je adres vragen :D

Spianne schreef:
Wat een knapperd <3 en wat een leuke vlek heeft hij op z'n neus :)

Ja grappig he? Dat maakt z'n hoofd nog komischer als ie daarbij z'n pret"gezicht" opzet :D

Fennee schreef:
Wat een gaaf beest is het eigenlijk zeg! En nog een halfbroer van mijn pony ook! <3

Ohh wat leuk, ook van Le Matsjo? Heb je een foto van hem/haar? Ben wel benieuwd! :)
Edit: Ik zie je topic net, wat een leuk dier zeg! Ben heel benieuwd hoe die van jou zich verder gaat ontwikkelen, ik hou je in de gaten :D

Rietje92 schreef:
Wat is hij knap!! <3 Prachtige foto's! En dat graven super grappig haha

We hebben er met z'n allen ook hard om gelachen, hij heeft denk ik wel een stuk of 7 kuilen gegraven daar! Om er vervolgens heel trots in te gaan staan 8-) :')
Laatst bijgewerkt door SaraJoyce op 06-06-13 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:06

Hij ziet er top uit!

xxsifra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:51

Een echte kwijl pony is het ook! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 15:03

Wat een gave foto's! Ik ben jaloers! Op je pony en op jou dat je die manen zo netjes kan knippen :P

Dat ze graag vies zijn als ze licht zijn is mij bekend... Willen niet opvallen denk ik

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 15:58

Dankjewel hihi! Het grappige is dat ik er pas na de shoot achterkwam dat ik z'n manen niet eens uitgekamd had :') Komt gewoon door het wassen en de anti-klit dat ze vanzelf al helemaal netjes uit de knoop waren en heb hem best al een tijd geleden geknipt, expres, omdat het er meteen na het knippen altijd wat minder natuurlijk uitziet. Maar daarvan is dit dus het resultaat! Was er zelf ook erg blij mee!

Ja, schijnt ook dat veel lichte paarden zichzelf vies maken om een schutkleurtje te hebben, hoorde ik een keer van iemand. Ik moet nog eens opzoek naar wetenschappelijk info hierover, maar het klonk best logisch haha.

_Megann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 21:32

Daar is Luca weer! Wat is het toch een prachtige pony!

En hij is ook nog eens het halfbroertje van mijn pony :D