Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
rox_en_wilvy schreef:Ik vind het ontzettend gaaf wat jullie samen bereiken, ga vooral zo door. Qua gewicht en lengte zou ik me ook niet zo'n zorgen maken, er zijn een hoop combinaties die wel zorgwekkend zijn, en daar zouden de moraalridders van bokt eens moeten huishouden!!!
Weet zeker dat er een hele hoop jaloers zijn want ze worden eruit gereden door een shet, dat zal wel pijn doen aan hun ego, vandaar denk ik ook sommige reacties hier (of je ook met hun een beetje rekening wilt houden)
Esther28 schreef:Helemaal geweldig, ik vind jullie een erg leuke combinatie. Weer eens wat anders dan die hoogbenige dressuurzwaaiers in de baan. Heel veel plezier en succes in het M.
Jullie bewijzen maar mooi dat je met de juiste training ook met een "doorsnee" pony/paard leuk mee kan komen.
Snadrem schreef:Superprestatie! Petje af voor hoe jij een paard aan het lopen hebt waarvan (in mijn optiek) het overgrote deel van het ras een beetje staat te verstoffen en vet te worden op de wei. Moet je eens kijken wat je er mee kan! Ik keek al vaker in jullie topics en ik vind jullie een leuke combinatie.
Is het bij jou bekend hoeveel shetlanders er in het M1 uitkomen?