Ach ja Daisy stond daar zo eenzaam in die vreemde stal zonder haar kind en maar roepen om hem .. Wat is partbred precies ?
pretty
Geplaatst: 07-06-13 12:54
part bred,het woord zegt het zelf,gedeeltelijk gefokt. Dus niet zuiver Cob. Dat begrijp ik wel,dat het heel veel moeite is! Maar gaat de vader van Fi sowiezo,of hangt dat ook af van de veulens die willen meekomen?
Sublime gaar niet naar de show. In één van mijn andere topics gaf iemand de tip om na te vragen hoe veel partbreds naar de show komen, dat kan ik nog doen, maar toch denk ik dat ik niet ga. Of iemand moet me heel enthousiast maken
Tjinta
Geplaatst: 07-06-13 19:41
Zo'n show is ook wel een hele belasting niet? En als er dan 'maar' twee komen is het wel heel sneu, ook als ze zou winnen dan nog... Maakt voor jou toch niet veel uit of wel?
Lekker genieten van je gouden club. Wat een lekker galopje van Ti, hij is prachtig uit de haren gekomen.
pretty
Geplaatst: 07-06-13 21:32
het is vooral leuk om eens te horen wat anderen van je veulen vinden natuurlijk. Maargoed,hier zijn ook best meningen genoeg niet?
Ik heb zelf nog nooit een keuring gedaan,maar het lijkt me ook wel erg lastig voor mama en guppie.
MadelonSunny
Geplaatst: 07-06-13 21:55
Ga je dan naar een keuring van NWPCS of WPCV? Ik vind het elk jaar weer heel erg leuk Al is het alleen maar voor de ervaring van je pony.
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-13 13:56
Twee jaar terug ben ik op de zomershow in Houten geweest in september. Dat is van het WPCV. Bij dat stamboek is Ti ingeschreven (en Fi wordt daar ook ingeschreven).
Pretty, het is inderdaad leuk om te horen wat een jury van je pony vindt, maar je kreeg er geen commentaar bij. Het was pony's showen, opstellen en toen werden de prijzen uitgereikt.
Kijk hem knap zijn
En voor de mensen die het voorproefje in mijn topic [ITP] Vier Tinten Goud heeft gemist.
Kijk dat paard eens knap zijn!!
pretty
Geplaatst: 10-06-13 14:18
Hij was al ontzettend knap als veulen,maar nu gewoon nog meer!
Nou, Diaan, inderdaad! Hij heeft echt een atletische bouw en dat terwijl hij alleen maar op de wei staat en een paar keer per week wandelt. Kan je nagaan wat er gebeurt als hij getraind gaat worden
Happy16
Geplaatst: 10-06-13 16:53
Cynthia82 schreef:
Nou, Diaan, inderdaad! Hij heeft echt een atletische bouw en dat terwijl hij alleen maar op de wei staat en een paar keer per week wandelt. Kan je nagaan wat er gebeurt als hij getraind gaat worden