Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLoki schreef:Wat een gemierenneuk hier, mijn god.
Ga lekker iemand anders dan de TS aanvallen...
Die paarden STAAN tenminste van april t/m oktober op het land, zoals Herfstwind zegt: zat stallen waar dat niet gebeurt.
En over de peeskappen/halsters: mijn paard staat zomer en winter 24/7 buiten, in de winter op paddock. Maar ALTIJD als de paarden voor het eerst het land op gaan gaan ze met halster en peeskappen, enkel en alleen voor de veiligheid.
TS: hartstikke leuke foto's, en wat een beauty van een paard heb je.
Miepie77 schreef:Machtig gezicht altijd, wat een lol hebben ze dan heGamblersCup schreef:Leuke foto's. Vind alleen het verhaal erachter een beetje jammer. Maandenlang dus niet op de wei geweest, hoe sneu voor die dieren. Vind het niet gek dat ze uit hun dak gaan. Ik ben blij dat het hier heel gewoon is om de dieren elke dag op de wei te hebben, het hele jaar door. Zoals het hoort.
Grote stukken in Nederland hebben Veengrond, dan zakt je paard weg als het even goed geregend heeft en in de winter kan het hierdoor dus helemaal niet. Is dus geen kwestie van niet willen.
Bonney4ever schreef:Wat een discussie om NIKS.... Iedereen kan wel gaan zeiken dat ze het allemaal beter weten, maar als je in de winter 100 paarden op veengrond zet kunnen de paarden in de zomer helemaal NIET meer naar buiten, want dan ben je druk bezig met opnieuw inzaaien omdat ze ALLES naar de klote hebben getrapt. Ja wij hebben thuis een boerderij met 180 melkkoeien op veengrond en het is een grote ellende als het heeft geregend.