*ziet een big bussiness* Ik heb wel een goede cam om aan zo'n ding te hangen, en zag daar laatst idd ook copters voor te koop. Maar nee, ding was me wat aan de prijs dus laat maar.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 29-03-13 17:17, in het totaal 2 keer bewerkt
Laurie
Geplaatst: 29-03-13 17:15
moonfish13 schreef:
*ziet een big bussiness* Ik heb wel een goede cam om aan zo'n ding te hangen, en zag daar laatst idd ook copters voor te koop. Maar nee, ding was me wat aan de prijs dus laat maar.
Wowie wat is dat gaaf gemaakt!
moonfish13
Geplaatst: 29-03-13 17:17
Goedkoper alternatief, wat je maar goedkoop noemt trouwens met 600 euro. Camera kost ook minimaal 300 euro voor de phantom, maar die heb ik wel. http://www.v-nix.nl/dji-phantom-rtf
Ik zat er toen ook al naar te kijken, is wel erg leuk maar ik vind 600 euro wel veel geld. En dan heb ik de camera al liggen die ik vanaf beneden kan bedienen met een WiFi remote a 450 euro.
Ik heb een dergelijk apparaat, een quadcopter, tot mijn beschikking voor mijn afstudeeropdracht. Zijn inderdaad mooie dingen waar veel mogelijk mee is. Het is een technologie in opkomst, je ziet dat men driftig op zoek is naar goede toepassingen ervoor, want er is veel mogelijk. Ik weet uit ervaring dat het nog best tegen valt om zo'n ding te besturen, ze doen het hier erg netjes.