Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ging ook meer voor de ervaring met mn 4 jarig paard
.
! Zo niet, dan kom zaterdag maar even langs het secretariaat, dan zal ik het uitleggen
. Robin schreef:Marcella is de prijsuitreiking morgen weer rond een uur of 2?
! 
fjordjuhh schreef:myhorsesss schreef:ik sta gedeelde 4de plaats!
Fleur met Davina toch? Ik denk dat je niet helemaal goed gekeken hebt, in het bestand sta je bij dressuur op een gedeelde 12e plaats met 15 plaatsingspunten.
Hoe kom jij bij een 4e plaats?
fjordjuhh schreef:Oke, nogmaals een poging.
Stel we hebben (dressuur):
De eerste wedstrijd in Heeze:
Deelnemer: A --> 56 % (recreanten) (4)
Deelnemer: B --> 69 % (recreanten) (1)
Deelnemer: C --> 61 % (recreanten) (2)
Deelnemer: D --> 59% (recreanten) (3)
Hiervan doen Deelnemer A, C en D met alle drie de wedstrijden mee en maken dus kans op het kampioenschap. Deelnemer B valt er dus tussenuit:
Voor de eerste wedstrijd wordt het klassement dan dus:
1. Deelnemer C
2. Deelnemer D
3. Deelnemer A
De tweede wedstrijd in Heeze:
Deelnemer: A --> 60 % (3)
Deelnemer: B --> 67 % (1)
Deelnemer: C --> 59 % (4)
Deelnemer: D --> 61 % (2)
Deelnemer B doet niet mee met alle drie de wedstrijden (dus de wedstrijd in Sevenum niet) dus valt er tussenuit: Het klassement:
1. Deelnemer D
2. Deelnemer A
3. Deelnemer C
De totale tussenstand wordt nu:
1. Deelnemer D 1 + 2 punten = 3 punten
2. Deelnemer C 3 +1 punten = 4 punten
3. Deelnemer A 3 + 2 punten = 5 punten
Zo is het gegaan voor de KNHS én recreantenring en deze staan dus in de tussenstand door elkaar.
Voor het springen zijn de klasses 40,60 en 80 cm door elkaar gezet en hiervan is opnieuw een uitslag opgemaakt.
Voor de behendigheid is het natuurlijk gewoon de uitslag (met degene die niet meedoen met alle drie de wedstrijden eruit gehaald).
Ik hoop dat het zo duidelijk is! Zo niet, dan kom zaterdag maar even langs het secretariaat, dan zal ik het uitleggen
.
.
. fjordjuhh schreef:Voor het outdoorseizoen zijn onze wedstrijden weer voorbij, we kunnen terugkijken naar 3 geslaagde wedstrijden.
Veronique, de uitslagen staan op http://www.fjovrili.com:
Je moet even naar agenda en dan kopje Koudbloeden kampioenschap.
veronique100 schreef:fjordjuhh schreef:Voor het outdoorseizoen zijn onze wedstrijden weer voorbij, we kunnen terugkijken naar 3 geslaagde wedstrijden.
Veronique, de uitslagen staan op http://www.fjovrili.com:
Je moet even naar agenda en dan kopje Koudbloeden kampioenschap.
ow, haha. Maar de kampioenschap uitslag van het springen mist, of niet?
.