Sh*t zeg... ik las ook steeds bij en dit zag ik ook niet aankomen. Veel sterkte net dit zware verlies.... een kleine troost misschien is dat je alles gedaan hebt wat je kon!
Jeetje meisje, wat naar Dit zag ik niet aankomen. Een ding is zeker; je kan niet zeggen dat je niet voor haar hebt gevochten.
Herrinner haar in haar mooiste dagen
Joscaa
Geplaatst: 05-03-13 12:37
Gelukkig heb je nog haar knappe zoon, wat leuk om dan te zien dat ze in karakter zoveel op elkaar lijken en dezelfde dingetjes hebben. Heerlijk dat ze nog even met haar aan het grazen waren, dat ze gelukkig inderdaad nog even heeft kunnen genieten van het mooie zonnetje en het lekkere weer.
Ook ik weet, als vele andere, hoe het is om je paard te verliezen aan koliek, het is vreselijk.... Heel veel sterkte en geniet van de mooie herinneringen die je aan haar hebt, je hebt gedaan wat je kon om haar te redden.
The hardest part of a battle, is accepting that it's over..
Het us vreselijk om met alleen spullen naar huis te moeten :-( het machteloze gevoel is zo herkenbaar. Fijn dat je haar zoon nog hebt dat geeft je iets om op te focussen.
Jemig zeg!! Ik lees het met tranen in me ogen.... Het zal je maar gebeuren..... vreselijk.
Heel veel sterkte met het verlies van Ruby
MadelonSunny
Geplaatst: 05-03-13 13:58
Ik was al bij pagina 6 toen ik door het dat jij het was. Jeetje meid, wat heftig! Heel veel sterkte Gelukkig heb je Four nog en kunnen jullie samen terug denken aan alle mooie momenten met Ruby.
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 05-03-13 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt
mijnzoef
Geplaatst: 05-03-13 14:01
ppffff heftig verhaal, mooi dat jullie zo hard gestreden hebben en alles geprobeerd hebben om haar bij jullie te houden. Helaas weer een mooie ster aan de hemel erbij, veel sterkte met het verlies!
Heel veel sterkte, zo te lezen heb je alles geprobeerd wat mogelijk was.
Sanco
Geplaatst: 05-03-13 17:53
Jeetje met tranen in m'n ogen! wat heb je hard gevochten voor je paardje en zij voor jou... wat onzettend zonde dat het zo moet eindigen heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte, ik vind het heel knap en respectvol van je dat je er echt alles aan hebt gedaan om je paard te redden, zo kun je je in ieder geval nooit iets kwalijk nemen. Maar ook met dat gevoel, het neemt haar niet terug. Heel fijn dat je nog een zoon van haar hebt, en ik weet zeker dat Ruby een heel goed leven bij je heeft gehad!
Jeetje wat heftig.. Wat heb jij voor je lieve paard gevochten.. Ze heeft de strijd niet gewonnen, maar je bent zo te lezen een hele liefdevolle vriendin voor haar geweest.. Veel sterkte.