KNHS zomerinstructieweek 7!! allround ponys 8t/m 12 juli 13

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welshfan97

Re: KNHS zomerinstructieweek 7!! allround ponys 8t/m 12 juli 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:29

gelukkig begint ons eerste uur pas om 8.30. Gelukkig wil m'n moeder me morgen brengen en halen, dus dat scheelt weer tijd en kou (ik moet normaal 12km, een uur lang, naar school fietsen).

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:38

Bweh, jij ook zo lang onderweg naar school?
Zelfs nog langer dan ik! Of is een uur lang heen en terug?
Tenminste, school is niet extreem ver voor mij (7 kilometer) maar ik ga daarna altijd door naar stal (4 kilometer) en dan dus helemaal naar huis, meestal ben ik in een half uurtje op school en dan een kwartiertje naar stal en dan drie kwartier naar huis, door weer en wind. Daar wordt je fit van *D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 23:48

wij gaan normaal ook door weer en wind (ouders die werken en geen fatsoenlijke buslijn). het is een 50 minuten heen en een uur terug, zit een redelijke berg in (woon in het "Heuvelland"). haha paarden ben ik dan weer in 3 sec, die staan aan huis. om te rijden moeten we dan wel weer 10 minuten rijden met de auto.
maar morgen moeten wij als enige klas om 8.30 naar school en moet ik ook nog langer blijven terwijl ik eigenlijk om 14.20 al uit was.

ik heb een foto topic gemaakt met Raspoetin, [RIJ-ITP] Vinkenhove Raspoetin, in een jaar van L1 naar Z1!
ik ben hier niet zo goed in, maar hoop dat het een beetje is gelukt om een overzicht van ons jaar te geven.

teske2225

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:05

woow dat is lang fietsen....
Ik moet 8km en dat is ong een half uurtje.

Je topic is super leuk geworden!!!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:32

8 km is toch ook nog best een stuk! af en toe denk ik: zal ik gewoon in een flatje naast de school gaan wonen, scheelt me 2 uur op een dag! maar toch maar niet, passen de pony's zo lastig is :P

dankje, ben daar echt zo slecht in! had eindelijk mij foto's een beetje bij elkaar staan dus leek me wel een keertje leuk om te doen.

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:47

Haha, je topic is leuk geworden hoor!
Valt best mee zo slecht je daarin bent :+

Ik moet ook nog een keer zo'n foto topicje maken, maar 6 april heb ik Zafire een jaartje, dus dan is het vroeg genoeg :P

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 08:09

gelukkig, ik kan echt nooit intressant schrijven en er zitten altijd wel 100 spelfouten in :S

of je maakt er een met BIJNA een jaar samen! :P

teske2225

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:03

"ik kan echt nooit intressant schrijven en er zitten altijd wel 100 spelfouten in :S''

heeeeeel herkenbaar :P hahaha. Ik heb hier ook altijd van die korte berichtjes, omdat ik niet weet wat ik allemaal moet schrijven hahaah maar in het echt weet ik genoeg te zeggen :')

Is die wedstrijd die ik zondag heb ineens naar zaterdag verplaatst... leuk -__- Zaterdag heeft mijn broertje voetbalwedstrijd en ik heb vrijdag avond les, en moet dan om half 9 weer op mn pony zitten, ik kijk nog wel of ik wel heen ga..

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:43

jawel je moet gaan! pony kan die les en wedstrijd wel aan!

haha in het echt heb ik van die momenten dat ik gewoon niet stop met praten :o maar hier weet ik soms niet wat ik moet schrijven...

bedankt voor jullie reacties op mijn topic nog! _/-\o_ haha :D

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:03

Haha, maar het is ook beter dat je niet extreem lange verhalen ophangt in zo'n topic, anders leest niemand het :P
Maar praten kost ook veel minder tijd dan typen en dan krijg je meteen reactie zodat je weer door kunt praten, dusja, dat gaat een heel stuk makkelijker (bij mij ook) :+

En je staat bij uitgelicht met je topic *\o/*

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:08

haha ja, maar bij mij worden het super verhalen of korte zinnetjes in zo'n topic. ik lees wel altijd alles :) (ik verveel me namelijk wel een op school bijvoorbeeld...) O:)
ja en dan is veel beter te zien of iemand blij of boos is ofzo, soms weet ik dat namelijk niet zo goed als ik hier lees. :n

hoe gaan wij het eigenlijk nog doen met polo's en truien? las net namelijk in een ander topic daar weer wat over.

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:35

Haha, nee, ik ben blij dat bokt nog best veel smileys heeft, dan kun je ten minste nog een beetje zien hoe iemand het bedoelt.
Maar ik ben altijd aan het nadenken hoe ik het het beste neer kan zetten zodat mensen het ook lezen zoals ik het bedoel :P

Ja, bestellen wij ook polo's?
Wij hebben niet echt een hele grote boktgroep. Dat is wel een nadeel (o.a. voor korting).
En ook dat we ons dan maar met weinig onderscheiden van de rest..

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:48

alleen vergeet ik soms smileys te gebruiken :o maar vaak typ ik iets en dan lees ik het nog een keer over als het gepost staat en dan zie ik dan dat het ook heel anders kan worden opgevat. |o

ik zou een polo wel leuk vinden, ook al zijn we met weinig, en opzich ga ik ook nog met een vriendin en mijn zusje en misschien willen zij er ook nog een. (van mij hoeft het niet strikt bokt te zijn, vind gewoon leuk om een polo met naam te maken voor kamp, en natuurlijk handig).

maar ben nu een beetje hyper! *\%/* geen idee waarom!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:04

woeps vannacht 11 uur aan een stuk geslapen!

ik ben zo'n gave cap tegen gekomen! (oke ben echt verliefd op die samshields maar die zijn me iets te duur helaas) maar deze is echt mooi leuk vind ik! :D http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... e-cap.html

voor mij zit er deze week geen rijden in, misschien donderdag nog Rabo talenten training, maar voor de rest verplicht leren!

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:22

Ja, dat is zeker een mooie cap :~
Hij is mooi afgewerkt ook met die witte stiksels!

Ik ben nu vooral aan het sparen voor nieuwe dekjes en een nieuw wedstrijdjasje!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:56

haha ik heb echt dekjes in overvloed! het enige wat "mist" is een mooi standaard donkerblauw dekje, en kingsland had echt een heel mooi groen dekje (sommige vinden hem mooi andere niet, ik vind hem echt heel cool!). en pikeur had echt een mooie zomer jas, helaas zijn die altijd zo duur en heb ik van vorig jaar nog een hele leuke liggen (aan het eind van de zomer met korting kunnen kopen dus pas een paar keer gebruikt)

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:08

Jaa, pff, alles is zo duur!
En ik ben zo bang om het via internet te bestellen want misschien past het niet.
Ik vind het altijd zo lastig om de maat in te schatten, zowel voor kleding voor mij als voor Zafire.. Want sommige dekjes etc. staan gewoon niet mooi..
Maar de Divoza is bijna een uur rijden en de Epplejeck een ruim half uur dus dat doe je ook niet elke dag.
Bij ons zit verder niks, alleen nog Den Besten en Hypo de Veluwe maar die zijn best duur en hebben nooit zoveel aanbiedingen (en ik houd er van om iets in de aanbieding te kopen :)) )
En die zijn trouwens ook nog wel een half uurtje rijden (ietsje korter).

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:23

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... gn=Product en een andere die ik nu al niet meer kan vinden :(

oeps ben echt weer te erg bezig! :o mag niet zo veel willen! ga binnenkort ook nog naar de equitana en dan wrss al weer te veel uitgeven |o moet eigenlijk echt een baantje vinden!

ik bestel ook nooit via internet. er zijn hier in de buurt wel een paar kleine winkels, maar die doen niet echt aan collecties enzo. de spullen die dan van vorig jaar waren zijn dan nu ook nog net zo duur als toen, dus dan heb ik persoonlijk liever iets uit de nieuwe collectie, waar nog niet iedereen ieder kleurtje van heeft (op de ponyclub heeft zowat iedereen die hv polo dekjes bijvoorbeeld).

ik vind Divoza het leukste, maar daar gaan we vaak alleen heen als we op weg zijn naar Ermelo en daar komen we dan vaak alleen maar op zondag dus dan is hij dicht :( misschien de vrijdag na kamp dat we even langs kunnen gaan! :D epplejeck is voor ons ook erg ver.

wij kunnen we nog naar Emmers ruitershop in belgië, is ook zo groot als divoza en ej, maar die hebben vaak weinig "kleren" en veel kajes, dekjes, wedstrijdspullen, caps, zadels enzo.

we winnen ook nog wel eens waarde bonnnen van een winkel in de buurt, maar die hebben zowat niks. maar als ze het merk vekopen dat je wil hebben bestellen ze gwoon datgene wat je wil (ook al hebben ze dat normaal niet in hun winkel) is altijd wel even de vraag of het daadwerkelijk aan komt, ze zijn er goed in om niks te zeggen als het niet lukt om te bestellen 8)7 maarja dan hoef je ook nog niet te betalen.

woeps beetje lang bericht, wel lezen :P (alleen maar onzin eigenlijk) O:)

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:30

Haha, ik lees alles..

Ik ben zelf net zo erg..
Ik ken de sites van Epplejeck en Divoza uit mijn hoofd alleen de site van Divoza is zo langzaam bij mij |(
En de Epplejeck site is ook zo vervelend dat je alles per merk moet bekijken..

Die jas is ook echt heel gaaf! :))

Ik ben weer even aan het wachten op zo'n actie van 2+1 gratis en dan ga ik weer lekker shoppen :')

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:49

bij mij gaat divoza site wil (geen super speed idd). en ej vind ik niet zo fijn.

grr komt net die jas voorbij in reclame blok hier op de pagina, klik ik erop, kom ik uit bij een fleece deken :(

misschien komt met pasen van die "stickers", dus dat je je korting kan plakken.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:50

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:56

welshfan97 schreef:
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... gn=Product gevonden, dblauw met roze voering <3 maar vind de eerste leuker met model.

Dat was precies de jas die ik het mooiste vond van de nieuwe collectie, ik vind deze nog mooier dan die andere!
Voor mij hoeft het geen superstrak model te zijn, dan vind ik het minder lekker zitten :P

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:09

haha ik vind dat altijd mooier, kwa lekker zitten meestal ook nog fijner. heb er nu een die echt super strak is :P ik vind mn rabo jas juist vervelend omdat die zo los is lijk ik net super dik (heb maat M nodig omdat ik brede schouders heb en dat anders heel vervelend is met bewegings vrijheid bij mn armen). :P nu in de winter heb ik ook gewoon mijn winterjar eronder aan, net zo'n dikke eskimo dan :P haha

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:49

Haha, ik ga rustig als een eskimo over straat! Zolang ik het maar warm heb.
Ik heb toen het heel koud was ook regelmatig mijn zomerjas nog aangetrokken onder mijn winterjas, heeeerlijk :P

En je lijkt heus niet super dik, mensen weten dat zo'n jas een opgeblazen model heeft en vinden je dan heus niet dik, of je moet enorm uit verhouding zijn en super dikke benen hebben dat ze niet kunnen zien dat je eigenlijk niet zo dik bent :+

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 08:06

Haha je kent mij niet he! Grapje! Volgens mij ben ik niet zooo erg uit model :P

Kloot ook wel, als je het maar warm hebt! Maar in de zomer hoop ik dat de zon gaat schijnen :P

Meestal als ik het koud heb doe ik gewoon meerdere hempjes onder mijn kleding :D of 2 Tshirts onder mijn vest, heerlijk! :o of natuurlijk aan de warme chocomel (als ik dat alleen voor korte duur maar wel lekker!). We moeten deze zomer ook echt een water koker en theezakjes meenemen! Vorig jaar gingen we iedere keer rijden, douchen en theetje drinken! :9k