Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vond het een mooie wedstrijd..... 
Gewoon 2 of 3 combi's in de ring houden en de jury moet meteen bellen voor de volgende als de voorganger over de finisch komt.

Op een gegeven moment zaten er soms 3 in de ring.... H10 gehad, hup volgende over 1. Maar gaat wel mooi snel zo.

hahaha ik hoop maar gewoon dat ik hem eraan kan rijden en hij zich ontspant. Was wel leuk geweest om ff te kletsen
moet je maar heel goed rijden zodat je terug moet voor de prijsuitreiking. Wij drinken meestal wel ff iets na dus dan zijn we er vast nog 
rowo schreef:In Twente zijn we lopende band werk gewend
Is alweer een tijd geleden dat we dressuur hebben gereden.
(wel een beetje warm hoop ik hahah
) 
Pasha schreef:rowo schreef:In Twente zijn we lopende band werk gewend
Wij proberen het ook voor iedereen zo fijn mogelijk te maken.
Idd is de reden van het verplaatsen de enorme drukte waardoor het zondagavond ontzettend laat werd.
Tuurlijk moet er nog een hoop verbeteren het was dan ook ons eerste concours! Daar leer je van en daarom hebben we nu dit besloten.
Het kan inderdaad sneller en dat moeten we de volgende keer ook proberen...
Maar jullie zijn lopende band werk gewend omdat daar ook al eeuwen concoursen worden gehouden. Dus dat is niet te vergelijken... en 3 in de baan is niet fijn voor diegene die zich moet concentreren, de kans dat er iemand in de weg loopt is dan te groot dus dat zal bij ons niet gaan gebeuren.
Hopelijk vind je nog iemand die je kan helpen op zaterdag zodat je toch nog mee kunt doen, bij het springen is er toch altijd wel hulp genoeg?
. Ik zeg maar zo aldoende leert men. Dus dat komt allemaal goed