Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GelbrichDDH schreef:Jaa ik ga ook voor de ervaring hoorals pony een keer loopt dan is het goed en kunnen we dikke punten rijden maar t komt ook nog wel eens voor dat we zonder rem en stuur door de bak gaan dus hoop gewoon op braaf paard daar dan ben ik tevreden haha
Pletje123 schreef:Ik heb zo het vermoeden dat het dan geen rechtstreekse Indoctro isMisschien was de vader een zoon van Indoctro.
GelbrichDDH schreef:Jaa ik ga ook voor de ervaring hoorals pony een keer loopt dan is het goed en kunnen we dikke punten rijden maar t komt ook nog wel eens voor dat we zonder rem en stuur door de bak gaan dus hoop gewoon op braaf paard daar dan ben ik tevreden haha
xDebora schreef:Ik heb ook een pony met een onbekend ras en ouders. Er is tegen me gezegd dat de vader Le Matsjo was, maar ik zie niet veel dingen terug in mijn pony...
Ik rijd meestal rond de 185, op het laatst in de L1 is het een paar keer uitgesprongen, maar in de L2 ligt het nu weer rond de 185.
Maar misschien heb ik geen vervoer naar Koudum, dus even kijken of ik wel kan komen... Ik hoop het natuurlijk wel, lijkt me echt heel leuk om te doen!
Weten jullie ook of je met 2 selecties in dezelfde klasse met dezelfde pony mag mee doen?
connepon85 schreef:stijntilla schreef:Ik heb nog een vraagje, ik heb mij in de klasse M opgegeven, maar dit was iets te voorbarig. (Net L2 gestart) Nu wil ik het graag aanpassen naar het L, kan dat nog ?? En mocht ik door zijn en van t zomer wel M gestart zijn, kan ik dan gewoon verder in het M bij de mac rider?? Of moet ik dan ook echt L2 blijven.?
Als je ten tijde van de finale in een bepaalde klasse moet rijden volgens de KNHS, moet je ook in de klasse starten op de finale. Je kunt dus de eerste selectie in de L rijden en vervolgens de finale in de M. Je kunt het beste even een mailtje naar MacRider sturen over de wijziging en dan wordt dat aangepast.
E-mail volgens de website: cup@macrider.com
Venthe schreef:Weet iemand hoe het zit met promoveren? Ik word er niet echt wijs uit..
Ik wil met de springcup mee doen (paarden), ik wil mee doen met de selectie in lunteren ergens in augustus. Ik ga eind februari M starten maar hoop toch in augustus tegen het Z aan het te zitten... Maar of ik dan ook Z rijd weet ik nu natuurlijk nog niet.. Dus wil ik me in het M inchrijven is het dan een probleem als ik tegen die tijd Z start?
Deliana27 schreef:Pletje123 schreef:Deliana, jouw pony zou best eens Jillis bloed kunnen voeren gezien haar kleur. Jillis droeg het vosgen namelijk
ze is fries x kwpn?
is er ook iets bekend over die jillis?
Wij hebben een neef van Jillis. Ladygiroc schreef:Vorig jaar wezen kijken hier in de buurt. Zoals op elke wedstrijd/clinic of wat dan ook heb je paarden die net wat meer beweging hebben dan de gemiddelde paarden. In elk groepje wat ik toen gezien heb ging het paard met een leukste gangwerk door, erg jammer aangezien ik dacht dat ze op zoek waren naar talenten in de zin van ruiter/amazone, maar zoals eerder genoemd, of het algemeen gingen de spectaculaire combi's door.
Voor mij geen MacRider, mijn fries beweegt niet spectaculair dus kan bij voorbaat al thuis blijven
Vicky_88 schreef:Ik meld me hier ook. Ik heb me zojuist opgegeven met mijn fries. In de klasse Z dressuur.
Waarschijnlijk geen schijn van kans, maar wie niet waagt, wie niet wint
ach, ik ben er nu aan gewend en vind et nog mooier (en praktischer) ook