Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suprice_Iris schreef:Ik wil naar 10C met nog een paar die ik daar vorig jaar heb leren kennen
Het douchen zat ik ook over te denken, zullen wel van die douchegebouwtjes komen dan denk ik
Je paard komt niet op de wei maar mag je wel een kwartier in de paddock zetten, maar als je gewoon wegloopt weet toch niemand van wie die pony is en staat je pony er dus langer in
Je kan ook aan de hand grazen op het terrein.

welshfan97 schreef:heb hem nu 2 jaar voor school ingevuld, dus tussen 6.30 en 7.00 en idd helemaal haasten, s'middags zitten sommige weken al vol.
ik heb een soort van collage gemaakt met de foto's die ik zo snel even kon vinden, leek me wel leuk voor degene die nog nooit zijn geweest. ik heb helaas geen foto's van slaapzalen, stallen, enz. Ons lesgroepje bestond overigens volledig uit bokkers!
[ Afbeelding ]
de valk is dus Ollie, de donkerbruine pony is een halfbroertje van Ollie die we dus daar zijn tegen gekomen.
Eventjes dit jaar weer tussendoor pizza bestellen en dan is het kampt weer compleet
.
Suprice_Iris schreef:Ik wil naar 10C met nog een paar die ik daar vorig jaar heb leren kennen
Het douchen zat ik ook over te denken, zullen wel van die douchegebouwtjes komen dan denk ik
Je paard komt niet op de wei maar mag je wel een kwartier in de paddock zetten, maar als je gewoon wegloopt weet toch niemand van wie die pony is en staat je pony er dus langer in
Je kan ook aan de hand grazen op het terrein.

Ik ga hem denk ik al een dag van te voren brengen zodat ik zekerw weet dat ik een goeie stal heb