Erg leuk dier om te zien, je zou haar de leeftijd zeker niet geven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marie83 schreef:Ik weet niet zeker of de tip al gegevn is, maar als er een paspoort bij de pony zat zou je het stamboek kunnen bellen om gegevens op te vragen of haar eventueel op je naam over te schrijven zodat je papieren thuis gestuurd krijgt.
De mijne is pas 21 en gaat hopelijk nog heel wat jaartjes mee. Geniet nog lekker van je pony !
Shirley schreef:Mijn oudjes doen het super op de Seniores Priores van Subli, maar dat zul je waarschijnlijk ook wel kennen ... en een dekentje is voor dergelijke dametjes ook geen overbodige luxe.
Erg veel vetjes om de warmte vast te houden hebben ze niet meer en de mijne knapten er zienderogen van op
bonnie1998 schreef:Shirley schreef:Mijn oudjes doen het super op de Seniores Priores van Subli, maar dat zul je waarschijnlijk ook wel kennen ... en een dekentje is voor dergelijke dametjes ook geen overbodige luxe.
Erg veel vetjes om de warmte vast te houden hebben ze niet meer en de mijne knapten er zienderogen van op
wat grappig dat voer krijgt mijn pony op dit moment ook omdat ze altijd terug valt in dit seizoen ook al is ze nu pas 13 maar ja werkt het beste
xBerber schreef:Wat een leeftijd! Beessie moet wel blij zijn met zo'n baasje