wat een ongelofelijk lekkerding zeg herkende hij de merrie waar hij al wel eens eerder bij had gestaan?
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-12 17:57
Het is echt een leuke macho. Mijn andere hengsten waren even flink overstuur met een nieuwe concurrent in de buurt En voor een mini is dit geen wintervacht hoor, beetje fluffy maar er kan wel 5-10cm haar op komen. Zal ook wel snel gebeuren denk ik door het temperatuurverschil met Texas waar hij in quarantaine stond.
nadita
Geplaatst: 16-11-12 18:00
Arme Deputy, complete cultuurshock, zomaar in ons koude kikkerlandje.
Bassenqua
Geplaatst: 16-11-12 18:05
Fijn dat hij goed is gearriveerd Marije, hij kijkt lekker pienter uit zijn oogjes! Knap ding hoor
Zooow marije dat is nog eens een knappert. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwist? Waneer gaat hij activeren in je fokkerij? (misschien al eerder gevraagt ma om nou al die 7 paginas na te lezen hihi)
Dit soirt paardjes doen mij kriebelen. Dan wil ik er ook een. En dan showen en voor de wagen ed.
Sharani
Geplaatst: 17-11-12 10:37
Sappos schreef:
Jeeeej nieuwe foto's, wat is hij gááf!!! Heb je al een jerald besteld moet echt ooit eens naar groningen rijden om je kudde te komen bewonderen!
Ha ha, ik dacht dat al de hele tijd maar wilde het niet zeggen, hij zou een leuke voor de driving zijn . Maar zonder gekheid, wat is hij geweldig , zo'n x factor .
Die eerste draffoto, waar is het kwijlbakje? Prachtig paardje Marije! En idd heel anders dan in showconditie, maar waar een mega stoere hengst! Wie ga je dit jaar met hem dekken?
Tjinta
Geplaatst: 17-11-12 10:52
Wat een prachtige hengst Marije, superfijn dat ie heelhuids bij jouw thuis aangekomen is. Gefeliciteerd.