De nieuwe uitdaging!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:46

Tilmar schreef:
Dit kan toch niet waar zijn????
Een paar dagen geleden zat ze nog vol plannen. Dat is ook plotseling veranderd dan.

Ben benieuwd welke verklaring volgt... en wat het volgende paard zal zijn..en hoelang die mag blijven...

Bij deze griet hoef je nergens meer van op te kijken. wat die allemaal al niet uit heeft gehaald met paarden.

die is geen enkel dier meer waardig. zelfs geen hamster.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:47

betadine schreef:
Neen waarschijnlijk verkoopt ze hem binnen 3-4 maanden terug.

Zo ze heeft die 3-4 maanden zelf niet gehaald. Waar zijn nu al de bokkers die het voor haar opnamen ?

Echt serieus paarden verkopen, het kan gebeuren, maar dan niet afkomen met liefdadigheidsverhaaltjes en geen klik en depressie en dan eens financiele problemen, want die hebben we bij ieder ander paard van haar al gehad. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen ...

Triest hoor hoe die paarden steeds weer gedumpt worden en dan niet afkomen met goede thuis want ze heeft al bewezen dat ze het daarmee ook niet zo nauw neemt.

roosjuh17

Re: De nieuwe uitdaging!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:51

Ach Betadine? Ze krijgt toch allemaal een super thuis ???? Ze zorgt er toch PERSOONLIJK voor dat ze alleen maal een droom thuis krijgen :o
Evental Warona en siska, die een prachtige thuis kregen bij de handelaar.

PLEASE Koop je een houten hobbel paard, en probeer dat te onderhouden ;) Een paard verdient echt beter dan dit.
MAAR dit heeft totaal geen zin :D want binnen de maand of sneller heeft ze weer een nieuwe.. en dan staat hij weer vollop op fb of bokt.

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:55

Misschien is de click ineens weer weg XD

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:01

roosjuh17 schreef:
Ach Betadine? Ze krijgt toch allemaal een super thuis ???? Ze zorgt er toch PERSOONLIJK voor dat ze alleen maal een droom thuis krijgen :o
Evental Warona en siska, die een prachtige thuis kregen bij de handelaar.

PLEASE Koop je een houten hobbel paard, en probeer dat te onderhouden ;) Een paard verdient echt beter dan dit.
MAAR dit heeft totaal geen zin :D want binnen de maand of sneller heeft ze weer een nieuwe.. en dan staat hij weer vollop op fb of bokt.

_/-\o_ niets aan toe te voegen...ts misschien is zo een kermis houten hobbel paard wat voor je....die kan je helemaal naar je eigen hand zetten kan je iedere dag op zitten en knuffelen en hoef je ook niet veel te onderhouden

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:03

roosjuh17 schreef:
Misschien is de click ineens weer weg XD

Of stel je voor dat ding heeft geademt hoor je mij ? GE-ADEMT...HHHEELLLPPPPP !!!

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 13:03

Ho, wat zijn we weer vriendelijk.
Nib staat niet officieel te koop btw, want anders zou hij effectief wel naar de fokker terug gaan. (Zo een slecht mens ben ik niet, zoals jullie dat maar al te graag beweren) Degene die zich een beetje '' normaal '' kunnen gedragen kunnen vragen via PB waarom. De rest mag zelf wat uit hun duim zuigen aangezien jullie daar toch al volop met bezig zijn.

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:04

Arabiertje* schreef:
Nib staat niet officieel te koop btw, want anders zou hij effectief wel naar de fokker terug gaan. (Zo een slecht mens ben ik niet, zoals jullie dat maar al te graag beweren) Degene die zich een beetje '' normaal '' kunnen gedragen kunnen vragen via PB waarom. De rest mag zelf wat uit hun duim zuigen aangezien jullie daar toch al volop met bezig zijn.

ik had je al pm gestuurt maar krijg geen andwoord.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:04

Arabiertje* schreef:

hou toch op. als hij officieel niet te koop staat hoef je ook geen advertentie te maken en te plaatsen op internet.

8)7 8)7

roosjuh17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:05

Net zoals die fjord zeker niet officieel te koop stond eerst ..PLease

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 13:07

Maak er van wat je wilt, mijn probleem niet natuurlijk. Je gelooft wat je wilt geloven... Dat is dan je eigen probleem en niet dat van mij.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:09

Het wordt alsmaar gekker :=

Alhoewel ik weet niet meer of het zo grappig is, voor de paarden denk ik toch van niet. Dit meisje heeft hulp nodig, spijtig dat ze dat zelf niet inziet en ze voor geen enkel advies of opmerking open staat. Ze blijft maar in haar droomwereldje en de paarden zijn er steeds slachtoffer van. Die Nibbles gaat met zijn stand en leeftijd nog niet zo snel verkocht raken :(:)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:10

Volgens mij heeft iemand hier serieus een probleem met eerlijk zijn, wat een raar verhaal en nu geloof ik idd de tegenstanders van ts. Ts, heb jij last van te weinig aandacht in het dagelijkse leven of zo, dit doe je toch niet. Jij hebt geen enkel gevoell voor paarden als je op deze manier te werk gaat, lijkt wel het baron van munchhausen syndroom behalve dat je ze ziek maakt. Maar de aandacht krijg je dus wel op deze manier, shame on you.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:10

Moderatoropmerking:
Graag hier wel met respect reageren, en niet beginnen te schelden. Ook al heeft de TS "om deze reacties gevraagd" met dit gedrag, wil dat niet zeggen dat er scheldwoorden aan te pas moeten komen.

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:11

roosjuh17 schreef:

ik denk dat iedereen nu wel gezegt heeft wat die wou zeggen en anders staat het hier wel al! Dus mensen stop met dit topic tensei er een positieve reactie komt! Want het heeft toch geen zin om elke keer maar het zelfde te schrijven!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:12

lisenpip schreef:
roosjuh17 schreef:

ik denk dat iedereen nu wel gezegt heeft wat die wou zeggen en anders staat het hier wel al! Dus mensen stop met dit topic tensei er een positieve reactie komt! Want het heeft toch geen zin om elke keer maar het zelfde te schrijven!

ik geloof niet dat een positieve reaktie op zijn plaats is bij zo'n persoon.

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:13

ik geloof niet dat een positieve reaktie op zijn plaats is bij zo'n persoon.[/quote]
Nee maar reageer dan gewoon niet! Is voor iedereen beter. Niemand komt hier mee verder.

Iris_Femke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:17

wat doen jullie raar tegen arabiertje
ik heb het zelfde gehad maar dan met verzorpony's ben van de ene naar de andere gegaan waarom de klik was er niet het voelde niet goed en als ik dan met een paartje een goede klik had werd hij verkocht of moest hij weg :( nu een leuk plekje gevonden waar ik echt een klik met de pony's heb :)
en arabiertje als jij denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt dat is dat ook zo :j

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:19

Iris_Femke schreef:
wat doen jullie raar tegen arabiertje
ik heb het zelfde gehad maar dan met verzorpony's ben van de ene naar de andere gegaan waarom de klik was er niet het voelde niet goed en als ik dan met een paartje een goede klik had werd hij verkocht of moest hij weg :( nu een leuk plekje gevonden waar ik echt een klik met de pony's heb :)
en arabiertje als jij denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt dat is dat ook zo :j

wat doen jullie raar %)

als jij goed kijkt hoeveel paarden zij de laatste paar jaren versleten heeft en op welke manier etc. dan zou je die vraag niet meer stellen.

iedereen kan een verkeerde keuze maken bij de aanschaf van een paard maar in deze gevallen. daar zakt toch echt je broek van af.

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 13:19

Hij gaat niet weg zolang ik niemand goed vind. En hij krijgt alle tijd van de wereld, hij hoeft niet weg. Maar volgens mij zou het voor hem inderdaad beter zijn waar hij in alle rust kan opgroeien tot volwassen paard. Ik merk dat hij hier keer op keer ,dag na dag teveel stress heeft. Enkel en alleen om naar de weide te gaan, en ik kan moeilijk een stamp geven tegen die weide om ze 1km laten op te schuiven... En dat is niet wat ik wil. Als er iemand zich goed aanbied, dan overweeg ik het wel. Maar al staat hij hier nog 5 jaar, er is geen haast bij.

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 13:20

Simongek: Jouw mening is wel duidelijk nu, je hoeft je zo niet op te dringen. Na 1 keer lezen weten we het al wel ;)

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:21

Arabiertje* schreef:
Simongek: Jouw mening is wel duidelijk nu, je hoeft je zo niet op te dringen. Na 1 keer lezen weten we het al wel ;)

als ik op iemand reageer met een vraag waarom er zo raar gereageerd wordt is het mijn goed recht om daarop te reageren.

net zoals het helaas jouw goed recht is om continu paarden/ponies/veulen etc aan te schaffen en ze vervolgens weer weg te doen.

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 13:23

Klaar nu?

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:23

wat willen we nog met die topic berijken?

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:24

Arabiertje* schreef:
Hij gaat niet weg zolang ik niemand goed vind

Wat spreek jij jezelf tegen :roll:

Kijk eens wat je op een forum schrijft;
Komt lekker overeen met elkaar.

Noekiex schreef:
Voor iedereen me dood schiet, nib staat op kapaza. MAAR geen zorgen, hij gaat niet weg hoor. Niet zolang hij alles deftig kent -> Vast gebonden staan en dergelijke. Als ik Nib nu zou weg doen, dan zou het terug naar de fokker. Hij staat op kapaza even voor de lol. :lol: (Eerlijk gezegd, om iemand even terug te plagen!) 8)

haha wat een lol 8)7

Wat zit jij vreemd in elkaar ts.
Laatst bijgewerkt door Dav op 15-11-12 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt