Ik ga ook zeker dit jaar een keer er naartoe. Ben er nog nooit geweest, i know schaam schaam. Hoop alleen dat ik dan ook kan, aangezien ik ook gewoon werk. Anders wil ik de 10e gelijk gaan. Wil naar de instructie week dus kan nog genoeg gebruiken aangezien me jongste ook nog is zadelmak gemaakt moet worden, wil graag een uvex cap daarvoor heb nu een harry's horse challenge, maar wil die graag voor de wedstrijden houden. Zucht word weer niks met me portomonee, moet wel rekening houden dat ik misschien naar de instructieweek mag in Juni! Is lekker rondneuzen haha
Oooooooo *baal* *baal* ik kan niet op woensdagochtend... Beetje jammer dit. Had de woensdag voor Pasen zelfs al vrijgevraagd, omdat het normaal altijd die dag is.
Vorig jaar waren de mooiste HV Polodekjes al om 11 uur op, en ik wil nu speciaal voor een leuk roze dekje!
Hopen maar dat er 's avonds ook nog wat ligt dan
dravergekkie
Geplaatst: 11-03-13 18:46
Ik ga denk ik donderdagavond
Poess91
Geplaatst: 11-03-13 18:50
dravergekkie schreef:
Oh is 't dan ook open? Zou heel erg goed uitkomen voor mij! Anders wordt het pas de dinsdag...
Ik ben benieuwd wanneer de rest van de folder komt Zijn er nog dagen waarop je de meeste leuke dingen hebt of is het wel verdeeld? Of bepaalde tijden van de dag?
dravergekkie
Geplaatst: 12-03-13 09:51
Poess91 schreef:
dravergekkie schreef:
Oh is 't dan ook open? Zou heel erg goed uitkomen voor mij! Anders wordt het pas de dinsdag...
Ja de eerste paar dagen is het vaak tot 8/9 uur geloof ik open
Aangezien ik nu western rijd, zal ik niet veel nodig hebben. Al is een mooie Dralon, shirtje,vest of leuk halster natuurlijk nooit weg. Sowieso hebben we weer nieuwe anti-klit nodig.
ik ga dit jaar ook weer een keer heb voor 3 paarden nieuwe dekens nodig kan iemand mij vertellen of je er dan gelijk de eerste dag na toen moet? of dat er de 2 de dag ook nog kwalitatief goede dekens verkrijg baar zijn? wensen zijn /moet zweetdeken onderdekens regendekens en een winterdeken
michelle___
Geplaatst: 12-03-13 22:25
Ik ga dit jaar voor laarzen... Ben echt aan nieuwe toe.
siepenteun
Geplaatst: 14-03-13 11:09
Ik wil de volgende dingen nog dus misschien deel op tentenkamp -Anky hot pink - wit dekje -witte rijbroek - sokken - die ruitjes rijbroek - blauwe peesjes -witte peesjes -handschoenen -laarzen of nieuwe jodphurs / chaps - Miss paar borstels
Ben ook benieuwd naar de folder. Op de voorkant al mooie aanbiedingen! De ANKY pads zijn spotgoedkoop en een leuk halster is ook fijn. Ik heb een Shetlander en een Trekpaard en val dus altijd in de speciale maatjes, dat is met dit soort dagen wel fijn. De standaard maten zijn altijd het snelste weg.
Ik ga voor: jodphurs, zwart leer sokken jas glad lederen chaps mooie riem rijbroek leerzeep leerdressing leerolie wit dekje maat shetland zadel maat 14 inch zweetdeken waterdichte deken halster + touw strijklappen maat shetland
Nu doen zij ook dat borduren natuurlijk in de winkel, zou ik ook een jas mee kunnen nemen om te laten borduren? Als ik daar nou gewoon voor betaal, is dat een probleem?
Kijk maar uit, ik heb ook een shetlander Ik zag vorige keer nou niet echt wat in zn maat, maar omdat nu op de voorkant al pony dekens/ halsters stonden ga ik het toch nog maar een keer proberen