Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Geryon schreef:
Ik zou de laatste twee reacties maar niet serieus nemen hoor TS.
Misschien is het de balk erachter dat zorgt dat ie even niet wilde. Of een kleine verandering. Misschien dacht ze dat het moeilijk was, misschien was ze wat bang.
En wat moet je dan doen? Juist ja, over de hindernis om te laten zien dat het niet zo moeilijk en eng is. En hoe doe je dat? Het paard aansporen om eroverheen te gaan. Dan kunnen paarden wat raar springen waardoor je niet helemaal mee komt..
Het is juist goed om bij zo'n kleine hindernis gewoon door te gaan, desnoods in stap. Als je afwend en opnieuw gaat etc. dan is het een hele gebeurtenis. Je moet juist duidelijk maken dat het niks is.
Niet zo mierenneukerig doen
TS, leer je aan om in zo'n situatie voortaan gewoon hup je handen naar voren te gooien. Doe ik ook altijd, zit je in ieder geval niet in de mond.
Supervixen schreef:Jij bent één van de weinigen die foto's post van momenten waarop het even wat minder gaat. Super van je!
Zouden meer mensen hier moeten doen, want dat kunnen foto's zijn waarvan je kunt leren. Want laten we wel wezen, iedere bokker hier heeft leerpunten.
En al die bokkers hier die ongesteld moeten worden en je daardoor lekker afzeiken daag ik uit om één van hun slechte foto's te posten!
Supervixen schreef:Jij bent één van de weinigen die foto's post van momenten waarop het even wat minder gaat. Super van je!
Zouden meer mensen hier moeten doen, want dat kunnen foto's zijn waarvan je kunt leren. Want laten we wel wezen, iedere bokker hier heeft leerpunten.
En al die bokkers hier die ongesteld moeten worden en je daardoor lekker afzeiken daag ik uit om één van hun slechte foto's te posten!
nynke55 schreef:Nou heb ik toch het hele topic doorgelezen en alle tips en commentaar doorgenomen, maar ik zie toch nergens of je het probleem hebt opgelost.
Maw, heb je die bakkabouter nu al gevangen?