wat mijn paard echt van springen vind .........

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: wat mijn paard echt van springen vind .........

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:02

Jij bent één van de weinigen die foto's post van momenten waarop het even wat minder gaat. Super van je!
Zouden meer mensen hier moeten doen, want dat kunnen foto's zijn waarvan je kunt leren. Want laten we wel wezen, iedere bokker hier heeft leerpunten.

En al die bokkers hier die ongesteld moeten worden en je daardoor lekker afzeiken daag ik uit om één van hun slechte foto's te posten!

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 16:21

Juist het hele probleem van bokt, alles moet er perfect uitzien, doet dat het niet dan word het niet gepost, word er zelfs gezegd ik post hem niet want daar schaam ik me voor, of mensen die al van tevoren werkelijk alle punten opnoemen die beter kunnen of die al verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat het niet helemaal zo is als het hoort... eigelijk erg!

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 16:24

Geryon schreef:
_O-

Ik zou de laatste twee reacties maar niet serieus nemen hoor TS.

Misschien is het de balk erachter dat zorgt dat ie even niet wilde. Of een kleine verandering. Misschien dacht ze dat het moeilijk was, misschien was ze wat bang.

En wat moet je dan doen? Juist ja, over de hindernis om te laten zien dat het niet zo moeilijk en eng is. En hoe doe je dat? Het paard aansporen om eroverheen te gaan. Dan kunnen paarden wat raar springen waardoor je niet helemaal mee komt..
Het is juist goed om bij zo'n kleine hindernis gewoon door te gaan, desnoods in stap. Als je afwend en opnieuw gaat etc. dan is het een hele gebeurtenis. Je moet juist duidelijk maken dat het niks is.

Niet zo mierenneukerig doen :D

TS, leer je aan om in zo'n situatie voortaan gewoon hup je handen naar voren te gooien. Doe ik ook altijd, zit je in ieder geval niet in de mond.

omg inderdaad! Gaan met die banaan.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 16:25

Supervixen schreef:
Jij bent één van de weinigen die foto's post van momenten waarop het even wat minder gaat. Super van je!
Zouden meer mensen hier moeten doen, want dat kunnen foto's zijn waarvan je kunt leren. Want laten we wel wezen, iedere bokker hier heeft leerpunten.

En al die bokkers hier die ongesteld moeten worden en je daardoor lekker afzeiken daag ik uit om één van hun slechte foto's te posten!

:j :j _O-

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:19

Supervixen schreef:

Wat ik altijd al eens willen zeggen....... :') _O-

LeiLRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:24

Vriendschap en vertrouwen overwint alles :)

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:26

miss moet je hem is lkkr mee beginnen om te laten vrijspringen
miss kent hij het nog niet en moet hij het nog leren dus ik zou zggen begin met vrijspringen

PalermoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:28

Schei toch even uit allemaal! Dit paard is niet angstig of getraumatiseerd hij heeft gewoon last van spoken zien. Mijn paard waar ik M mee sprong had ook wel eens zo'n bui. Mensen die verstand hebben van springen zien dat hier niets aan de hand is. TS enorm leuk paard heb je, karaktertje zo tezien maar dat zijn meestal de beste! Succes met je wedstrijden!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 07:10

sabrinagirl schreef:
miss moet je hem is lkkr mee beginnen om te laten vrijspringen
miss kent hij het nog niet en moet hij het nog leren dus ik zou zggen begin met vrijspringen

:') Misschien kan je beter lezen dan onnodig commentaar geven. :Z

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:08

Eens met bovenstaande, misshien moet jij eerst het hele topic lezen en filmpjes kijken voordat je een reactie plaatst en anders gewoon NIET reageren, dit is een fotoreeks van een jaar geleden bij het eerste kruisje wat hij ooit heeft gezien... inmiddels vliegen ze over de 1.20 zonder problemen.. pff dat echte lezen op bokt gaat hard achteruit

Jolienfortun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:55

pfft wat kunnen ze weer lekker zeiken hier zeg!

Mensen moeten eens verder kijken dan hun neus lang is!

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:00

Nou heb ik toch het hele topic doorgelezen en alle tips en commentaar doorgenomen, maar ik zie toch nergens of je het probleem hebt opgelost.
Maw, heb je die bakkabouter nu al gevangen?

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:51

nynke55 schreef:
Nou heb ik toch het hele topic doorgelezen en alle tips en commentaar doorgenomen, maar ik zie toch nergens of je het probleem hebt opgelost.
Maw, heb je die bakkabouter nu al gevangen?

Dit waren foto's van een oude les. als je haar filmpjes en foto's kijkt van nu dan zie je toch dat het springen super goed gaat !

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:13

Oke.....

Dus hij is gevangen, begrijp ik. Maar wat heeft TS er mee gedaan, dan. Mijn paard heeft hetzelfde probleem,nl, weet ook niet of hij nu links of rechts om de hindernis heen moet.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 16:16

Moderatoropmerking:
Kunnen we hier nog wel een beetje respect tonen naar elkaar? Een afwijkende mening hebben hoeft niet direct een beurt nodig hebben te betekenen, of ongesteld zijn.
Wanneer er kritische reacties geplaatst worden, doe dit wel constructief en opbouwend, niet negatief en afkrakend. Aan de andere kant, als je een topic opent met foto's moet je ook open staan voor ieder commentaar, zowel positief als negatief, en niet direct aanvallend terug reageren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 16:19

Mijn paard kijkt ook altijd zo als er iemand met een camera voor zijn neus staat zonder dat hij het doorheeft _O-.