De Spaanse Rijschool 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:02

aniek1985 schreef:
Dit staat in de infomail:
Fotograferen & Filmen
Spaanse Rijschool

Voor de voorstellingen van De Spaanse Rijschool geldt de regel dat professionele foto-, audio-, beeld- en andere (opname-) apparatuur niet is toegestaan. Eenvoudige (digitale-) fototoestellen zonder verwisselbare lenzen zijn geen probleem, mits u geen flits gebruikt. Dit is in verband met eventuele schrikreacties van de aanwezige paarden.

Dus een spiegelreflex mag niet -O-...

lovesal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:04

Ik ga zaterdagavond samen met een vriendin, heb vandaag 2 kaartjes gehad :D

Naath86

Re: De Spaanse Rijschool 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:16

Wij gaan vrijdagavond gewoon met de trein, dus geen last van oponthoud! Iemand enig idee of het makkelijk te bereiken is met trein/metro??

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:21

Whizz schreef:
:# ik ga iets gezelligs in het blauw kopen in de pauze *\%/*

Haha gaan we met zn allen naar je uitkijken :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:23

Mijn vriend gelooft gewoon niet dat het vast zal staan... >;) Heb ik dus toch gelijk :roll:

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:55

Mjetterd schreef:
Douraque schreef:
Iedereen gaat via de rijksweg naar Ahoy (afslag Ahoy), en vanwege het tijdstip zal het vaststaan daar. Het staat daar elke dag vast namelijk en nu komt dat samen met dit evenement

Ik raad iedereen dan ook aan via Stadion Feyenoord (afslag Feyenoord), via winkelcentrum Zuidplein te gaan om zo de file's te vermijden

Bedankt voor de tip! :)

Thanks! (staat daar straks een file met alleen maar bokkers :') )
Wat moet ik dan intypen bij tomtom? Dat ik bvb eerst naar dat winkelcentrum ga en daarna naar AHoy ofzo?

Gaan jullie parkeren op het terrein van Ahoy als dat kan? Zag dat een parkeerkaart 12,50 kost!! :wow:

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:46

Als je met de trein gaat stop je bij rotterdam centraal, dan moet je de metro pakken naar slinge of de akkers en uitstappen bij zuidplein. Ahoy is voor de deur daar

Met de auto in de tomtom zetten feyenoord, anders stuurt hij je alsnog fout, dan winkelcentrum zuidplein en dan ga je linksom het zuidplein en zie je ahoy al. Er staan overal borden met zuidplein. Parkeren is idd zo duur, overal in de omgeving moet je veel betalen. Je kan hem wel bij metrostation slinge gratis zetten en dan met de metro naar zuidplein.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:15

Wij parkeren de auto wel gewoon op de parkeerplaats.
Maar we gaan ook met een hele groep, dus wel handig als je een beetje bij elkaar blijft. :))

Heb er al helemaal zin in morgen! *\o/*

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:17

Ik ben heel benieuwd hoe iedereen het heeft morgen :D! Dan krijg ik waarschijnlijk nog meer zin in zaterdag!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:18

Ik ga ook zaterdag :D broerlief heeft als verrassing kaartjes geregeld 'omdat ik het vast wel leuk zou vinden' :)) ja duh...

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:37

Hmm parkeren is wel duur daar ja. Even overleggen over wat wij dan gaan doen.
Wij hebben ook gewoon de volle mep betaalt, vond het ook best duur voor een kaartje. Maar ach, als het goed is kunnen we het heel goed zien :j

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:40

Naath86 schreef:
Wij gaan vrijdagavond gewoon met de trein, dus geen last van oponthoud! Iemand enig idee of het makkelijk te bereiken is met trein/metro??

het is heel makkelijk te bereiken. als je op zuidplein met de metro uitstapt, is het nog een klein stukje lopen!

ik ga zelf vrijdag, heb dr veel zin in! :)

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:42

ik ga ook morgenavond. vriendin heeft onverwacht kaarten gekregen.
parkeren doe ik gewoon bij Ahoy zelf (als er plek is). parkeren in de garage van het winkelcentrum zal ook niet goedkoop zijn. t zal wel druk zijn aangezien er nog 2 evenementen zijn in Ahoy om die tijd.
michelle waar zit jij? misschien zien we elkaar nog wel, ik ga samen met stefanie.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:43

Aranel schreef:
Wat moet ik dan intypen bij tomtom? Dat ik bvb eerst naar dat winkelcentrum ga en daarna naar AHoy ofzo?

Gaan jullie parkeren op het terrein van Ahoy als dat kan? Zag dat een parkeerkaart 12,50 kost!! :wow:

WOw!! Ik heb mooi via marktplaats een dagkaart voor de trein voor 10 euro!! Vanaf Assen met de trein, is dus nog goedkoper dan de auto er neerzetten!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:45

Oh wij hadden in maart al een parkeerkaart gereserveerd hoor ik nu :')
Niet helemaal goed opgelet hahaha!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:58

Ik moet tot 5 uur werken in Lelystad...daarna met de auto die kant op. Hoop dat we nog tijd hebben om te eten :') Daar heb je ook eettoko´s lijkt me?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:01

Ik ga vrijdag! Heb er zin in en ben heel benieuwd! Wordt idd nog wel wat met de drukte..

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:04

Nicky84 schreef:
Ik moet tot 5 uur werken in Lelystad...daarna met de auto die kant op. Hoop dat we nog tijd hebben om te eten :') Daar heb je ook eettoko´s lijkt me?

Daar was ik ook benieuwd naar, wij zijn tegen half 6 in Rotterdam. Heb je dan vlakbij Ahoy wat te eten?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:16

In het winkelcentrum Zuidplein (tegenover Ahoy) zit de Mac, een kipzaak, een Verhage, een restaurant, LaPlace enz. Dus voldoende eetmogelijkheden

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:37

Toppie! Handig dat jij op dit formum zit :))

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:43

Ik ga op 11 november met mijn zusje, heb er super veel zin in! *\o/*
Wij "moeten" helaas wel met de auto, want we hebben al een parkeer kaart :Y)

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:45

Ik ga op 10 november met een vriendinnetje! Heb er zin in!

Toevallig vd zomer bij de spaanse rijschool geweest in spanje (torremolinos) was super leuk!

http://www.ranchito.com/

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:47

Ik ga ook op zondag. Heb wel een parkeerkaart gekocht, omdat ik met mijn moeder ga en die nu niet al te ver kan lopen. Ben benieuwd hoe dat werkt en waar je dan staat.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:49

Naath86 schreef:
Aranel schreef:

WOw!! Ik heb mooi via marktplaats een dagkaart voor de trein voor 10 euro!! Vanaf Assen met de trein, is dus nog goedkoper dan de auto er neerzetten!

Mwah, ik zit niet in mijn eentje in de auto he ;) Dus benzinekosten delen we, m'n auto is vrij zuinig. En mijn moeder was zo lief dat ze de parkeerkaart wel wilde betalen :D
Maar vanaf Assen is de trein goedkoper denk ik ja :)

Hou je er wel rekening mee dat je ook een stuk met de metro moet? Geloof dat je daar een ov chipkaart voor nodig hebt.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 14:17

Aranel schreef:
Naath86 schreef:

Mwah, ik zit niet in mijn eentje in de auto he ;) Dus benzinekosten delen we, m'n auto is vrij zuinig. En mijn moeder was zo lief dat ze de parkeerkaart wel wilde betalen :D
Maar vanaf Assen is de trein goedkoper denk ik ja :)

Hou je er wel rekening mee dat je ook een stuk met de metro moet? Geloof dat je daar een ov chipkaart voor nodig hebt.

Ja klopt, die heb ik ook mee! Vanaf Assen is het zeker wel goedkoper ja! 's Avonds terug naar Amsterdam met mijn tante en dan de volgende dag weer terug naar Assen. Voor 20 euro in mijn eentje in twee dagen heen en weer is wel een koopje ja! Met de auto ben ik iig wel een volle tank kwijt!