Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joolien schreef:GewoonNoor schreef:Ik hoop tegen die tijd het M1 te kunnen starten!![]()
Springen word denk ik L springen.
staat waarschijnlijk veel hoger en breder dan hier in Utrecht
ik geloof dat het een fabel is dat het ergens anders hoger en breder is. 110 centimeter is hier ook gewoon 110 centimeter

c_alsemgeest schreef:Joolien schreef:
ik geloof dat het een fabel is dat het ergens anders hoger en breder is. 110 centimeter is hier ook gewoon 110 centimeter
Mwah... almelo staat er best flink aan hoor... zal niet eens aan de hoogte liggen.
Maar aan de aanrij-mogelijkheden, moeilijkheidsgraad in het parcours/wendingen, hoeveelheid hindernissen op maximale hoogte/breedte e.d.
Ik ga vaak mee naar springwedstrijden en almelo is idd best pittig... maar dat verwacht ik ook van een groot evenement.
Roxxiejj schreef:Oh niet eens de lange afstand om een cross te rijden, maar meer andere hindernissen![]()
Om toch wat meer afstand te creeeren, kun je ook het weiland erachter erbij pakken, wat nu losrijden is zeg maar. Maar tijdens de ARD is dat wat... Onhaalbaar. Maar als losse wedstrijd, ja, ik denk dat je alle klasses wel vol krijgt
Weekend van pasen ga ik misschien een rondje bb springen en mochten er nog schrijvers nodig zijn voor de suptopwedstrijd, dan hou ik me aanbevolen
Maar wil je dat jezelf wel aandoen? Ik bedoel, je weet nog niet hoe je je dan voelt? 
!
!