Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne schreef:Ik had exact hetzelfde als Remember bij de middenstap-arbeidsstap; Taktverlies bij terugnemen naar arbeidsstap en daarom op een 7 uitgekomen.
farahtjuh schreef:nou ik heb het ook geprobeerd misschien ben ik wel testreng maar dat ben ik ook voor mij zelf
ze kwam bij mij op 193 uit (sorry)
wat ik erg storend vond waren haar benen die waren super druk op het beeld
ook de eerste wijken begon heel goed maar wat gehaast
en de S waarbij hij een beetje om getrokken werd naar de tweede boog
wat ik echt super maar ook super vond was halthouden en achterwaards maar daar bij de reactie naar voren weer telaat kwam hij stond niet actief en kon daardoon niet in eenkeer in draf aan draven
sorry als ik het verkeert heb
Remember schreef:Ramzi, ik heb deze proef beoordeeld op HE (nou ja, deze combinatie maar een ander filmpje, wel erg gelijkwaardig maar op HE kwam ik op 213 en deze 220). Ik heb al een en ander duidelijk toegelicht in dit topic
Jurroen schreef:Anne schreef:Ik had exact hetzelfde als Remember bij de middenstap-arbeidsstap; Taktverlies bij terugnemen naar arbeidsstap en daarom op een 7 uitgekomen.
Ik zie geen taktverlies.... ik zie alleen dat bij het terugnemen er een miniscuul klein twijfelmoment is, waardoor 1 pas even een klein beetje in tempo terugkomt.
Naar mijn mening blijft de stap wel zuiver...
Zooist schreef:Haha, nee hoor. Ik probeer op dit filmpje een paard, wat erg ijverig is en zit te wachten op 'echt werk' een aantal simpele lijnen door te laten lopen.
Een paard wat op dit niveau is afgericht en graag werkt heeft ook een bepaalde go om te gaan. De figuren in deze proef worden alleen in het losrijden meegenomen.
Ik had er last van om dit paard bij me te houden in dit werk omdat het paard meer wil doen. Het gevoel dat het paard denkt een opdracht te krijgen als series, pirouettes of appuyement terwijl ik een volte 15 meter moet rijden..... Dan moet je je paard wat meer bij je houden en krijg je dit.
De proef is overigens ook gefilmd met mijn LT paard. Wellicht dat deze ooit nog eens geplaatst kan worden. Dit was nog veel moeilijker. Dat paard wil helemaal gaan en raakt gewoon de kluts kwijt omdat hij, voor hem, simpel werk moet doen en hij toch in een wedstrijdsetting loopt. Ik heb alle zeilen bij moeten zetten om hem 'simpel' door de proef te loodsen.