ReneeMonty schreef:Joolien schreef:Natuurlijk geef je geen 4 een 4 betekend dat je het hebt getoond maar niet goed. Als je dat geeft voor een arbeidsgalop terwijl er middengalop getoond moet worden omdat er netjes de hoefslag gevolgd word ben ik het daar zeker niet mee eens. Want dat betekend heel simpel gezegd dat als er bijvoorbeeld halsstrekken gevraagd word en de ruiter doet niets maar rijd door op de lijn die er gereden moet worden je dat beloond met 4 punten? Beetje krom om iemand punten te geven voor vrolijk doorrijden naar het volgende gedeelte in de juiste gang. Niet getoond vind ik juister er was alleen geen 0 aanwezig op het formulier dus dan een 1. Ik vind het scala der africhting zeker het meewegen waard maar dan moet je wel de oefening uitvoeren die er gevraagd word.Maar een 4 geeft aan onvoldoende. Het paard gaat verder netjes over de hoefslag, geen verzet of andere rare dingen. Dus daar kun je geen 1 voor geven vind ik dan maar een 4 vanwege onvoldoende getoond.
Maar dan heb je denk ik niet goed gekeken want vooral de eerste keer wordt er wel verschil getoond, al is het minimaal. Daarom mijn 4. Alleen de 2e keer is het niet getoond, daar had ik achteraf een lager cijfer voor kunnen geven.