Wie komt er ook in actie op het HE?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re: Wie komt er ook in actie op het HE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:54

Zo te lezen hebben jullie allemaal wel een heel tof weekend gehad!
Sjolvir net op tijd weer rad, dat was natuurlijk ook goed nieuws :j

_Roxanne, ik heb jou nog over het terrein zien lopen met je paard, wat een prachtig dier!

Jolliegirl en ik-zei-de-gek hebben vrijdagochtend het startsein gegeven in de Boktlounge. Spannend, en na een nogal moeilijke start van mijn kant (belandde eerst achter het podium en ging vervolgens in de sttttotttterrrrrrr :D) kwam het allemaal toch nog goed. Jolan: nogmaals bedankt, het was leuk om je te ontmoeten en met je samen te werken!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:03

Als ik mijn foto's heb zal ik ze ook nog plaatsen.
Silver heeft het super gedaan, zelfs 2 mensen uit het publiek om hem gereden :D
Waren ook laat weer thuis maar was het waard! Als het goed is doen we volgend jaar alle dagen mee aan de shows.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:14

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:18

Oscar schreef:
.....

_Roxanne, ik heb jou nog over het terrein zien lopen met je paard, wat een prachtig dier!!

Dankjewel!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 16:10

Ik dacht in het snelle voorbijgaan te zien dat het een merrie is? Dat verbaasde me, om eerlijk te zijn. Ze (als het klopt wat ik in de gauwigheid gezien heb :D) heeft een superstoere uitstraling, zou op het eerste gezicht eerder denken dat het om een ruin of hengst zou gaan :)

Oh, en ik heb trouwens een kusje gekregen van Jauke! <3

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:22

Oscar schreef:
Ik dacht in het snelle voorbijgaan te zien dat het een merrie is? Dat verbaasde me, om eerlijk te zijn. Ze (als het klopt wat ik in de gauwigheid gezien heb :D) heeft een superstoere uitstraling, zou op het eerste gezicht eerder denken dat het om een ruin of hengst zou gaan :)

Dankje! Dat vind ik echt een groot compliment! Toen ik haar vorig jaar kreeg was ze nog helemaal iel en erg puppy, dat je haar nu dan zou verwarren met een hengst geeft helemaal haat transformatie weer :D

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:24

Oscar schreef:

Hij zoent lekker he :))

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 18:36

Oh ja, hij kust absoluut heerlijk, ik begrijp wel waarom je voor hem gevallen bent :j :D
Echt ontzettend knap wat jullie samen weer hebben laten zien, het was een prachtige demonstratie en ik denk dat er heel veel mensen stiekem best een beetje jaloers zijn op de band die jullie samen hebben!

Roxanne, daar zit dan een hoop goed werk in, super! :)