Geryon:mij gaat het er om dat ze in feite ts ermee uitscheld en ik vind dat gewoon niet netjes.
Het is inderdaad een veelgebruikte term maar dan in real life en niet op deze manier.
Edit:Eerste zinnetje was niet duidelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

liesjecryos schreef:Saskia:Ze heeft mij gequote dus ik neem dat ze het op mij en hanny_elke bedoelde
Geryon:mij gaat het er om dat ze in feite ts ermee uitscheld en ik vind dat gewoon niet netjes.
Het is inderdaad een veelgebruikte term maar dan in real life en niet op deze manier.
Edit:Eerste zinnetje was niet duidelijk
Boompje1985 schreef:wat heb ik nu weer gedaan ? omdat ik zei heerlijk ? ja ik kon weer even lachen maar dat is meer omdat iemand er gelukkig raad mee weet en om de manier hoe ze het brengt (mijn eigen broer heeft lichte syndroom van down dus ik weet heel goed wat het inhoud) en nu weer terug naar een veulen die niet lang te leven meer heeft maar toch iets meer zag in zijn korte levensduur dan menig veulen! (verder commentaar graag via pb sturen)!
Boompje1985 schreef:wat heb ik nu weer gedaan ? omdat ik zei heerlijk ? ja ik kon weer even lachen maar dat is meer omdat iemand er gelukkig raad mee weet en om de manier hoe ze het brengt (mijn eigen broer heeft lichte syndroom van down dus ik weet heel goed wat het inhoud) en nu weer terug naar een veulen die niet lang te leven meer heeft maar toch iets meer zag in zijn korte levensduur dan menig veulen! (verder commentaar graag via pb sturen)!
vrouwke schreef:ik vind als je zo'n topic opend dat je commentaar kan verwachten of mensen die het er mee eens zijn.
dus om nu moeilijk te gaan zitten doen omdat niet iedereen met je eens is , jammer.
ieder heeft een eigen mening.
en dan om gelijk te roepen: slotje erop?
ik zeg gewoon eerlijk: ik vind het zielig.
vrouwke schreef:ik vind als je zo'n topic opend dat je commentaar kan verwachten of mensen die het er mee eens zijn.
dus om nu moeilijk te gaan zitten doen omdat niet iedereen met je eens is , jammer.
ieder heeft een eigen mening.
en dan om gelijk te roepen: slotje erop?
ik zeg gewoon eerlijk: ik vind het zielig.
Wilawander schreef:Snap ook niet wat er mis mee is om te zeggen dat je het niet eens bent. Snap niet eens hoe je het kunt bedenken om dit te doen. Pijnstillers en lekker mee door het water springen en rennen. Van een veulen weet je dat ze dit niet zomaar volgzaam en voorzichtig doen.

Cayenne schreef:Skygirl schreef:Je kent het hele verhaal niet, want dat heb ik hier nooit verteld, maar dat ga ik ook niet meer doen hier.
En juist daarom kun je deze reacties verwachten
Ik denk de TS ook niet. Maar beter ook, het zal niets toevoegen denk ik zo.
[/quote]

Wilawander schreef:Snap ook niet wat er mis mee is om te zeggen dat je het niet eens bent. Snap niet eens hoe je het kunt bedenken om dit te doen. Pijnstillers en lekker mee door het water springen en rennen. Van een veulen weet je dat ze dit niet zomaar volgzaam en voorzichtig doen.
Skygirl schreef:Wilawander schreef:Snap ook niet wat er mis mee is om te zeggen dat je het niet eens bent. Snap niet eens hoe je het kunt bedenken om dit te doen. Pijnstillers en lekker mee door het water springen en rennen. Van een veulen weet je dat ze dit niet zomaar volgzaam en voorzichtig doen.
Je kent het hele verhaal niet, want dat heb ik hier nooit verteld, maar dat ga ik ook niet meer doen hier.
Ik heb wel gezegd dat de pijnstilling vooral uit voorzorg is.
Depende schreef:Wilawander schreef:Snap ook niet wat er mis mee is om te zeggen dat je het niet eens bent. Snap niet eens hoe je het kunt bedenken om dit te doen. Pijnstillers en lekker mee door het water springen en rennen. Van een veulen weet je dat ze dit niet zomaar volgzaam en voorzichtig doen.
Wat is de toegevoegde waarde van zeggen dat je het er niet mee eens bent, het is niet alsof TS vraagt 'Goh is het een goed idee om morgen nog met dit veulen naar het water te gaan?' Het is al gebeurd, veulen is er niet slechter op geworden, 1 iemand die zegt he joh misschien is het in de toekomst niet het handigste om te gaan doen. Dan weet TS ook genoeg, dit constante herhalen heeft totaal geen toegevoegde waarde en is totaal ongewenst (en in mijn ogen ongepast).
TS, het is een pracht van een beestje jammer dat je hem niet langer bij je kunt houden maar gelukkig kies je voor hem. Sterkte
hanny_jelke schreef:Sorry hoor maaar elke mongool snapt dat die aprongen pijn moeten doen bij dat arme dier, heel vervelend voor ts dat hij ingeslapen moet worden, maar dat is geen rede om dan maar voor je eigen lol het beestje nog meer pijn te doen