Veulen springt het water in

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:35

Saskia:Ze heeft mij gequote dus ik neem dat ze het op mij en hanny_elke bedoelde ;)
Geryon:mij gaat het er om dat ze in feite ts ermee uitscheld en ik vind dat gewoon niet netjes.
Het is inderdaad een veelgebruikte term maar dan in real life en niet op deze manier.

Edit:Eerste zinnetje was niet duidelijk
Laatst bijgewerkt door liesjecryos op 25-08-12 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 16:36

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:37

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:38

liesjecryos schreef:
Saskia:Ze heeft mij gequote dus ik neem dat ze het op mij en hanny_elke bedoelde ;)
Geryon:mij gaat het er om dat ze in feite ts ermee uitscheld en ik vind dat gewoon niet netjes.
Het is inderdaad een veelgebruikte term maar dan in real life en niet op deze manier.

Edit:Eerste zinnetje was niet duidelijk

Ze heeft helemaal niks gequote?

liesjecryos

Re: Veulen springt het water in

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:39

*zucht* Goed kijken ..........

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:39

liesjecryos schreef:
*zucht* Goed kijken ..........

Heb je het tegen mij of tegen jezelf?

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:40

wat heb ik nu weer gedaan ? omdat ik zei heerlijk ? ja ik kon weer even lachen maar dat is meer omdat iemand er gelukkig raad mee weet en om de manier hoe ze het brengt (mijn eigen broer heeft lichte syndroom van down dus ik weet heel goed wat het inhoud) en nu weer terug naar een veulen die niet lang te leven meer heeft maar toch iets meer zag in zijn korte levensduur dan menig veulen! (verder commentaar graag via pb sturen)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:41

Bah echt weer bokt lekker zoeken om negatief te doen.
Ts heel veel sterkte, wat een prachtig dier om te zien.
Zonde, maar imo een goede keus.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:41

Boompje1985 schreef:
wat heb ik nu weer gedaan ? omdat ik zei heerlijk ? ja ik kon weer even lachen maar dat is meer omdat iemand er gelukkig raad mee weet en om de manier hoe ze het brengt (mijn eigen broer heeft lichte syndroom van down dus ik weet heel goed wat het inhoud) en nu weer terug naar een veulen die niet lang te leven meer heeft maar toch iets meer zag in zijn korte levensduur dan menig veulen! (verder commentaar graag via pb sturen)!

Nu volg ik jouw ook niet meer :=
Je stuurt een pb dat het op de foto's was en nu zeg je dat het wel op die reactie baseerde?

nouja het zal wel.. :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 16:42

Boompje1985 schreef:

Ik volg je niet helemaal? Commentaar over de foto's? Ik zit daar helemaal niet op te wachten in ieder geval, want daar heb ik niets aan.

Of gaat dit over het syndroom van down gedeelte? In dat geval heb ik niets gezegd.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:49

ik vind als je zo'n topic opend dat je commentaar kan verwachten of mensen die het er mee eens zijn.
dus om nu moeilijk te gaan zitten doen omdat niet iedereen met je eens is , jammer.
ieder heeft een eigen mening.
en dan om gelijk te roepen: slotje erop?
ik zeg gewoon eerlijk: ik vind het zielig.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:52

ik heb nooit commentaar gegeven op de foto's ! ik vind het geweldig wat je gedaan hebt...iemandheeft mij ergens verkeerd begrepen blijkbaar! nou ik ben dan maar weg want nou snap ik het zelf ook niet meer!

sorry ik heb nooit kwaad bedoeld.....

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:52

Snap ook niet wat er mis mee is om te zeggen dat je het niet eens bent. Snap niet eens hoe je het kunt bedenken om dit te doen. Pijnstillers en lekker mee door het water springen en rennen. Van een veulen weet je dat ze dit niet zomaar volgzaam en voorzichtig doen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:53

vrouwke schreef:
ik vind als je zo'n topic opend dat je commentaar kan verwachten of mensen die het er mee eens zijn.
dus om nu moeilijk te gaan zitten doen omdat niet iedereen met je eens is , jammer.

Onderbouw je mening dan ook effe vrouwke :+

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 16:54

vrouwke schreef:

Dat heb ik nooit geroepen hoor.

En dat is alleen vanwege de mensen die het commentaar eindeloos blijven herhalen *kuch*miracle_, hanny_jelke*kuch* (sorry dat was een ADHD impulsje, kan ik niets aan doen), lees de regels van ITP maar eens.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 16:55

Wilawander schreef:
Snap ook niet wat er mis mee is om te zeggen dat je het niet eens bent. Snap niet eens hoe je het kunt bedenken om dit te doen. Pijnstillers en lekker mee door het water springen en rennen. Van een veulen weet je dat ze dit niet zomaar volgzaam en voorzichtig doen.

Je kent het hele verhaal niet, want dat heb ik hier nooit verteld, maar dat ga ik ook niet meer doen hier. :+

Ik heb wel gezegd dat de pijnstilling vooral uit voorzorg is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:56

Skygirl schreef:
Je kent het hele verhaal niet, want dat heb ik hier nooit verteld, maar dat ga ik ook niet meer doen hier. :+

En juist daarom kun je deze reacties verwachten :)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 16:56

Cayenne schreef:
Skygirl schreef:

En juist daarom kun je deze reacties verwachten :)

Ja ik heb nooit gezegd dat ik daar problemen mee heb hoor.

Alleen met degenen die het eindeloos blijven herhalen, dat zei ik net ook al.

edit: En ik vind het erg kortzichtig alsnog zo te reageren als je weet dat je niet de nodige kennis hebt om hierover te kunnen oordelen. Dan kun je daar wel om vragen of reageren zoals bijv. jury heeft gedaan. Uitleggen waarom ze deze keuze niet snappen.
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 25-08-12 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:58

jammer zeg wat erg...mooi veulen...
stertke ermee!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:59

Ik heb echt geen idee waar jullie gevoel zit...
Maar ga vrolijk verder met jullie negatieve ego-postjes plaatsen.
*waar is hier de smiley met de bak popcorn*

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:59

In je profiel staat dat ze van jou zijn hanny_jelke :+
En je laatste zin kan ik niet lezen :+ Ik denk de TS ook niet. Maar beter ook, het zal niets toevoegen denk ik zo.
[/quote]
ja toen ik nog thuis woonde waren ze nog van mij en me ouders,
maart toen ik op me eigen ging niet meer,
maar denk er over wat je wilt denken, slim ben je toch niet.

en kunnen jullie nu wel over mij taal vallen maar dat heet dislexie,
ach wat ben ik me tijd aan het verdoen met al die lui die bij ts in de kont kruipen omdat ze zielig is.

jammer van bokt hoor dat je, je eigen mening nog niet eens mag geven, zonder dat je aangevallen word[/quote]

En daarom mag jij even het scheldwoord mongool gebruiken??
Valt dat onder eigen mening.....
Tja je scheld er wel mee maar die zijn nog slimmer dan dat jij bent _-:(
En lekker schuilen achter je dsylexie..lekker makkelijk :roll: :r[/quote]

ja inderdaad,
ik heb ook dyslexie, maar je hoeft niet bij alles de reden dyslexie te geven.
dyslexie heeft echt niets te maken met mensen uitschelden ! ! !

ts, veel sterkte , sommige doen hier echt alsof jij dat veulen mishandeld, trek je er maar niets van aan , je weet hoe bokt is :(:)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:00

Wilawander schreef:

Wat is de toegevoegde waarde van zeggen dat je het er niet mee eens bent, het is niet alsof TS vraagt 'Goh is het een goed idee om morgen nog met dit veulen naar het water te gaan?' Het is al gebeurd, veulen is er niet slechter op geworden, 1 iemand die zegt he joh misschien is het in de toekomst niet het handigste om te gaan doen. Dan weet TS ook genoeg, dit constante herhalen heeft totaal geen toegevoegde waarde en is totaal ongewenst (en in mijn ogen ongepast).

TS, het is een pracht van een beestje jammer dat je hem niet langer bij je kunt houden maar gelukkig kies je voor hem. Sterkte :)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:00

Skygirl schreef:
Wilawander schreef:

Ik heb wel gezegd dat de pijnstilling vooral uit voorzorg is.

Ik lees veulen met een probleem dat zo extreem is dat hij word ingeslapen plus pijnstilling. Dan ga je daar imo niet voor je eigen plezier dit soort dingen meedoen. Dat laat je hem lekker genieten op de wei bijvoorbeeld. Maar dat is een mening en die kan heel persoonlijk zijn. Dus een heel verhaal is niet eens nodig. Inslapen, pijn is duidelijk genoeg.

Maar wil je ondanks dat sterkte wensen. Niet leuk.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:01

Depende schreef:
Wilawander schreef:

Wat is de toegevoegde waarde van zeggen dat je het er niet mee eens bent, het is niet alsof TS vraagt 'Goh is het een goed idee om morgen nog met dit veulen naar het water te gaan?' Het is al gebeurd, veulen is er niet slechter op geworden, 1 iemand die zegt he joh misschien is het in de toekomst niet het handigste om te gaan doen. Dan weet TS ook genoeg, dit constante herhalen heeft totaal geen toegevoegde waarde en is totaal ongewenst (en in mijn ogen ongepast).

TS, het is een pracht van een beestje jammer dat je hem niet langer bij je kunt houden maar gelukkig kies je voor hem. Sterkte :)

Zou ik niet geschreven hebben als TS en sommige anderen er zo tegen in gaan dat een ander een andere mening heeft ;)

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:02

hanny_jelke schreef:
Sorry hoor maaar elke mongool snapt dat die aprongen pijn moeten doen bij dat arme dier, heel vervelend voor ts dat hij ingeslapen moet worden, maar dat is geen rede om dan maar voor je eigen lol het beestje nog meer pijn te doen

Ik ga er dan maar van uit dat hanny_jelke erg veel ervaring zal hebben op een gehandicapte manege...
En terecht.....