Héél veel sterkte en respect voor jou! Ik weet hoe je je nu voelt..
Maar je hebt het beste gekozen voor haar.. Ze is verlost..
marleen_usar
Geplaatst: 15-08-12 20:43
Zit hier te huilen, pffffffff wat een moeilijke tijd zeg.Heel veel sterkte.
Traber
Geplaatst: 15-08-12 20:45
Heftig hoor,heel heel veel sterkte...
Sandra1984
Geplaatst: 15-08-12 20:45
met tranen in mn ogen lees ik je berichtje, wel fijn dat ze vredig gegaan is, het was goed zo. maar dat maakt t niet makkelijker!
heel erg veel sterkte met het verlies van deze hele mooie meid!
Senna012
Geplaatst: 15-08-12 20:47
Toen ik dit begon te lezen sprongen de tranen een beetje in me ogen. Veel sterkte ermee en je moet maar denken jij hebt het beste voor je paardje gedaan
Patty91
Geplaatst: 15-08-12 20:48
Wat een verhaal, mooi geschreven, lees het met tranen. Heel veel sterkte
Schiet me maar 1 ding te binnen en dat is RESPECT Respect voor wat je voor je schatje hebt gedaan Respect dat je door hebt gezet op de manier die jezelf het beste leek Respect dat je samen met haar door de diepe dalen bent gegaan en Respect voor het feit dat je haar hebt durven laten gaan
Ik heb zoveel Respect voor jou en je familie , dat is in woorden niet uit te leggen. Heel veel sterkte xxx
Shayla
Geplaatst: 15-08-12 20:56
Dag mooie lieve Avelyn....ren maar lekker zonder pijn
Maartje nogmaals een hele dikke je bent een top bazinnetje meid !
Jinks
Geplaatst: 15-08-12 21:08
Beste Maartje en Pim,
Door al je topics heen ben ik een stille meelezer geweest. Ik weet wat je doormaakt. Ook wij hebben de beslissing voor twee van onze kanjers moeten maken, vooral mijn eigen maatje mis ik na 6 jaar nog steeds. Ik heb repect hoe jullie hebben geknokt, ik hoop dat de tijd de pijn verzacht voor jou net als dat Avelyn nu geen pijn meer heeft.
Ik wens jullie heel veel sterkt in de komende tijd.
Avelyn je had de beste baas die je je kunt wensen, ren maar lekker pijn vrij samen met mijn 2 vriendjes
smileydees
Geplaatst: 15-08-12 21:14
dag lompie,dag lieve Avelyn ik zal je nooit vergeten, je hebt samen met je baasje een plaatsje in mijn hart. lieve Maartje ik sla mijn armen om je heen om de liefde te koesteren... Avelyn zal nu als engeltje op onze schouders meegaan waar wij ook heengaan... xxxxxxxxxx
lief sterk mens,heel veel sterkte,je hebt gedaan wat je moest doen,maar wat zal het zeer doen. Nanc
Trea
Geplaatst: 15-08-12 21:33
Dag mooie lieve Avelyn het ga je goed daarboven .
En wat al meer mensen hebben geschreven wat een rust gaat er uit van die foto's en Maartje ook dank je wel dat je dit prive moment met ons ook nog wil delen, velen hebben je verhaal van begin tot eind gevolgd en met jullie mee geleefd en voor jullie gebeden en geduimd.
Lieve Maartje je hebt het beste gedaan wat je voor haar kon betekenen in alle opzichten! Heb met tranen in mn ogen de laatste foto's bekeken. Heel veel resepct voor jou! Je bent echt een topbazinnetje geweest voor Avelyn. Wat zal het wennen zijn nu ze er niet meer is en je haar niet meer zo intensief hoeft te behandelen.. Nogmaals onwijs veel sterkte
Tosadog
Geplaatst: 15-08-12 22:22
Brok in mijn keel bij deze fotos..echt, wat een rust en berusting, maar op een goede manier. De fotos stralen het uit. Nogmaals DIEP respect hoe jullie hiermee omgegaan zijn. Ik hoop dat jullie straks met een lach en warmte aan haar terugdenken en niet meer aan de pijn die ze heeft gehad. Je bent een bijzonder mens.