ik heb haar vanaf 3 jarige gereden... en mijn eigen paard dus wel geboren zien worden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb haar vanaf 3 jarige gereden... en mijn eigen paard dus wel geboren zien worden
)
LHS_80 schreef:Heel veel plezier iedereen die naar Hengelo gaat de 28e.. ik ga vrijdag op vakantie en kan dus helaas geen foto's maken. (nou ja, helaas... vakantie is ook best leuk natuurlijk)
Ben benieuwd naar foto's van Hengelo, gaat iemand die nog spammen, bijvoorbeeld hier?

Maar vind het wel een beetje spannend, al niet zo spannend als Didam
De hengstenhouder zegt dat ze het met gemak gaat halen, maar we zullen zien 
Dat zou dan wel een record zijn, 1642 is mijn huidige hoogste aantal geschoten op de dag van het gelderse paard
ik vind het vooral spannend hoe Baco zich gaat gedragen op zo'n groot vreemd terrein waar veel gebeurd, heeft ze nog niet eerder meegemaakt, dus we gaan het zien. Heb jij eigenlijk dat stamboekpapier/ registratiebewijs al terug? Of houden ze dat bij het KWPN in bewaring tot na de keuring in Hengelo? Kosha06 schreef:Fijne vakantie LHS!! Dit keer zullen we foto's voor jou maken![]()
@ cheytjuh zelfde verhaal hier, heb ook geen hoge verwachtingen. Als we voorlopig keur worden is het leuk maar om teleurstelling te voorkomen ga ik daar niet van uit. Ik ben Baco gewoon thuis aan het trainen en als ik foto's van Didam terug zie, zitten er wel hele mooie paardjes tussenik vind het vooral spannend hoe Baco zich gaat gedragen op zo'n groot vreemd terrein waar veel gebeurd, heeft ze nog niet eerder meegemaakt, dus we gaan het zien. Heb jij eigenlijk dat stamboekpapier/ registratiebewijs al terug? Of houden ze dat bij het KWPN in bewaring tot na de keuring in Hengelo?
Heeft ook walser afstamming dus moet wel goed komen
Diamant vind ik ook al zo mooi! Die zit in Hengelo bij Baco in de groep geloof ik.
wel leuk om er zoveel terug te zien
LHS_80 schreef:Wat was Walser voor hengst eigenlijk? Heb em nooit gezien. *gaat foto op google zoeken*
vind ik dat je de Walser nakomelingen ook erg snel herkent. Hij stempelt wel 
Cheytjuh schreef:Ja LHS, dat had ik dus ook een beetje. Alexandro P als vader, en als je dan over het algemeen de veulens ziet, die zo enorm kunnen bewegen, dan valt dit toch een beetje tegen.
Vond de Sirius en Rubus b nakomelingen trouwens enorm meevallen, poeh, zaten een paar echte leuke bij ! Verkijk me toch altijd een beetje op de Rubus Btjes, geen idee waarom eigenlijk, maar hij geeft echt wel leuke nakomelingen