Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Wat een mooie foto's! Daar moet je je er echt wat van laten afdrukken op XXXL formaat![]()
En je kunt je kinderen nooit vroeg genoeg met het paardenvirus besmetten hihi.
calice schreef:dit is de laatste keer dat ik wat op bokt neerzet.
Nee nee, daar komt niks van in!
Wij willen Jesse zien bij zijn eerste keer op het paard zitten, zijn eerste paardrijles, zijn eerste val van het paard, zijn eerste buitenrit!![]()
Gewoon lekker blijven posten.
Manon262 schreef:Hele leuke foto's, en, ik wil geen nare opmerking maken of je topic verpesten, maar, heel eerlijk, was je zelf "gerust" ? Hoewel ik de foto's echt superschattig vindt zou ik het nooit gedaan hebben, en ja, mijn kindje ging zelf al heel vroeg mee, maar netjes, en ver genoeg achter de omheining/veilige plaats zodat er geen paardje bijkon, tenzij ik haar zelf vasthad om is een "aaike" te doen, maar, toen was ze wél al wat ouder dan 7 weken.
Je wilt echt niet weten wat voor ongevallen er met kindjes en paardjes gebeuren, en ja, zélfs de braafste ponies/paarden wat je kent, nog even een vb, iets meer dan een maandje geleden bij ons in de buurt, een opa neemt zijn 3jarige kleinkindje (een jongetje) mee, zoals zo vaak, om naar de weide te gaan bij de ponies en paarden en kleine krijgt bij een bok van één van de ponies, die anders écht nooit wat doet, en nee kleine liep er gewoon tussen en deed niks, en is nu een oogje kwijt, leuk ? Nah, dacht het niet...Kon het voorkomen worden? was er niet bij, maar zou het niet willen riskeren
Zie heel graag jouw leuke topics passeren, maar, moet eerlijk zeggen dat ik, in jouw plaats, wel een beetje bang wordt soms, zou echt niet graag een topic tegenkomen dat er iets gebeurd is met jouw lieve Jesse.
Je kan ze inderdaad niet onder een glazen stolp steken en jij kent je paarden/ponies het beste, maar dan nog,let op aub
Ayla_4Ever schreef:Iedereen met domme reacties is gewoon barstens jaloers!
Heel erg fijn dat je paarden zo lief met je zoontje omgaan.