ik weet niet of je op de ponyclub les hebt gehad, maar denk dat anders je instructrice/instructeur je niet normaal les kon geven hahaha, geweldig !
Unicorn07
Geplaatst: 29-06-12 08:53
Geweldig! Echt super leuk en origineel en wat een mooie foto's. Jullie zijn een heel leuk team samen.
Wij versieren onze Haf ook weleens op een grappige manier, zo deed ze ooit mee aan een kür op muziek met het liedje van de Indische waterlelies uit de Efteling met een jurk/rok met glitters aan en een kroontje in haar voorpluk. Verder hebben we een “Oosterse” sjabrak met zwart/goud/geel en tekens. Hierbij hadden we haar voorpluk in een soort wrong gedraaid en er stro ingestoken als een soort stokjes. Ze leek wel een Geisha hihi. Waar ik nog steeds ontzettend om moet lachen is dat we haar eens een kerstmuts op hadden gezet en ze in de binnenbak in de spiegel keek. Ze schrok zich kapot en ging er meteen in volle galop van door hahahaha. Dat was zo ontzettend komisch. Lol!
Onze Rheinlander vindt het een minder goed idee om versierd te worden, dus bij haar houden we het netjes .
Ik wens je nog veel plezier met je mooie paardje.
amyyy55
Geplaatst: 29-06-12 09:29
Woooww echt leuk! je hebt gewoon een echte zebra hahaha xD
Wat een mooie PRE kruising! Ik heb zelf nu een PRExHaflinger kruising gefokt en die is ook zo gaaf! Een heerlijke maffe aktie om je paard zo te schilderen, dat was nog eens echt lol met je knol!
MS_eventing
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-12 13:31
fabske schreef:
je hebt echt een gaaf paardje om te zien, aparte kruising ook. Ben heel benieuwd de 18e augustus om jou en je paardje in real life te zien
Dankje Nou jou paardje kan er ook wat van hoor Echt een prachtbeestje heb je. Hihi zie nu pas dat ik mee mag naar LDD