Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
magda_90 schreef:Enkele is genoeg en niet 7 pagina's lang herhalen, ondanks dat de TS zich meermalen heeft verantwoord. Heb toch eens respect voor de keus van anderen.
Colway schreef:magda_90 schreef:Enkele is genoeg en niet 7 pagina's lang herhalen, ondanks dat de TS zich meermalen heeft verantwoord. Heb toch eens respect voor de keus van anderen.
Dat heb je nou eenmaal op een forum, zoveel mensen, zoveel meningen. Dus als een stuk kritiek al 3 keer is gezegd, mag je dat niet meer noemen? Vindt dat altijd zo gek op bokt. Dan moet bokt ervoor zorgen dat er max. 3 x commentaar gegeven kan worden, of je moet geen topic openen.
Als ik een topic open met foto's van een veel te mager paard, dan mag reactie nummer 5 dat niet meer noemen omdat het al gezegd is?
Pentax schreef:Gefundeerd en onderbouwd kritiek is altijd goed natuurlijk en juist welkom lijkt me. Maar kinderachtig blijven hameren op bepaalde zaken... ik had ook de foto's weggehaald. Is toch jammer... had best een leerzaam topic kunnen zijn.
Pentax schreef:Wisselwerking komt van twee kanten, niet iedereen kan goed tegen 7 pagina's met -jezelf-een-beter-gevoel-geef-kritiek-.
Wbt herhalen van commentaar, waarom zou je??? Je ziet dat het al geschreven is toch? Waarom dan nog een keer?
Citaat:Ik zal mij nu bezig gaan houden met dingen die echt belangrijk zijn, dat zouden jullie ook kunnen doen.
Sappos schreef:Graag
Weet je wat het is, na 6 pagina's én een oproep van een mod is het voor mij klaar als mensen door blijven gaan over hetzelfde. Ik heb een mod een bericht gestuurd om het topic te sluiten omdat niemand er beter van wordt als het openblijft. Heerlijk natuurlijk om mij de grond in te trappen maar de laatste pagina is om te kotsen. Bedankt voor de mensen die mij verdedigen, dat wel.
Ik heb de foto's daarom ook weggehaald, het is klaar. Ik kan zeker wel tegen de kritiek, kijk naar de afgelopen pagina's!! Ik heb me netjes verantwoord, keer op keer op keer.
Russel ben jij nou zo dom of doe je gewoon dom (jammer dat dit me een OW oplevert maar ik ben het nu spuugzat, ik ben zo lang netjes gebleven). Als ik voor de grap zeg dat mijn twenter zadelmak is bedoel ik dat ik toen ik een kaal zadel mee had dit op zijn rug heb gelegd. Zadelmak = het niet meer reageren op het zadel en dat doet hij niet, nouja hij probeert het van zijn rug te trekken. Geen singel, niets aangesnoerd. Tuigmak betekent dat ik een keer mijn handen vol heb gehad en het schofttuig op zijn rug heb gelegd. En dekenmak, komt in erbarmelijke conditie aan en had luis. Volgende keer zal ik m lekker zonder dek laten staan zodat JIJ je beter voelt. Mijn paarden hebben een prinsenleven. Daar kunnen een hoop paarden jaloers op zijn.
Pentax schreef:Beetje ruzie maken op internet ten koste van een ander, om jezelf een goed gevoel te geven. Waar gaat het nou om, om een dun bit in een klein mondje? Om een ruiter die lang is? Kom op zeg de wereld vergaat niet. Je gaat toch niet iemand zo zitten afzeiken...