aahgoss kennonne wat een pech.. ik had jullie een hele tijd al in t oog gehad maar niets meer terug kunnen vinden en nu zag ik de fotos en is het juist deze merrie ik was zo benieuwd naar die combie..
echt heel veel sterkte en alle goeds toe voor de komende tijd..
ps word ze weer gedekt door de zelfde hengst>??
Kimara_00
Geplaatst: 02-05-12 21:21
Kimmms_ schreef:
@ mariska
kun je op dit topic de link plaatsen van het topic van Hope?
heb het al vaak gezegd, maar veel sterkte!
volgensmij is er nog geen topic voor Hope??
horsieslii
Geplaatst: 02-05-12 21:29
Jeetje wat een nachtmerrie inderdaad.. Heel veel sterkte voor jullie. Ik hoop dat Joy snel weer de oude is.
Arme Arme Joy.. En voor jullie uiteraard ook!! Ik heb Joy nog opgeven als 'meest bijgebleven paardje op bokt' voor het 10 jarig jubileum.. en dit doet me ontzettend pijn om te lezen Heel veel sterkte!
Leliaardje
Geplaatst: 03-05-12 00:09
Wat een verschrikkelijk verdriet allemaal. Heel veel sterkte en ik hoop dat Joy weer snel opknapt! Wat een heerlijke kudde pony's heb je lopen: leuke fotoserie zo van de thuiskomst. Dat geeft ook wel een hoop steun denk ik.
ellepel
Geplaatst: 03-05-12 10:07
nou ja wel verdorie! ik denk ga eens kijken hoe het met joy en vlekie is en nu zie ik dat vlekkie het ook niet gered heeft! wat ontzettend sneu zeg. voor jullie,door jullie inzet,maar zeker ook voor joy.
hoe gaat het nu met haar,merk je iets aan haar of gaat ze dapper door?
Arme jullie, arme Yoy! Wat een verhaal, maar wat zijn jullie een dappere mensen! Moed, veel liefde en inlevingsvermogen..volgens mij zijn dat de juiste ingredienten om een goede baas te zijn!
Hoe is het nu met jullie?? gaat het weer een beetje?
grid
Geplaatst: 04-05-12 20:52
Jeetje ik dacht nog ff zoeken of er nog nieuws is en dan zie/ lees ik dit Wat sneu dat ook vlekkie het niet heeft mogen redden
Heel Veel Sterkte nog en Hopelijk nu geen tegenslagen meer en Vol verwachting uitkijken naar Hopes veulen
Kimara_00
Geplaatst: 04-05-12 21:30
Kimmms_ schreef:
@kimara11 als het is gemaakt natuurlijk
ja hihi
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-12 21:55
Bedankt dat jullie zo lief voor ons zijn! Bokt is soms echt zo tof!!
Hoe het met Joy gaat.. Uier wordt al mooi kleiner, ze smeert nog wel wat van achteren maar heeft geen dag koorts gehad tot nu toe.. Ook lijkt ze weer wat opener te worden, ze deed zowaar weer wat gek vanmiddag toen we met 2 andere paarden weggingen. Zo ken ik m`n meid weer! Ze loopt nog wel kreupel, nog steeds links achter. Was al voor de bevalling zo natuurlijk, en het is er absoluut niet beter van geworden.. Hopelijk geneest rust ook dit nog. En anders wordt het een rit naar Rodinde..
Met mij gaat het de ene dag wat beter dan de andere.. Ik kan nog steeds geen veulentopics openen op bokt.. Doet nog teveel zeer en ook een (zeer onterecht!) gevoel van "waarom zij wel?". Maar hopelijk maakt het veulen van Hope dit allemaal weer goed.
Hope haar uier groeit netjes, maar zodanig dat zij denk ik pas zondag op stal komt, en dan ook haar eigen topic krijgt..
Ik heb trouwens wel uitbreiding op een ander vlak gekregen.. Een van mijn boa constricor slangen is vanmiddag bevallen van een heleboel jongen (aantal is straks te raden in het fototopic wat ik daarvoor ga maken in BB-ITP). Moet zeggen dat het een welkome afleiding is
Fijn dat Joy langzaam aan weer een beetje zichzelf gaat worden. Ik hoop dat het veulen van Hope jullie verdriet een klein beetje kunnen verzachten straks.
Een Boa wat gaaaaaf wist niet dat je die had en mee fokte, ben benieuwd hoe dat er uit ziet al die jonkies...
Sorry marja, ik was zo onder de indruk van het boa stukje
OnlyFroukje
Geplaatst: 04-05-12 22:13
nou goed dat het iets beter gaat met joy,pff vraag het me steeds af dus fijn iets te lezen. Ook ik kijk al steeds op de cam. maar ja is voor jou ook logisch dat je er nog even niet op zit te wachten.
wel gefeliciteerd met je slangetjes( pff nou ik dit tik een dubbel gevoel:S) zijn leuke diertjes op zoon 40 km afstand.. maar als ik er 1 uit me wc zie kruipen kom ik wel bij je hoor!
we wachten geduldig op hope. doe het in jou tijd een beetje. en ga niet stressen. is niet goed voor je.
en patrick ik las er ook overheen, tot ik nog een keer las kan een keer gebeuren. vond het veel belangrijker eventjes te lezen hoe het met hope en mariska ging de rest moest ik 2x lezen
lonna1989
Geplaatst: 04-05-12 22:18
Jeetje wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Sterkte! Je paard zal het er ook wel lastig mee hebben...
Loran_Nolen
Geplaatst: 04-05-12 22:20
Hey Maris,
Blij om te horen dat Joy langzaam weer zichzelf aan het worden is! En meer dan logisch dat het moeilijk is om veulentopics te zien..
Ben benieuwd hoe het met Hope gaat, hoop dat ze niet gaat overdragen.. En dat jullie kunnen genieten en (extra) kroelen met haar veulen!
Ik ga eens bij je andere topic kijken..
Eileen_
Geplaatst: 04-05-12 22:22
fijn dat het allemaal wat beter gaat Ik hoop echt dat het bij Hope allemaal goed gaat.
Gaaf zeg, die slangen.
Kimara_00
Geplaatst: 04-05-12 22:49
jammer dat het nog niet zo goed gaat met joy haar been maar ik blijf duimen dat het goed komt ( maar dat komt het natuurlijk ook ) ben benieuwd naar Hope's veulen ik ga ook ff kijken in het slangentopic ... niet dat ik zo'n held ben met slangen maar...