Het is net of daar vocht in heeft gezeten en ze nu leeg zijn, maar Kim heeft eerder vochtbulten gehad en daar is niks meer van te zien.
Klopt, en ik zelf ook wel hoor. Ik ben natuurlijk nog wel voorzichtig, (Kim helaas niet) maar we zijn nu vooral bezig met conditie opbouwen en zorgen dat ze niet te dik wordt (geldt ook voor beide). Plus dat ik haar nu door kan rijden als de andere paarden naar de zomerwei gaan en niet bang hoef te zijn dat ze hoefbevangen wordt.
Super Tineke! Heb haar gisteren nog poosje staan aaien, de lieverd!
Anoniem
Geplaatst: 03-08-12 15:18
Dankje... Dat was gister ook zoiets leuk; er was een heel klein meisje op de manege, waarschijnlijk zusje van iemand, kon nog maar net zelf lopen en natuurlijk nog geen besef dat paarden gevaarlijk kunnen zijn. Kim stond op de poetsplaats en dat kindje komt aan 'gerend', handjes in de lucht en gaat Kim's neus 'aaien'. Dat aaien ging nogal hardhandig dus Kim kreeg wat klapjes tegen haar neus, maar ze bleef zo ontzettend lief staan. Jij weet ook wel dat Kim behoorlijk dominant en koppig kan zijn, maar op momenten als deze ben ik zo ontzettend trots op haar.
Ps. Moeder was wel dicht in de buurt hoor en kwam er natuurlijk gelijk aan toen ze het zag.
Maar zo is ze volgens mij altijd wel met kinderen. Tenminste als ik met de kindjes naar het weiland ga willen ze altijd 'dat paard van Youtube' aaien en Kim is altijd rustig en lief op die momenten!
Haha, klopt, ze is voor kleine kinderen en mensen die bang zijn heel erg lief. Trouwens ook voor veulentjes, daar is ze echt door gefascineerd, geen idee waarom.