Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Benfan schreef:*ademt in, en uit* ik ben echt zo pissig nu. Pas ingereden en focking wonderen verwachten. En dan maar beslissen om er focking frikandellen van te maken. Wat een.. ooeeieieieiei.. *rustig, rustig* Wat ik wil zeggen. Paard is net ingereden begrijp ik en krijgt de kans niet om het te verwerken. Ik denk dat het dier gewoon stijf staan van de stress en niemand in haar omgeving dit ziet, of ze is gewaarschuwd en negeert het allemaal maar gewoon.. arg.. en dat heeft dan 2 paardjes he. Focking oneerlijk.
Citaat:haha, zou kunnen, al gaat het met men eigen paardje eigenlijk wel superze weet altijd van te voren wat ze moet doen
Quellian schreef:Ik heb ook mijn twijfels, maar daar schiet je niets mee op.
En als het zo erg is als ze zegt, dan had ik het aanbod van HorseTopOfzo aangenomen, maar ja... wie ben ik? Ik zou nl. nooit zoiets op bokt zetten (hoewel, toentertijd kon ik Stanley ook wel villen).
Misschien valt het allemaal wel mee? Ik weet het niet... Ik bied niet aan om hem bij mij met pensioen te laten gaan, want ik heb geen 250 euro maandelijks over voor andermans paard. Andermans paard, andermans zorg, andermans verantwoordelijkheid.
Benfan schreef:Ik begon met het lezen van deze topic en dacht 'naja, slachten is de beste optie. Die moet de handel nooit weer inkomen' Maar hoe meer ik lees hoe meer ik me verbaasde over de 'bekwaamheid' van de TS. Nu er ook nog een link word geplaatst over een 'betrouwbare haflinger' die 'alles voor je doet'.
Ik snap hier werkelijk helemaal NIKS meer van. Of ze wil haar bijrijder dood hebben, of ze zoekt aandacht door te komen met een 'gevaarlijk' paard. of.. emm.. he? werkelijk, mijn hoofd kronkelt. Ik zou bijna op de bus stappen, dan de trein, dan een bus paard ophalen meesjouwen en hem een kans geven want ik denk niet dat de TS dat van plan is. IK heb het idee dat ze er hevig van overtuigt is dat als het haar niet lukt, het niemand lukt ondertussen niet alleen ik maar ook meerdere Bokkers 10.000 ideeen hebben om het paard een kans te geven. Van verplaatsen naar een rustigere omgeving, even op vakantie, die spaning eruit, voer veranderen, manier van omgang veranderen, goed laten nakijken door een bekwaam dierenarts, ostheopaat, kruidenmensels, tuig nakijken, manier van rijden veranderen en ga zo maar door. Maar wat ik de ts zie denken is "misschien toch maar nakijken of een kogel erdoor'. IK kan me daar ZO WOEST over maken. Bedoel, DUDE! jij hebt 2 paarden.. en ik geen een. Moet het doen met verzorgpaarden en ga straks verhuizen naar Amsterdam. Misschien rij ik straks helemaal niet meer. EN JIJ HEBT ER EEN DIE IK OK WEL EEN KANS WIL GEVEN!.. en kan er niks tegen doen. Dan heb ik echt zin om ZO HARD mijn
hoofd op een tafel te slaan omdat ik dit zo gruwelijk oneerlijk vind tegenover die haflinger. En dan nog WAAROM KOCHT JE HEM!!!! .. jezusmijnhemelnogantoe.. Je koopt een paard met DAT probleem en nu ben je verbaast. Je zet in je Adv neer dat hij 'betrouwbaar' is, hij zou in eens verandert zijn. Maar hij vertoonde dit gedrag al..
Ik heb zin om je eigelijk een bak rammel te geven, je door elkaar te schudden en me af te vragen wat JOU probleem is. Want JOU probleem is ook het probleem van het paard en HIJ moet het met zijn leven bekopen omdat jij gewoon te.. te.. ARG! .. *even rustig worden* werkelijk, ik voel plaatsvervangene schaamte. Ik was van plan het huis schoon temaken vandaag maar ga straks toch even naar mijn verzorgpaard. En nog genieten van deze geweldige dieren, en me afvragen waarom zulke mensen als jij uberhaubt een paard mogen hebben. Gatver.. echt. GATVERDAMME!