Heb er zin in! Overigens nog mensen die een dressuurzadel zoeken? Ik heb de mijne te koop en kan hem eventueel meenemen.
Homiafortuna
Geplaatst: 05-07-12 16:33
MariekeA schreef:
Alle deelnemers rijden Cross op B-niveau.
Ik zou toch zweren dat ik bij het inschrijven heb aangegeven dat het paard groen is en ik enkel wat oefencrosjes (BB-niveau) heb gedaan. Wij zijn ECHT geen B-niveau. Noem ons gerust puppy-niveau. Bovendien is het paard al 22, dus ik ga echt niet te gek doen.
homeofortuna, maak je maar niet druk hoor. Wacht maar tot je mij met mijn paard ziet. Die is echt nog groen wat dat betreft. We kijken waar we winst kunnen behalen en verder zit er toch geen druk achter? Lekker voor je plezier.
Ik en mijn stalgenoot zijn wel groen wat betreft cross maar hebben wel springervaring. Wij zijn dus niet echt puppy meer. Ik denk dat er wel meer van jullie zijn met wel springervaring of niet?
Ik kan helaas niet met paard maar kom wel met camera.
Ik zal van iedereen foto's maken, diegene die ze willen kunnen eventueel een usb stick of cd/dvd meegeven en het adres dan zet ik ze er onbewerkt op en stuur ze terug.
Voor andere cross trainingen, ook op dit terrein is het gangbaar om tot het laatste moment af te wachten en dat de terrein eigenaar, en in dit geval dus ook jullie instructeur, de avond er voor of als er in de nacht nog heel veel valt, dan de knoop door te hakken... Volgens mij kan het terrein in Lelystad aardig wat hebben trouwens.
Ah, sorry. Maar ik denk datcdan nog steeds het zelfde riedeltje op gaat. Instructeur zal zeker overleggen m e t terrein eigenaar en dan met jou opnemen denk ik Marieke.
Ik heb nog geen stiften, weet iemand welke type stiften het meest geschikt is? Heb maandag met stompjes gereden op gras maar die gingen eigenlijk niet goed genoeg de grond in.
Is er iemand waar ik eventueel een BP van mag lenen mocht mijn aankoop niet doorgaan ivm niet passen?
Fairytail, ga je vaker met stiften rijden of is het een aankoop die je weinig gebruikt? Ik ben namelijk zelf enorm te spreken over Taxs stiften. Ik ben bijna altijd alleen en moet dan ook alleen stiften draaien en na de cross is Nick meestal wat onrustig dus dan wil ik ze makkelijk kunnen draaien en weer uit doen. Deze heb ik nu al jaren en ben er zeer tevreden mee.
Ik heb haar pas net op ijzers maar denk niet dat ik ze veel gebruik. Maar ik vroeg me vooral af welke vorm handig is op dit terrein. Maandag reed ik ook op gras en toen struikelde ze af en toe (volgens instructeur door de stiften).
Bodyprotector paste niet dus ik ben hard opzoek. Iemand uit de andere groepen die tot het einde blijft waar ik hem van kan lenen?
Ah, zo bedoel je. Dat weet ik neit zo goed. Er zijn mensen die echt enorme theroeieen hebben over welke bodem en welke vochtigheid van die bodem, welke stiften vragen. Maar ik rij eigenlijk altijd met dezelfde, kort maar wel met spitse punt zodat ze makkelijk in de bodem prikken en niet als blokjes op een bodem als die wat hard is... Je komt zeker niet langs Leiden, anders kan je een set lenen en ook mijn BP.
Een aantal mensen heeft ons reeds gecontacteerd over de cross-training van zaterdag 14 juli as. Helaas werkt het weer niet helemaal mee. Met de terreineigenaar is afgesproken dat we vrijdagavond rond 18.00uur onderling contact hebben over de gesteldheid van het oefenterrein. Mocht deze te nat zijn, zal ik iedereen persoonlijk per telefoon bericht doen.
Indien er mensen zijn die uit eigen beweging de afweging al hebben gemaakt, dan ontvang ik graag bericht op geldersepaarden@gmail.com Dan kan ik hier rekening mee houden met de afweging vrijdag.
Okee Marieke, zou toch jammer als deze dag ook niet door zou gaan... Maar goed veiligheid gaat voor!
Attent heeft geen ijzers, die komt binnenkort wel op ijzers.. maar dat is toch geen probleem als het veld in goede staat is? Nickeltje: ga de naam onthouden voor als Attent straks op ijzers staat!