Sobra en ik crossen het voetbalveld af !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:34

capopjekop schreef:
eenitraM schreef:
Nou nou, ff dimmen jij! :roll:

Ts voelt zich nu al mooi vervelend..

Dat laat ze nou niet echt merken met dit soort reacties. Ik vraag me trouwens af of ze zelf al gebeld heeft met de vereniging om zichzelf te melden. Dat laat in mijn ogen meer zien dat je er spijt van hebt dan zulke reacties op bokt neer te zetten :)

Ik weet zeker dat jij precies hetzelfde zou zeggen in deze situatie. 100-den mensen vallen de TS aan. Het enige wat ik haar kan wensen is succes. Meer hoeft er niet gezegd te worden. Maar dat bokkers zich er ook in rl mee gaan bemoeien. Wie weet is het gras al bijna bijgetrokken...

little_birdy

TS ik hoop dat dit allemaal netjes opgelost gaat worden ,
ik denk dat als je wat ouder bent je echt wel in gaat zien dat het niet zo slim was
komt wel goed :)

Rennie89

ik heb nu wel een beetje met TS te doen... Het is een meisje van 14, oké, niet echt jong meer maar wel heel impulsief. Denk dat ze er gewoon niet bij stil heeft gestaan wat de gevolgen konden zijn... Al vind ik wel dat ze echt zelf contact moet nemen met de vereniging en de voeten moet gaan likken en kussen want zij heeft hun echt een hoop schade toegebracht en mag hopen dat ze alleen maar hoeft helpen het te dichten ipv ook de kosten te betalen...

TS moet begrijpen dat haar actie gewoon een niet zo fijn gevolg heeft en op de blaren moet gaan zitten :) Ik heb ooit een snoepje gestolen en toen mijn ouders erachter kwamen moest ik naar de winkel gaan en het snoepje + geld terug geven. En natuurlijk een excuus. Nou dat is moeilijk hoor, was een jaar of 9? zoiets? En dan hopen dat er geen aangifte word gedaan, want stelen = stelen.

Captain

Triest dat de vereniging nu gebeld is.. Is bokt tegenwoordig het nieuwe politiebureau ofzo?

nina023

Ik zeg: slotje erop :j

Nienkex

Destination schreef:
Ik heb 25 minuten geleden getemd

ik ook, en ik heb ook nog gepb't, en die pb is nu volgens mij wel gelezen, dus dan zal hier straks wel een slotje verschijnen

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:35

xxmariska97 schreef:
En wat zei de vereniging Charlotte, vond je hem een beetje aardig ?? :+

seriously?!! seriously?!!! Je hebt er gewoon nóg steeds niks van geleerd.
Meisje, ga jij je eens heel heel diep schamen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:35

Ik snap niet waarom een willekeurige bokker naar de voetbalvereniging belt. Hoe erg je het ook vind (en begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet echt een hele intelligente actie), het is niet de taak van een bokker om de vereniging te bellen.. En ik denk dat die moeder vast wel wat meer in petto heeft dan alleen de preek die ze heeft gehad..

edit: zo, dat duurde 5 minuten ofzo voordat ik er eindelijk doorheen kwam.. wat praten jullie vlot :+

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:36

Ik vind dit niet normaal. Maar dat hebben meerdere bokkers al gezegt.
Ik hoop dat je je straf heb geleerd en de volgende keer gewoon nadenkt
voor dat je iets doet.

SaBiNa_S

jammer dat t filmpje al weg is. :+
dat de vereniging gelijk gebeld wordt vind ik een beetje flauw, maargoed. ik denk dat ze nu wel door heeft dat ze fout zit .

Barbulet

capopjekop schreef:
eenitraM schreef:
Nou nou, ff dimmen jij! :roll:

Ts voelt zich nu al mooi vervelend..

Dat laat ze nou niet echt merken met dit soort reacties. Ik vraag me trouwens af of ze zelf al gebeld heeft met de vereniging om zichzelf te melden. Dat laat in mijn ogen meer zien dat je er spijt van hebt dan zulke reacties op bokt neer te zetten :)

Ik ben bang van niet, denk niet dat TS daar het lef voor heeft. Zo werkt dat blijkbaar bij sommigen; niet je eigen troep achter je kont opruimen.

PuurxNatuur

ts heeft het waarschijnlijk druk met andere dingen? 8)7

Don_Zhivago

Slotje op dit topic.

Na 7 pagina's is het voor TS wel duidelijk dat het niet verstandig was.