Ik baal wel! Maar gezondheid gaat voor!! Iniedergeval succes iedereen!!
Ik weet nog niet hoelaat ik er ben zondag, kan ik eindelijk uitslapen na 2 weken vroeg eruit en ik heb het momenteel echt nodig. Dus als ik wakker ben kom ik
RoWi
Geplaatst: 01-06-12 19:17
Haha leuk! Jammer dat je zelf niet mee kunt rijden, ik had Anne stiekem wel in het echt willen zien Maar inderdaad: gezondheid gaat natuurlijk voor!
Ik duim voor mooi weer morgen, iig droog!!! Iedereen alvast veel plezier & succes, ik heb er zin in
RoWi
Geplaatst: 02-06-12 21:34
Haha Leonoor Ik doe ook nog even een zonnedansje! Accu zit al in de oplader.. Ik heb er zin in
Renske_
Geplaatst: 03-06-12 08:18
Goedemorgen! Wat een weer ben ff naar stal geweest, van t hele kleine stukje lopen van & naar mn auto ben ik doorweekt, loopt een spoor van water achter me hier in huis Maargoed alle regen die nu valt, valt straks niet!!
Birdie60
Geplaatst: 03-06-12 09:01
idd wat een weer. en het is buiten ben benieuwd of het nog droog wordt, volgens de buienradar niet
Beetje regen is niet erg maar hier stonden de straten onder water vanmorgen, ook in de auto bijna geen zicht door de regen, was echt niet normaal hoe hard het ging. Ik was van die paar passen van voordeur naar auto letterlijk doorweekt Wordt nu iets minder gelukkig, flinke bui kan ik wel tegen heb thuis ook alleen een buitenbak. Gaan straks gewoon vol goede moed naar Uden
Birdie60
Geplaatst: 03-06-12 09:40
hier valt er er flink uit. liep net naar stal ( is 10 passen) en ik was doorweekt.
Grit
Geplaatst: 03-06-12 09:50
Sorry, mijn schuld , ik had gevraagd of het vandaag niet zo warm kon zijn, maar de weergoden zijn iets doorgeslagen geloof ik Ik heb zo'n vermoeden dat het wassen van de (witte) benen een beetje overbodig is geweest
Het is vooral jammer voor de sfeer, iedereen buiten en rond kuierend met zijn paard is toch anders dan iedereen rennend naar het dichtstbijzijnde afdak en de trailer.
Maar het is zo en we gaan gewoon allemaal lekker rijden
Hmm ik vraag me af of ze de boel niet naar binnen zullen verkassen... ik woon vlak bij Uden en hier is het echt niet lekker nu .. Heb net een paard gereden buiten, was door en door nat.. Moet zo ff een nieuwe lesklant helpen op de wedstrijd, maar hoop dat ze het naar binenn hebben verkast