Voor mij is dit een jeugsentiment
lol met je knol.En ik geloof nooit dat als je paardbokt gelijk iets mankeerd,maar goed zuurpruimen heb je overal.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

knetterhard schreef:Maartje1990 schreef:ook al bokt de pony niet, met z'n 2e op een paard zitten is niet goedkun je echt ernstige schade mee aan de rug veroorzaken.
er zijn er immers toch genoeg.
Maartje1990 schreef:wat een stel hypocrieten zijn jullie allemaal. Triest hoor, zodra een ruiter te groot/zwaar is voor een pony krijgen ze meteen half bokt over hun heen. En nu dat er 2 opzitten.... ook teveel/te zwaar is het allemaal prima en grappig....
Was me dat lachen!
knetterhard schreef:Maartje1990 schreef:wat een stel hypocrieten zijn jullie allemaal. Triest hoor, zodra een ruiter te groot/zwaar is voor een pony krijgen ze meteen half bokt over hun heen. En nu dat er 2 opzitten.... ook teveel/te zwaar is het allemaal prima en grappig....
Ach laat ik nou net lezen, dat je het zelf ook hebt gedaan!![]()
Dus gewoon even niks zeggen is waarschijnlijk ook beter nu

onbegrijpelijk gewoon. Maartje1990 schreef:wat een stel hypocrieten zijn jullie allemaal. Triest hoor, zodra een ruiter te groot/zwaar is voor een pony krijgen ze meteen half bokt over hun heen. En nu dat er 2 opzitten.... ook teveel/te zwaar is het allemaal prima en grappig....
[/quote]
onbegrijpelijk gewoon.[/quote]
)
Twinkle10 schreef:M3lisss schreef:Misschien moet je dan maar niet meer reageren als je die bokkers hier toch niet snapt. Scheelt je een hoop frustratie.
![]()
En dan moet het denk ik wel heel raar zijn gegaan als je paard er blijvende schade eraan heeft overgehouden