Hoe Lizzy op haar plaat gaat en een haan vermoord!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BuckjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 22:12

Miep je ook al je s'avonds een stukje vlees op je bord krijgt ? Denk je daar dan ook bij en ga je het eerst helemaal kussen ??

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:12

sloffiee schreef:
Wat een gezeur hier zeg... Komop...Mijn kat heeft vanmiddag ook een vogeltje te pakken gehad... Helaas!! ik kan er niet om gaan huilen etc.. het is de natuur. Wilde paarden zullen ook heus wel eens een vogeltje of een muisje Vetrapt hebben.. Respect voor TS !!

respect voor TS?
Wat is dat voor loze opmerking?Respect moet je verdienen.....

jesito

Ik snap niet wat zo erg is aan dit toppic, de haan leeft en het zijn mooie plaatjes van de pony.
Sommige kunnen echt niks hebben.

Corelli

Buckje schreef:
Miep je ook al je s'avonds een stukje vlees op je bord krijgt ? Denk je daar dan ook bij en ga je het eerst helemaal kussen ??

Altijd :j Er wordt niet gegeten voordat er gekust is

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:13

knuffeldier schreef:
Kom op jongens, niet zo zuur. Als je goed naar de laatste foto kijkt is daar al duidelijk te zien dat de pony best nog ver naast de haan zit. En ik ga altijd nog uit van het goede in een mens, dus kon gewoon ook niet geloven dat iemand echt een topic zou openen als de haan dood was.
En dat het nep is, ja daar zie ik de humor van in, ik hou nu eenmaal van hele grove humor. Maar maakt dat mij minder dierenliefhebber? Nee lijkt me niet.

Eerste reactie van iemand die het met de TS eens is waar ik een beetje in kan komen! Idd is het ook van wat grovere humor houden. Ik las alleen genoeg mensen die in het topic geloofde dat de haan dood was en alsnog flink konden lachen. tja...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:14

TS, Heldin!! _O_

En die hypocriete bokkers die gaan janken om een kip, maar wel vliegen doodslaan. Jullie zijn geweldig! :')

Maartje1990

@ Moos99: de haan leeft nog gewoon hoor?

Ik vind 't niet grappig als een haan word doodgetrapt, maar ik vind het wel 'grappig' dat half bokt gelooft dat die haan ook echt dood is én dat die mensen gewoon totáál niet lezen en kijken , gezien 't duidelijk si dat 't beest nog leeft en die pony er niet in de buurt zit plus dat de TS zelf zegt dat 't beest nog leeft.

Silenna

Moos99 schreef:
Liesje1611 schreef:
Dit topic made my day :')

Oke, de haan leeft nog maar sjezus..
Hoe mensen kunnen janken om een haan, sorry hoor. En ja ik ben een dierenliefhebber, maar hey.. Gebeurd is gebeurd. Dan kunnen we er maar beter om lachen toch!

Vind ik al die kippen in een legbatterij zieliger hoor. :?

Vrijwel niemand is hier aan het "janken" om een haan...
Over het feit dat het zogenaamd dus grappig is dat een haan word dood getrapt door een pony en er vrolijk foto's bij posten dat is waar het om gaat.
Enne dit heeft niks te maken met geen humor hebben, het is simpel weg niet grappig! Maar goed zoals al duidelijk is had de TS duidelijk een saai avondje en wilde eventjes wat extra aandacht die ze nu dus krijgt. Gelukkig heeft ze al haar vriendinnetjes die haar flink supporten in dit topic, dat scheelt ook al een hoop natuurlijk. :)

Tja. Gelukkig maar heeft iedereen andere humor he ;)
En als je op mij doelt met vriendinnetjes die haar 'supporten' in het topic.. Ik ken TS niet, nog nooit gezien of gesproken :') Maar gelukkig mag iedereen hier zn mening geven?

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:15

:') Mooi topic Buckje!
Lizzy blijft knap!
Donya dr moeder heeft zo eens echt n kip vermoord :+

Letizia

@ de TS: het is je in ieder geval gelukt om bokt op de kast te jagen :')

De haan leefde nog lang en gelukkig, en iedereen kan weer heerlijk gaan slapen vannacht *D

Moos99

Maartje1990 schreef:
@ Moos99: de haan leeft nog gewoon hoor?

Ik vind 't niet grappig als een haan word doodgetrapt, maar ik vind het wel 'grappig' dat half bokt gelooft dat die haan ook echt dood is én dat die mensen gewoon totáál niet lezen en kijken , gezien 't duidelijk si dat 't beest nog leeft en die pony er niet in de buurt zit plus dat de TS zelf zegt dat 't beest nog leeft.

Dat was mij een paar pagina's geleden ook al duidelijk...

Anoniem

:')

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:16

geerke schreef:
sloffiee schreef:
Wat een gezeur hier zeg... Komop...Mijn kat heeft vanmiddag ook een vogeltje te pakken gehad... Helaas!! ik kan er niet om gaan huilen etc.. het is de natuur. Wilde paarden zullen ook heus wel eens een vogeltje of een muisje Vetrapt hebben.. Respect voor TS !!

respect voor TS?
Wat is dat voor loze opmerking?Respect moet je verdienen.....

alsof jouwn opmerkingen zinvol zijn voor ts.... snap niet waarom mensen nog topic`s openen... op alles is altijd wel wat aan te merken

Sieltjuh

Moos99 schreef:
Gelukkig heeft ze al haar vriendinnetjes die haar flink supporten in dit topic, dat scheelt ook al een hoop natuurlijk. :)

Ja tuurlijk. Ik heb geen idee wie er achter het persoon "Buckje" zit. Heb welgeteld haar vorige topic ook gezien (die trouwens ook behoorlijk sarcastisch was, maar waar iedereen het alleen maar geweldig vond ;) ) en that's it.
Ik heb toevallig ook een eigen mening, die ik toevallig ook deel met de TS ;) Zou ik die dan voor me moeten houden, omdat het in jouw ogen niet de goede is?

Ik zeg niet dat je zeurt hoor, want ik begrijp jouw oogpunt ook wel hoor. Denk er alleen zelf anders over :)

Kelszz_

Jullie hebben mijn dag weer goed gemaakt. Ge-wel-dig!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:17

Kelszz_ schreef:
Jullie hebben mijn dag weer goed gemaakt. Ge-wel-dig!

en de mijne ook :P

BuckjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 22:18

Gelukkig heeft ieder een eigen mening is de ene persoon vegetariër en de andere niet etc gelukkig maar anders werd t zo saai he. :+

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:18

Pfff gezeur allemaal..

Gebeurt zo vaak bij ons dat er een kip en of haan dood gaat omdat er een paard op staat (echt dood).. Ja dat kan gebeuren.. Dat heb je met scharrel kippen..

Wel spectaculaire foto's hihi..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:19

Ach, ik heb ook weer mijn half uurtje bokt-sensatie gehad :D Ondanks dat het "not done" is om te smullen van reltopics, denk ik dat 90% van bokt ze geweldig vind :D Reltopics zijn toch "typisch bokt", of niet dan? :')

Joto

Re: Hoe Lizzy op haar plaat gaat en een haan vermoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:02

Moderatoropmerking:
Het topic is weer open. Ik verwacht dat ervan af nu Ontopic wordt verder gegaan en daarbij dan ook respectvol naar elkaar te blijven reageren! b.v.d.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:05

Geweldig hahahhaha _/-\o_
Enne vind Liz super leuk echt een ondeugd :D

BuckjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 23:06

Thanks mods. :D

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:09

hahah geweldig dit.

& ts, leuke pony (en leuke haan :+ )

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:11

Haha zo ken ik nog een pony die een haan vermoord heeft _/-\o_
Haha lizzy is ook echt wel knetter gek he? <3
Was geen happy valentijn voor meneer haantje de voorste :')

En ik nog goed gelovig dat die haan echt dood was _/-\o_ hahaha!
Het is je goed gelukt om bokt op stelten te zetten, eindelijk eens geen totilas soap.
Zie liever een Buckje en Lizzy soap *\o/*
Laatst bijgewerkt door NienSCHaap op 14-02-12 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:13

Ik vind het wel spectaculaire fotos, het onderuit gaan en die bok. ZOu mijn merrie kunnen zijn, na het maken van haar eigen fouten haar frustratie botvieren op wat er maar ook in de buurt zou zijn. Gelukkig heeft de haan het overleefd, maar anders.... tja, dan mag je er misschien niet zo grappig over doen, maar sh*t happens helaas... hier kan je als baasje weinig aan doen, of je moet het op tijd zien en op de stopknop duwen ofzo :+ Zie je het voor je ;)
Dat mensen vallen over fotos waarbij een paard een haan in elkaar stampt, en de eigenaar dood leuk loopt te fotograveren terwijl er kan worden ingegegrepen; dat is nasty (niet zo netjes). Maar zo'n stomme snelle sprong, en als er dan net een kip in de buurt loopt..... kan niemand wat aan veranderen.

In dit geval had kiplief een geluksdag en kan hij het nog na vertellen. Het geeft wel spectaculaire plaatjes!! Ik vind Lizzy ook echt een leuke pony om te zien :j
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 14-02-12 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt