Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sloffiee schreef:Wat een gezeur hier zeg... Komop...Mijn kat heeft vanmiddag ook een vogeltje te pakken gehad... Helaas!! ik kan er niet om gaan huilen etc.. het is de natuur. Wilde paarden zullen ook heus wel eens een vogeltje of een muisje Vetrapt hebben.. Respect voor TS !!
knuffeldier schreef:Kom op jongens, niet zo zuur. Als je goed naar de laatste foto kijkt is daar al duidelijk te zien dat de pony best nog ver naast de haan zit. En ik ga altijd nog uit van het goede in een mens, dus kon gewoon ook niet geloven dat iemand echt een topic zou openen als de haan dood was.
En dat het nep is, ja daar zie ik de humor van in, ik hou nu eenmaal van hele grove humor. Maar maakt dat mij minder dierenliefhebber? Nee lijkt me niet.
Moos99 schreef:Liesje1611 schreef:Dit topic made my day
Oke, de haan leeft nog maar sjezus..
Hoe mensen kunnen janken om een haan, sorry hoor. En ja ik ben een dierenliefhebber, maar hey.. Gebeurd is gebeurd. Dan kunnen we er maar beter om lachen toch!
Vind ik al die kippen in een legbatterij zieliger hoor.
Vrijwel niemand is hier aan het "janken" om een haan...
Over het feit dat het zogenaamd dus grappig is dat een haan word dood getrapt door een pony en er vrolijk foto's bij posten dat is waar het om gaat.
Enne dit heeft niks te maken met geen humor hebben, het is simpel weg niet grappig! Maar goed zoals al duidelijk is had de TS duidelijk een saai avondje en wilde eventjes wat extra aandacht die ze nu dus krijgt. Gelukkig heeft ze al haar vriendinnetjes die haar flink supporten in dit topic, dat scheelt ook al een hoop natuurlijk.
Maartje1990 schreef:@ Moos99: de haan leeft nog gewoon hoor?
Ik vind 't niet grappig als een haan word doodgetrapt, maar ik vind het wel 'grappig' dat half bokt gelooft dat die haan ook echt dood is én dat die mensen gewoon totáál niet lezen en kijken , gezien 't duidelijk si dat 't beest nog leeft en die pony er niet in de buurt zit plus dat de TS zelf zegt dat 't beest nog leeft.
geerke schreef:sloffiee schreef:Wat een gezeur hier zeg... Komop...Mijn kat heeft vanmiddag ook een vogeltje te pakken gehad... Helaas!! ik kan er niet om gaan huilen etc.. het is de natuur. Wilde paarden zullen ook heus wel eens een vogeltje of een muisje Vetrapt hebben.. Respect voor TS !!
respect voor TS?
Wat is dat voor loze opmerking?Respect moet je verdienen.....
Moos99 schreef:Gelukkig heeft ze al haar vriendinnetjes die haar flink supporten in dit topic, dat scheelt ook al een hoop natuurlijk.