Oh Jeeh dit gaat natuurlijk helemaal verkeerd met cobe! Straks wil hij wel 10,11,12 pagina's. Dus hopelijk vertel je hem niet dat hij er al 7heeft :p. Leuke foto's hoor
sander_lotte
Geplaatst: 27-02-12 14:36
Haha originele manier om aan veel pagina's te komen:D Ik heb het ook al vaak geprobeerd, maar ik kom zelden aan meer dan 2 pagina's
Hahahah Ik had dit topic nog niet voor bij zien komen. Em terwijl ik de foto`s zit te bekijken, dacht ik, Die moet makkelijk de 5 halen (en meer) scroll ik naar beneden heeft hij er gewoon al 7 !!! leuke foto`s lekker onopgedirkt gewoon op z`n normaal. heerlijk.
fionaa
Geplaatst: 27-02-12 14:45
Wat een heerlijk dier! En het is jullie gelukt hoor!! Die fleemfoto is ook erg leuk! En inderdaad is die erg stoer hoor op de eerste foto!
Mijn paardje heeft t stiekem ook.. Maar helaas mag het niet altijd zo zijn.
_Femkee
Geplaatst: 27-02-12 15:04
Ik ben altijd een stille meelezer van je topics, maar ga nu toch een reactie geven. Wat heb jij een gave en leuke pony! Hij heeft ontzettend leuke uitstraling en een heerlijke en ondeugende blik in zijn ogen. Doet me een beetje aan mijn pony denken, die heeft dat ook. Leuke foto's ook!
Als het Cobe nu maar niet te hoog in zijn bol stijgt met 7 pagina's, haha
Anoniem
Geplaatst: 27-02-12 20:19
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties nog! Er waren er hier een aantal die weer een springtopic wilden, dus zodoende: [SPR-ITP] [***] doet waar hij goed in is ... We doen ook aanvraagjes (voor zover mogelijk )