Jeetje meid..wat is dit erg. Wat ging dit snel. Ik heb er geen woorden voor.. Ik hoop dat je wat doen hebt aan de fotos
Heel veel sterkte de komende tijd
blensink
Geplaatst: 28-01-12 21:56
NEE................!!!!! Wat verschrikkelijk, ik had zo gehoopt dat ze er weer helemaal bovenop zou komen. Wat een klap moet dit voor je zijn Ik wil je heel veel sterkte wensen nu en in de toekomst met dit grote verdriet. Ik vind dit zo ontzettend erg voor je, een hele dikke knuffel
Regallie
Geplaatst: 28-01-12 21:56
Meis, heel veel sterkte.
Verschrikkelijk om je paard zo te moeten laten gaan..
gadver meid! Wat erg! Heel veel sterkte! Je hebt gedaan wat je kon doen voor je prachtige merrie!!
Destino
Geplaatst: 28-01-12 23:06
Jeetje Monica, heb je hele topic doorgelezen, maar wát een situatie!! Wil je superveel sterkte wensen, ongelooflijk dat dit heeft kunnen gebeuren in zo'n korte tijd! Jullie hebben gedaan wat jullie konden!! Gecondoleerd en een hele dikke knuffel!!!
Laatst bijgewerkt door Destino op 28-01-12 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
grace1989
Geplaatst: 28-01-12 23:06
Jeetje, ik schrik er van. Ik ben een stille meelezer en had zo voor je gehoopt dat ze er weer bovenop zou komen. Dit is een groot verlies wat een tijd zal duren voordat je dit een plaats kan geven. Maar je hebt er alles aan gedaan en kon haar niet redden. Je hebt een moeilijke maar goede beslissing genomen. Heel erg veel sterkte gewenst voor de komende tijd.
Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige merrie. Ik hoop dat je met veel mooie herinneringen aan haar kunt terugdenken, als de pijn en het verdriet wat minder is geworden.