. Scheelt een hoop. Caballero is trouwens mijn bijrijdpaardje. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Annelou schreef:Hu hoe kan dat noumijn collage die Indylover voor mij heeft gemaakt van mijn cavia Mec, is in een keer weg..Ik snap er niks meer van?
Weg uit mijn profiel en uit dit topic.

. Weet iemand nog een site waar je gratis foto's kan posten en dan linken naar bijvoorbeeld bokt.nl ? Wil er nou iemand een collage voor mij maken. Ik heb foto's van Sunny in mijn profiel staan. Leef je uit
niet zo mooi als die ik hier allemaal heb gezien
wow die zijn echt mooi, daar is die van mij helemaal nix bij
dus als iemand er voor mij 1 zou willen maken pb me maar
Ik heb er pas geleden 1 van supermilton gehad was echt super mooi djangogirl schreef:woow samhorse die fjord is moooooooooooi![]()
![]()
![]()
(haha sorrie hoor) en je collage ook hoor! alleen misschien moet je een foto iets groter maken ofzo dan allemaal kleintjes.. het is maar een tip hoor
en ook voor de tips
ik zal dat volgende x is proberen om het met grote foto's te doen
_Michelle_ schreef:ik heb even een DRINGENDE vraag over psp![]()
hoe krijg ik de werkbalk weer terug waar de gereedschapsopties in staan?? hij is verdwenen en ik heb hem echt nodig!
IndyLover"]
[quote="Annelou schreef:Hu hoe kan dat noumijn collage die Indylover voor mij heeft gemaakt van mijn cavia Mec, is in een keer weg..Ik snap er niks meer van?
Weg uit mijn profiel en uit dit topic.
_Michelle_ schreef:ik heb even een DRINGENDE vraag over psp![]()
hoe krijg ik de werkbalk weer terug waar de gereedschapsopties in staan?? hij is verdwenen en ik heb hem echt nodig!
*
misschien even proberen