he fijn dat Haiko naar zijn nieuwe stal kan.....fijn dat je dan alles bij elkaar hebt is voor jezelf ook wel handiger....weet je ex dat nieuwe onderkomen ook!?
Pfff wat heb die Haiko te verduren gehad zeg..... nu op naar herstel!
Neskolay
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 21:15
Dank jullie wel!!
_Nanning_ dankje! Hoe is het met Bono?
Narnia: Ja die plek weten ze... is nl zo dat ze nog stalgenoten worden ook als ze een Fjord hebben gevonden
Chatun
Geplaatst: 19-01-12 21:21
Wow, hij zag er inderdaad heel erg verwaarloosd uit. Gelukkig heb je hem toch uiteindelijk gekregen. Echt niet normaal wat ze met hem hebben gedaan.
Haiko gaat morgen naar zijn nieuwe stal! Hij gaat toch wel naar de pensionstal waar mijn andere paarden ook staan, heb het toch kunnen regelen! Zo blij
belachelijk van die voertonnen + medicijnen. en fijn dat hij bij de rest komt te staan
Otti1977
Geplaatst: 20-01-12 15:25
jee wat een verhaal, diep respect voor je! en wat fijn dat je ze nu toch bij elkaar heb staan.
lisaislisa
Geplaatst: 20-01-12 15:30
Jemig ik schrok wel even.. Maar hij is al weer aardig opgeknapt..! Veel succes met hem!
Neskolay
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-12 15:34
UPDATE:
Vanmorgen zijn Haiko en ik naar onze stal gewandeld, we hebben er zo'n half uur a 3 kwartier over gedaan! Aan het eind waren Haiko en ik beide best wel moe maar hij was happy om lekker weer terug te zijn en ik vind het ook heerlijk!!
Haiko knapt echt met de dag ontzettend op, we zijn nu een week verder maar wat een verschil al!!
Hier de foto's die m'n moeder onderweg heeft gemaakt, ze stopte hier en daar met de auto om ons ff op de kiek te zetten en checken of het goedging. Haiko was superbraaf!
foto's:
"nanananana ik ga lekker naar mijn ouwe stekkie"
Hij kan ook heus wel mooi kijken
Haiko begint moe te worden
Thuis! We zijn er.
Naar Nestor toe, zit nog draad tussen. ging voorheen niet echt lekker die 2
Nestor miep huppel spring bok
Mijn aapies!!
Spruitje56
Geplaatst: 20-01-12 15:36
super super super leuk zeg! echt hij ziet er top uit!!
Laatst bijgewerkt door Don_Zhivago op 23-01-12 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto quote
lisaislisa
Geplaatst: 20-01-12 15:37
Wat leuk om hem zo blij te zien met Nestor
Like_peres
Geplaatst: 20-01-12 15:37
Hij ziet er echt al een stukbeter uit, en straalt weer wat blijheid uit. Echt super dat je het hebt kunnen regelen .
Ik vond hem altijd zo fantastisch gaaf! Zo'n imponerende fries! en dan nu dit...sjeumig wat zonde van zo'n fantastisch dier!
Super dat je de middelen hebt kunnen regelen om hem te kopen, hij knapt inderdaad per foto op
spatter
Geplaatst: 20-01-12 15:49
het is wel duidelijk waarom het je ex is, wat een walgelijk persoon
aan de ééne kant moet je maar bedenken dat je hem nu hebt kunnen kopen omdat hij voor niemand anders wat waard was hopelijk knapt hij weer snel op, dat zal vast wel goed komen en van de zomer is hij weer terug de oude
Zo echt erg hoe hij er zo uitziet en dat na nog geen jaar Ben blij dat je hem weer terug hebt! En hij ziet er nu al stukke beter uit! Hij straalt weer Veel plezier, en succes met het opknappen! Gaat zeker lukken!
Wow dit was duidelijk, Haiko moet bij jou zijn. Vreselijk hoe hij eruit ziet, maar hij is al enorm opgeknapt! Succes verder met het herstel, hij is een plaatje....dikke pluim voor jou
Wat fijn joh dat hij zo snel hersteld en weer lekker naar zijn oude plekkie is gegaan! Had je het idee dat hij alles nog herkende? Dat had die van mij heel erg toen hij weer terug kwam op z'n vorige stal, helemaal gespannen de trailer uit maar toen hij door had waar hij was werd hij gelijk weer relaxed
NathalietjeB
Geplaatst: 20-01-12 18:55
tjeempie wat ziet tie dr uit zeg...dat je hem nog herkende
Ans, jullie horen bij elkaar.......Haiko straalt een en al blijdschap uit!
BTW jou Mam kan mooie plaatjes schieten!
sharief
Geplaatst: 20-01-12 20:19
Allemensen....wat een schrikbeeld! Arme Haiko. Wat een ellende heeft hij doorgemaakt als hij er zo slecht uit zag. En wat een geluk dat je hem weer hebt gevonden! Zo op de foto's zie ik hem al weer snel opknappen en zijn trotse hoofd komt weer wat tevoorschijn, hij en jij hebben het verdiend!
Wat ontzettend fijn dat hij lekker bij je andere beesies staat, zo kun je hem goed in de gaten houden als je ook met de andere bezig bent. Heerlijk om te zien dat jullie band gewoon niet weg is gegaan, de manier hoe hij naar je kijkt en je in de gaten houdt, prachtig om te zien!
Balen van de voertonen en het medicijn.. maar goed dat je vooruit kijkt! Zo moet het!