Agossie schreef:Tja, het enige dat ik kan bedenken is: Stel je voor dat je dit aan je voorbij had laten gaan. Volgens mij was het "thuiskomen" toen je voor het eerst weer op zijn rug zat, of niet?
Prachtige winterplaatjes trouwens!
Ja zeker weten; In het begin weer even onwennig, vooral omdat ik na een val van een groot sportpaard vorig jaar januari, ontzettend angstig ben geworden om paarden te rijden groter dan 1.60mtr
Het was dus weer één van de eerste keren dat ik op een 'groot' paard (Lagune is 1.65) naar buiten ging voor een ritje.... Gelukkig werd ik liefelijk door Lagune zelf uitgelachen, en stond hij om de haverklap stil als ik begon te gillen "Hooo, oh god..." en dan zag je hem denken; Mens wat doe jij nou? Been eraan, en gas geven!
Zelfs nu nog dient hij echt als leermeester, en neemt me continue in de maling om mijn wijsheid weer iets te vergroten. Heerlijk knuffelpaard!
Van rijden komt het nagenoeg niet, dus we wandelen nog steeds heel wat af en zijn weer in gesprek met aan paar pensionstallen waar beiden paarden het hele jaar rond lekker naar buiten kunnen, vind het voor Lagune toch wel een erg fijn idee dat hij zichzelf wat meer beweging kan geven en kan genieten van hetgeen hij het liefste doet; Grasmaaien en merrie's versieren.