Lagune... Tussen hoop en herinnering groeit nu geluk.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: Lagune... Tussen hoop en herinnering groeit nu geluk.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:30

Tja, het enige dat ik kan bedenken is: Stel je voor dat je dit aan je voorbij had laten gaan. Volgens mij was het "thuiskomen" toen je voor het eerst weer op zijn rug zat, of niet?

Prachtige winterplaatjes trouwens!

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:05

Ik heb net "even" je hele verhaal en updates door gelezen! Wat een verhaal zeg!
Heel veel succes met de verdere revalidatie en natuurlijk blijf ik jullie volgen!

erob

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:39

Fijn dat het zo goed met m gaat! Maar ik mis m wel een beetje vooral deze tijd van het jaar lekker met m naar buiten. Maar super goed!!!! Heerlijk voor Lagune, hij verdiend het. /3

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 13:33

Agossie schreef:
Tja, het enige dat ik kan bedenken is: Stel je voor dat je dit aan je voorbij had laten gaan. Volgens mij was het "thuiskomen" toen je voor het eerst weer op zijn rug zat, of niet?

Prachtige winterplaatjes trouwens!

Ja zeker weten; In het begin weer even onwennig, vooral omdat ik na een val van een groot sportpaard vorig jaar januari, ontzettend angstig ben geworden om paarden te rijden groter dan 1.60mtr := Het was dus weer één van de eerste keren dat ik op een 'groot' paard (Lagune is 1.65) naar buiten ging voor een ritje.... Gelukkig werd ik liefelijk door Lagune zelf uitgelachen, en stond hij om de haverklap stil als ik begon te gillen "Hooo, oh god..." en dan zag je hem denken; Mens wat doe jij nou? Been eraan, en gas geven!

Zelfs nu nog dient hij echt als leermeester, en neemt me continue in de maling om mijn wijsheid weer iets te vergroten. Heerlijk knuffelpaard! <3

Van rijden komt het nagenoeg niet, dus we wandelen nog steeds heel wat af en zijn weer in gesprek met aan paar pensionstallen waar beiden paarden het hele jaar rond lekker naar buiten kunnen, vind het voor Lagune toch wel een erg fijn idee dat hij zichzelf wat meer beweging kan geven en kan genieten van hetgeen hij het liefste doet; Grasmaaien en merrie's versieren. :)

MendyGinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 19:07

Wat goed nieuws om te horen dat het zo goed gaat :D
Hopelijk heb je snel een plek gevonden om ze lekker te laten grasmaaien :D

Lieset23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 19:48

Heb net je verhaal gelezen en dit zorgenkindje mag erg blij zijn met jou als zijn "moeder". Echt kippenvel bij het lezen van je verhaal.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 19:56

Wat super :D hoop dat jullie nog lang door kunnen genieten op deze manier!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:45

Wat heeft Lagune het getroffen met zo'n goede baas! Net je verhaal gelezen, en echt respect voor wat je allemaal voor hem doet. Ga zo door, ik blijf je verhalen volgen!