__YSB__ schreef:NonaWen schreef:Wat ontzettend leuk dat ie zo opgeknoopt is !... zo beter ? ...
Wat heeft hij mooie tanden... En wat heeft hij een fijn zwaar bit in...
Ik ga er niet meer op reageren
op dat soort reacties;) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
korbakimmy8 schreef:__YSB__ schreef:
Wat heeft hij mooie tanden... En wat heeft hij een fijn zwaar bit in...
op dat soort reacties;)[/quote]
Je gaat nou toch actie ondernemen? Da's alleen maar harstikke goed!

Maritje1991 schreef:Nou mensen, ondanks ik erg onaardig ben geweest. Komen we er toch goed uit
Als het goed is krijgen zij volgende week een lesje. Daarin ga ik mee kijken wat er gebeurt en hoe we dit paardvriendelijk kunnen oplossen
Natuurlijk zal ik foto's maken

Ik veronderstel dat je geen commentaar meer nodig hebt over elastiek etc... Die heb je wel genoeg over je heen gekregen! xD nog veel plezier met je paardje!
waarom zit er geen frontriem aan? 

matasja schreef:Hmm waarom word er meteen les aangeboden in bitloos, ze kan toch ook netjes leren rijden met een normaal bitje in, als j bitlos niet gewend bent en meteen zonder bit nar buiten moet zou ik een stapje te ver vinden. Eerst het vertrouwen weer vinden in deze pony en kijken waarom bepaalde dingen gebeuren.
Aan de hand is ze braaf, zodra je erop gaat word ze wat heter geef je aan, is dat dan nirt nog steeds een deel van haar blesure?
In ieder geval super dat je les neemt op haar, kun je straks ook meer genieten van haar ipv steeds bang te moeten zijn dat het mis gaat. En neem een goede instructeur, van sommige mensen kun je helemaal de kriebels krijgen en word de angst groter, heb ik zelf ook gehad, durfde op een gegeven moment niet eens meer op mijn eigen paard! Als er steeds word gezegd dat je niet kan rijden is geen pretje.
Nu heb ik les gehad van iemand anders die ook mijn paard heeft gereden en weet hoe ze is, ik ben nu helemaal ingespeeld op mijnpaard en rij veel buiten nu wat ik eerst echt niet met mijn fries durfde, kan er zefs zonder zadel op wegstappen nu.
Hopelijk is dit bij jou straks ook het geval, win haar vertrouwen en heb vertrouwen in jezelf maar dit leert je instructrice wel , succes !!
MaritAriel schreef:matasja schreef:Hmm waarom word er meteen les aangeboden in bitloos, ze kan toch ook netjes leren rijden met een normaal bitje in, als j bitlos niet gewend bent en meteen zonder bit nar buiten moet zou ik een stapje te ver vinden. Eerst het vertrouwen weer vinden in deze pony en kijken waarom bepaalde dingen gebeuren.
Aan de hand is ze braaf, zodra je erop gaat word ze wat heter geef je aan, is dat dan nirt nog steeds een deel van haar blesure?
In ieder geval super dat je les neemt op haar, kun je straks ook meer genieten van haar ipv steeds bang te moeten zijn dat het mis gaat. En neem een goede instructeur, van sommige mensen kun je helemaal de kriebels krijgen en word de angst groter, heb ik zelf ook gehad, durfde op een gegeven moment niet eens meer op mijn eigen paard! Als er steeds word gezegd dat je niet kan rijden is geen pretje.
Nu heb ik les gehad van iemand anders die ook mijn paard heeft gereden en weet hoe ze is, ik ben nu helemaal ingespeeld op mijnpaard en rij veel buiten nu wat ik eerst echt niet met mijn fries durfde, kan er zefs zonder zadel op wegstappen nu.
Hopelijk is dit bij jou straks ook het geval, win haar vertrouwen en heb vertrouwen in jezelf maar dit leert je instructrice wel , succes !!
daarom bied iemand haar der ook les in aan , zodat ze er niet meteen mee naar buiten hoeft . Ik vond het wel een goed idee