Reina weer op Bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 22:21

__YSB__ schreef:
NonaWen schreef:
Wat ontzettend leuk dat ie zo opgeknoopt is ! :D ... zo beter ? ...

:r

Wat heeft hij mooie tanden... En wat heeft hij een fijn zwaar bit in...
:')

Ik ga er niet meer op reageren :D op dat soort reacties;)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:24

korbakimmy8 schreef:
__YSB__ schreef:

:r

Wat heeft hij mooie tanden... En wat heeft hij een fijn zwaar bit in...

Ik ga er niet meer op reageren :D op dat soort reacties;)[/quote]

Idd niet meer doen ;) Je gaat nou toch actie ondernemen? Da's alleen maar harstikke goed!
Ga je nog een advertentie plaatsen denk je? :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:25

Ik vind het nogal tegenstrijdig; bontjes op het hoofdstel om zo zacht mogelijk te zijn, ondertussen met een scherp bit en vastgeknoopt hoofd rondrijden.

-O-

Binnenkort ben ik in de buurt van Wognum, als je een gratis les bitloos rijden wil kom ik langs.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:34

Arabesk schreef:
Ik vind het nogal tegenstrijdig; bontjes op het hoofdstel om zo zacht mogelijk te zijn, ondertussen met een scherp bit en vastgeknoopt hoofd rondrijden.

-O-

Binnenkort ben ik in de buurt van Wognum, als je een gratis les bitloos rijden wil kom ik langs.

Dit heb ik ook aangeboden :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:50

Nou mensen, ondanks ik erg onaardig ben geweest. Komen we er toch goed uit :)

Als het goed is krijgen zij volgende week een lesje. In de les ga ik kijken wat er nu precies gebeurt en hoe dit paardvriendelijk kunnen oplossen. Ik ben overtuigd dat het goed gaat komen, al niet in 1 keer. Maar je moet ergens beginnen natuurlijk :)

Natuurlijk zal ik foto's maken :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:53

Maritje1991 schreef:
Nou mensen, ondanks ik erg onaardig ben geweest. Komen we er toch goed uit :)

Als het goed is krijgen zij volgende week een lesje. Daarin ga ik mee kijken wat er gebeurt en hoe we dit paardvriendelijk kunnen oplossen :)

Natuurlijk zal ik foto's maken :)

Wat gaaf! Echt super dat je dat wil doen Maritje.
TS en haar pony zullen zo veel meer plezier aan elkaar beleven! :D
Ik kijk uit naar een nieuw topic :j

xchanel01

Re: Reina weer op Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:03

topic net even doorgelezen, goed van je TS dat je de les hebt aangenomen en nu zo positief reageert, hoe het in de gaten! gaat vast goed komen.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:08

Leuk paardje ts :D Ik veronderstel dat je geen commentaar meer nodig hebt over elastiek etc... Die heb je wel genoeg over je heen gekregen! xD nog veel plezier met je paardje!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:55

ik denk dat er inmiddels al genoeg is gezegd over de optoming, maar er is 1 ding dat me opviel :') waarom zit er geen frontriem aan? :P

Verder hoop ik dat de lessen die je misschien gaat krijgen zullen helpen! veel succes!

Lesly1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 00:39

TS, Super dat je les gaat nemen, veel succes met je pony.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 00:40

ook ik heb ondertussen contact met de TS :)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 00:44

Oh, als iedereen les gaat geven, dan vind ik het een beetje zinloos ook te gaan, dan word het wel erg veel ook voor TS om te begrijpen, allemaal verschillende manieren.
Wel super dat er zoveel aanbod is!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:33

Een les aanbieden is in elk geval constructiever dan eindeloos afpissen ;-)

freeride

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 12:04

Ik wil toch nog even een "leuke" reactie geven: leuke peeskapjes....

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:03

ik heb de TS een pb terug gestuurd..is gelezen maar krijg geen antwoord meer..erg jammer..

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 13:22

Heb AdnerB ondertussen een bericht terug gestuurd.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:31

Wat goed dat je les gaat nemen +:)+

Nicoletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:35

ok,dit is dus Bokt op z'n best :D
al zou ik zelf ook niet voor zo'n optoming kiezen.

Maar..ik wou net spontaan reageren;
leuke foto's van jou en je broertje samen,lekker ingepakt op pad.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 13:39

Wat super dat je les gaat nemen, TS :)

Ik ga geen negatief commentaar geven, dat is er al genoeg gegeven.

Kijk al uit naar je volgende topic!
Succes!

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:33

Hmm waarom word er meteen les aangeboden in bitloos, ze kan toch ook netjes leren rijden met een normaal bitje in, als j bitlos niet gewend bent en meteen zonder bit nar buiten moet zou ik een stapje te ver vinden. Eerst het vertrouwen weer vinden in deze pony en kijken waarom bepaalde dingen gebeuren.
Aan de hand is ze braaf, zodra je erop gaat word ze wat heter geef je aan, is dat dan nirt nog steeds een deel van haar blesure?
In ieder geval super dat je les neemt op haar, kun je straks ook meer genieten van haar ipv steeds bang te moeten zijn dat het mis gaat. En neem een goede instructeur, van sommige mensen kun je helemaal de kriebels krijgen en word de angst groter, heb ik zelf ook gehad, durfde op een gegeven moment niet eens meer op mijn eigen paard! Als er steeds word gezegd dat je niet kan rijden is geen pretje.
Nu heb ik les gehad van iemand anders die ook mijn paard heeft gereden en weet hoe ze is, ik ben nu helemaal ingespeeld op mijnpaard en rij veel buiten nu wat ik eerst echt niet met mijn fries durfde, kan er zefs zonder zadel op wegstappen nu.
Hopelijk is dit bij jou straks ook het geval, win haar vertrouwen en heb vertrouwen in jezelf maar dit leert je instructrice wel , succes !!

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:39

matasja schreef:
Hmm waarom word er meteen les aangeboden in bitloos, ze kan toch ook netjes leren rijden met een normaal bitje in, als j bitlos niet gewend bent en meteen zonder bit nar buiten moet zou ik een stapje te ver vinden. Eerst het vertrouwen weer vinden in deze pony en kijken waarom bepaalde dingen gebeuren.
Aan de hand is ze braaf, zodra je erop gaat word ze wat heter geef je aan, is dat dan nirt nog steeds een deel van haar blesure?
In ieder geval super dat je les neemt op haar, kun je straks ook meer genieten van haar ipv steeds bang te moeten zijn dat het mis gaat. En neem een goede instructeur, van sommige mensen kun je helemaal de kriebels krijgen en word de angst groter, heb ik zelf ook gehad, durfde op een gegeven moment niet eens meer op mijn eigen paard! Als er steeds word gezegd dat je niet kan rijden is geen pretje.
Nu heb ik les gehad van iemand anders die ook mijn paard heeft gereden en weet hoe ze is, ik ben nu helemaal ingespeeld op mijnpaard en rij veel buiten nu wat ik eerst echt niet met mijn fries durfde, kan er zefs zonder zadel op wegstappen nu.
Hopelijk is dit bij jou straks ook het geval, win haar vertrouwen en heb vertrouwen in jezelf maar dit leert je instructrice wel , succes !!

daarom bied iemand haar der ook les in aan , zodat ze er niet meteen mee naar buiten hoeft . Ik vond het wel een goed idee :=

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:41

MaritAriel schreef:
matasja schreef:

daarom bied iemand haar der ook les in aan , zodat ze er niet meteen mee naar buiten hoeft . Ik vond het wel een goed idee :=

JA, inderdaad. Ik geef haar echt niet een bitloos hoofdstel en succes maar.

Ik heb ook gepost dat we naar buiten gaan, zodat ik kan zien WAT er precies gebeurt en WAAROM en hoe we dat gaan OPLOSSEN

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:48

& ik wil gewoon met bit les geven, net zo vriendelijk als je er netjes mee rijdt.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:49

Joscaa schreef:
& ik wil gewoon met bit les geven, net zo vriendelijk als je er netjes mee rijdt.

laten we die discussie mar niet hier voeren :Y)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:50