Shake that boobies! Misschien de volgende keer 'n sportbeha?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: Shake that boobies! Misschien de volgende keer 'n sportbeha?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:10

Duhelo, wellicht zou jouw eigen reactie vallen onder het kopje 'off-topic'

TS plaatst dit om deze leuke uitvoering te laten zien. TS is niet het meisje met het paarse dekje en TS vraagt ook niet om rijtechnisch commentaar. Zo beschouwd is jouw eerste reactie om te beginnen al off-topic.

Maar goed, dit was ook off-topic :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:11

Apple schreef:
Duhelo, wellicht zou jouw eigen reactie vallen onder het kopje 'off-topic'

TS plaatst dit om deze leuke uitvoering te laten zien. TS is niet het meisje met het paarse dekje en TS vraagt ook niet om rijtechnisch commentaar. Zo beschouwd is jouw eerste reactie om te beginnen al off-topic.

Maar goed, dit was ook off-topic :+

weet ik dat de mijne ook offtopic is (en nu weer :D) daarom dat ik ook aangeef dat ze voor mijn part gerust mogen verwijderd worden ;) (deze dus ook :+ )

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 14:38

Ach en nu we toch al zo lekker off topic bezig zijn mag ik als TS'er vast ook nog wel even een off topic berichtje plaatsen. :D

Allereerst, zoals Apple al aan geeft, ben ik niet de amazone waar jij op doelt. Als je echt even goed gelezen/ gekeken had, dan had je dit geweten. Afgezien daarvan heb ik het topic BEWUST bij RIJ-ITP geplaatst. Mocht ik (we) behoefte hebben aan rijtechnisch commentaar dan had ik het topic wel bij HAW geplaatst. En kom op zeg, zeg nou zelf, een beetje rijtechnisch commentaar geven op een paar dikke wijven is ook niet bepaald logisch? De amazone waar jij op doelt is een prima amazone, zat nu echter op een manegepony waar ze nog nooit op gezeten had en heeft een pak aan waar je toch heel anders door zit.

Duhelo schreef:
dit topic is ook niet bedoeld om eerst te vragen of het eigen paarden zijn, hoe lang ze er nou al mee rijden, wat de rijtechnische problemen zijn, hoe oud het paard is, blabla.

Lees dit nog eens goed terug. Je wilt wel oordelen maar wilt niet de feiten weten. Hmm, best apart!

Dit topic is dus ook niet bedoelt voor rijtechnisch commentaar maar om iedereen even lekker te laten mee lachen/ genieten van de lol die wij gehad hebben. Ja, dan vind ik zo'n opmerking die jij plaatst erg vreemd. Eigenlijk een lachertje. :+

Maar goed, we hebben nu allemaal lekker even off topic kunnen reageren. Kunnen we nu weer lekker verder lachen, gieren en brullen. :D Dat is tenlsotte wel on topic! :D

benniebang

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:42

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:51

@TS, ik heb nu voor de derde keer de foto's bekeken (filmpje lukt niet, zit op werk }:) ), maar ik blijf ze geweldig leuk vinden. Zelfs mijn mannelijke collega's moeten er hartelijk om lachen. Op de eerste foto zit jij trouwens helemaal lachwekkend te paard. Het lijkt door je houding en het pak of geen nek hebt!? :')

Het is net of je hoofd los op de foto is geplakt!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 14:57

[***] schreef:
@TS, ik heb nu voor de derde keer de foto's bekeken (filmpje lukt niet, zit op werk }:) ), maar ik blijf ze geweldig leuk vinden. Zelfs mijn mannelijke collega's moeten er hartelijk om lachen. Op de eerste foto zit jij trouwens helemaal lachwekkend te paard. Het lijkt door je houding en het pak of geen nek hebt!? :')

Het is net of je hoofd los op de foto is geplakt!

Hahaha. Ja, ernstig hè. :') Ik zat wat onderuit gezakt en daarnaast ben ik heel klein dus viel het pak bij mij net even wat anders. ( Dit klinkt ook vreemd, net alsof zo'n pak goed kan vallen, hahaha. :') ) Maar goed met dat als resultaat dus. _O-

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:07

Whahaha geweldig .. :D :D :') _/-\o_

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:00

Bedankt voor het compliment , dat ik meisje wordt genoemd! Maakt m'n dag weer helemaal goed!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:12

SannevdM schreef:
Ach en nu we toch al zo lekker off topic bezig zijn mag ik als TS'er vast ook nog wel even een off topic berichtje plaatsen. :D

Allereerst, zoals Apple al aan geeft, ben ik niet de amazone waar jij op doelt. Als je echt even goed gelezen/ gekeken had, dan had je dit geweten. Afgezien daarvan heb ik het topic BEWUST bij RIJ-ITP geplaatst. Mocht ik (we) behoefte hebben aan rijtechnisch commentaar dan had ik het topic wel bij HAW geplaatst. En kom op zeg, zeg nou zelf, een beetje rijtechnisch commentaar geven op een paar dikke wijven is ook niet bepaald logisch? De amazone waar jij op doelt is een prima amazone, zat nu echter op een manegepony waar ze nog nooit op gezeten had en heeft een pak aan waar je toch heel anders door zit.

Duhelo schreef:
dit topic is ook niet bedoeld om eerst te vragen of het eigen paarden zijn, hoe lang ze er nou al mee rijden, wat de rijtechnische problemen zijn, hoe oud het paard is, blabla.

Lees dit nog eens goed terug. Je wilt wel oordelen maar wilt niet de feiten weten. Hmm, best apart!

Dit topic is dus ook niet bedoelt voor rijtechnisch commentaar maar om iedereen even lekker te laten mee lachen/ genieten van de lol die wij gehad hebben. Ja, dan vind ik zo'n opmerking die jij plaatst erg vreemd. Eigenlijk een lachertje. :+

Maar goed, we hebben nu allemaal lekker even off topic kunnen reageren. Kunnen we nu weer lekker verder lachen, gieren en brullen. :D Dat is tenlsotte wel on topic! :D

ik weet dat jij niet de amazone bent waar ik op "doelde" ;), daarom dat ik ook refereerde aan "het meisje op het paard met het paarse dekje :D". Dus ik heb wel goed gekeken ;)
Mogen "dikke wijven" dan geen rijtechnische tips krijgen? :D
Het is ook niet echt bedoeld geweest als rijtechnisch commentaar, mij maakt het ook een worst uit of er iets mee gedaan wordt. ik vond het filmpje en het idee geniaal, maar IK persoonlijk, stoorde me aan de kloppende benen. al is het op het paard van sinterklaas dat er gereden wordt, als dit mijn mening is, of als ik me er aan stoor, dan mag ik dat toch uiten? Of er iets mee gedaan wordt is een ander verhaal, dat is de keuze van de persoon die reed, of van de ts om het door te zeggen, snap je?
ik vind het ietwat erg dat er direct zo gereageerd wordt, gewoon omdat ik een opmerking gaf.
ik kon evengoed gezegd hebben dat ik me stoor aan de roze tepels op het pak :+ , dat maakt toch verder niet uit?

AnnemiekvM: doe ik toch nog iets goeds, graag gedaan :D

samanthaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:24

ik lig op de grond van het lachen! Wat geweldig dit zeg! en hoe komen jullie erbij, hahahaha.

Reed het niet een beetje lastig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:31

Hi, hi, hi, heb net thuis het filmpje bekeken! Ook maar één woord voor:

GEWELDIG!!!!!

Die pakken zijn echt super.
Wij hebben zo'n pak ooit eens gebruikt tijdens een vrijgezellen feest van een vriendin. We hebben haar in zo'n pak een (tandem) parachutesprong laten maken. Ook deze beelden waren hilarisch. Ennuh niemand die achteraf liep te zeuren over kloppende benen ;)

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:33

_O- Oh hahaha dat lijkt me ook hilarisch om te zien, die tieten en vetkwabben die alle kanten opvliegen als je naar beneden springt _O- _O-

WM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:40

Hilarisch gewoon om te zien! Heeeeeel leuk bedacht!
(alleen pony met blauwe? dekje lijkt niet helemaal regelmatig te lopen kan dat kloppen?)
Verder ziet het er super uit, wat en geniale pakken!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 19:42

Jawel hoor, alleen moest die ver boven zijn tempo lopen om de rest bij te houden, dan gaat hij krabbelen in zijn passen ;)

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:27

Hahahahahahahaha! Echt geniaal bedacht! _/-\o_

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:44

Geweldig!! _O-

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:04

Geweldig dames!!! Briljant bedacht :D :D

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:33

GEWELDIG wat een HUMOR!!! :j +:)+

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 22:06

Thanks voor alle enthousiaste berichtjes! :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:16

hahhahha, ik had nog niet gelachen vandaag, maar nu ik dit gezien heb!
hahahahaha, had me geen idee wat ik mij voor moest stellen toen ik de titel zag,
maar echt geniaal! :D

mijn dag is weer goed! :D
heel leuk gedaan dit!

sjaanie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:43

hahaha geweldig, ik lach helemaal gevouwen toen ik dit zag! echt goed bedacht heel erg leuk!

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:59

Fat-bottomed girls you make the rockin' world go round! He-le-maal geweldig dit! Ik moest meteen terugdenken aan mijn Solleysel-tijd ongeveer drieduizend jaar geleden, dat was ook altijd lachen gieren brullen met de pas-de-deux en de carousselwedstrijden, maar dit slaat alles!

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:04

Wat een reacties weer! Geweldig, leuk om te lezen dat iedereen net zoveel lol heeft om de foto's als wij :D

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:42

hahhaha echt geweldig :P

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:26

nou sorry ik vind jullie stuk voor stuk echt geen mooie combi :n

hahaha geweldig dit ! die pakken hoe kom je er op _O-