Met het oog op de weersvoorspellingen en doordat ik met die regen zo weinig heb kunnen trainen moet ik me helaas ook afmelden... Ik heb al een pbtje gestuurd.
Ik hoop dat [naam] op tijd weer 'klaar' is...heeft net 2 weken kreupel gestaan..en afgelopen week een beetje rustig opgepakt, woensdag liep ze goed, donderdag weer niet...dadelijk maar weer eens proberen!
Helaas toch voor moeten kiezen om ons ook af te melden. Zeker omdat ze gister echt slecht liep, dus dat worden weer twee weekjes extra rust...Balen!! Iedereen alvast heel veel succes gewenst!!
En ik kom helaas ook niet om te fotograferen. Er is een groot feest van mijn oma tussendoor gekomen, dus daar ben ik nu de hele dag te vinden Iedereen nog wel heel veel succes
jantineS
Geplaatst: 03-02-12 11:11
Klopt t dat op de site van uden (waar je proefjes kan afhalen) bij de B (3 en 4) links en rechts zijn omgedraaid?! Der klopt geen hout van!
of bedoel je iets in de omschrijving van het proefje zelf?
horsieslii
Geplaatst: 03-02-12 22:45
Ik hoop dat ik eind deze week kan rijden nog een keer, heb nu al 1 week niet meer gereden vanwege aangevroren sneeuw en dat het heeft gesneeuwt.. Lukt dat niet dan zie ik het volgende week zondag wel hoe het op wedstrijd gaat zo lang ik maar blijf zitten haha!
Hier nog 1, ik heb mijn les al 3 keer verzet en ben bang dat het deze week ook nog niet gaat lukken. Ik heb wel het voordeel dat Floor al moe wordt als ze het zadel en hoofdstel ziet, dus het blijven zitten zal wel lukken. Maar hopenlijk is dan wel die sneeuw weg, want vind het wel eng om dan te rijden als staat ze in de vrachtwagen.........
Ohh anders maak ik ff de domste fout van 2012,,naja hebben we dat ook al vast gehad... Rechts en links omgedraaid, k ben echt een suf kop..ik had mijn blaadje gewoon ondersteboven..(had n bakje getekend) tadaaaaa!
Trea
Geplaatst: 04-02-12 23:58
FF vraagje er zijn er zoveel die in de B starten, is dan de prijs uitreiking pas aan het eind van de dag?
nee trea, de prijsuitreiking is iedere keer binnen een half uur als de groep is afgelopen of eerder. we willen mensen van niet onnodig lang laten wachten. jullie zullen vrij snel de uitslag hebben, aangezien er maar twee in jullie groep zitten