Mijn Lieve Paardje van 3,5 met me Dochterttje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:00

Sammy_xxs schreef:
@ Sophie_midas,
Ja ik bevestig het alleen dat het inderdaad geen nut heeft om het elke x te zeggen ;)

Ja sorry ik zag het al, las even verkeerd. :)

Bubbeltjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:02

sammy1 schreef:
ik heb gezien wat het doet even een foto maken met een driejarige,meisje was achtien en is dood gebleven was ook maar voor heel even een foto maken,vind het wel erg gevaarlijk,maar daarintegen heb je wel een super mooi dier.

Meiske van 18 had wel geen cap op!
en stapte ook nog eens zonder zadel op een 3 jarige buiten de poort...

Leuke foto hoor!!

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:03

Cutyyyyy <3

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:05

ts, een mooie combie jou dochtertje met jouw paardje.
snap de reactie's er alleen maar al te goed op, als jou dochtertje graag op jou paard wil, kan dit toch ook met een zachte ondergrond, een degelijke cap en zonder beugels?

sorry, maar heb zelf een ongeluk gehad met een paard en ik bleef in de stijgbeugelriem hangen, weet dus hoe gevaarlijk het is ;)

niemand zegt dat het je haar niet op je paard moet zetten, mensen proberen je alleen te laten zien dat het wel veiliger zou kunnen

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:13

*\o/* 7 pagina's over 1 foto waarbij een kind op een paard zit...echt dikke +:)+ en dat in nog geen dag....dat verdient eigenlijk twee +:)+ +:)+

Bokkers zijn nog heiliger dan de paus... je weet wel die man die een beetje op deze <:) lijkt.

Leuke foto's hoor TS.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:15

Ik heb echt medelijden met je Sammy_xxs ...
Waarschijnlijk denk je nu had ik die foto van mijn lieve meisje met m´n paard maar nooit hier op bokt geplaatst. Je moet jezelf hier gewoon verdedigen en verantwoorden!
Ik reageer niet vaak op topics maar dit vind ik echt te belachelijk voor woorden.
Alsof een moeder zelf niet weet wat ze wel en wat ze niet kan doen en dat er dan nog mensen zijn die haar de les willen lezen. En ja er gebeuren ongelukken en dat is vreselijk.
Als ik zelf terug denk toen ik een jong meisje was... zonder cap, zonder zadel, nergens bang voor en hup rijden maar! Daarvan kan je pas zeggen het is gevaarlijk en onverantwoord. Maarja ook met complete uitrusting gebeuren er soms vreselijke dingen.

Nou ieder geval ik de foto te schatig voor woorden! Ze wordt vast een geweldige amazone!

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:30

Tjonge Paddenpad, wat ben jij gefrustreerd :roll:

En wat een vergelijking, een kind op een paard en een kind een hele dag van huis. En gelijk allerlei ouders van onverstandig gedrag beschuldigen :n

Wat een brave bokkers allemaal die vast nooit iets verkeerd hebben gedaan of een situatie verkeerd hebben ingeschat +:)+

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 21:32

@ bubbeltjee, marizkaa,Cowgirl en LinZZZ, Dank jullie wel!

Vind het eigenlijk ook heel goed 1ste x dat ik een foto erop zet gelijk 7 pagina's vol +:)+
Ook al zit er genoeg commentaar tussen, er zitten ook genoeg complimentjes tussen hihi
Heel bokt heeft nu me paardje en me dochtertje gezien :D

en ja precies wat ik al zei, vroeger toen ik klein was, man wat ik toen allemaal heb gedaan! Tjee dat zal een topic worden van wel 30 pagina's lang commentaar :))

Yuri

Re: Mijn Lieve Paardje van 3,5 met me Dochterttje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:34

Super schattig! Ik zou het ook doen hoor, kom op zeg....

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:51

leuke foto's zeg :)
En wat fijn dat jouw paard zo voorzichtig is met je dochtertje!

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:54

Paddenpad schreef:
Ook al smeekt een kind ergens om wil niet zeggen dat je overal ja op hoeft te zeggen,jij bent toch de volwassene,zij niet!
En jij als "volwassen" moeder dient geen onnodige risico's te nemen in het welzijn van je kind,HOE HARD ZE OOK SMEEKT!

En ja,je kind is INstabiel,niet ONstabiel,dat je dat zelf niet wilt zien zeg.
En wat betreft domme opmerkingen,er is hier maar 1 iemand heel dom bezig en dat ben jijzelf. :)) :evaw:

neem aan dat de leeftijd 43 jaar niet klopt? dit is echt zo'n opmerking van een losgeslagen puber die iets te zeggen wilt hebben...

ik vind het echt een super leuke foto . Leuk paardje ook +:)+

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:56

dit is echt TE schattig!! :D

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:25

kom op zeg mede-paardenliefhebbers!! wat een dramaqueens zijn jullie allemaal....

toen ik klein was heeft mijn moeder mij op een 3-jarig, niet zadelmak, paard gezet.. om hem te laten wennen aan gewicht op zijn rug. zonder zadel en aan een halster. toen ik iets groter was en ontdekte dat ik met bankje het andere paard van mijn moeder op kon zadelen en kon opstappen ben ik ermee naar het bos gegaan. ik was nog geen 8 denk ik toen ik dat deed. Gaan jullie mijn moeder nu aanklagen? Jeugdzorg bellen?

deze vrouw is een moeder (!!) die denken echt wel na hoor....

ts, veel plezier met je paardje en kleine meid!

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:41

Oawwh wat schattig, maar ik vind haar wel al wat aan de grote kant hoor !

:')

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 23:00

alleen het gegeven dat je moeder bent, zegt natuurlijk niets over je denken, ook moeders maken wel eens een inschattingsfout.
De wereld is niet zwart-wit, er is ook grijs.
Dus zeggen dat als dit zo gevaaaaaarlijk is, je beter je kind kunt inpakken met kussens en niet meer mag leren fietsen enz enz dat is natuurlijk een hele kromme vergelijking ;)
Een kind dat je gaat leren fietsen doe je bij voorkeur toch ook met kleding die niet in de wielen kan komen, stabiel fietsje met zijwieltjes en een helm op? Dan heb je dus alle voorzorgsmaatregelen genomen die er zijn, als er dan alsnog wat gebeurt dan is het puur pech.
Je kunt ze niet overal tegen beschermen en dat is ook niet reeel, maar alles wat je met weinig moeite kunt doen, is toch logisch om te doen?
Zo laat je ook je kind niet alleen met je hond, hoe lief hij er normaal ook tegen is; het zijn en blijven dieren en een kind kan dat niet altijd goed inschatten.
Heb zelf vroeger ook genoeg domme dingen gedaan te paard en vaaaaak genoeg gevallen, maar had dan ook ouders die zelf geen verstand hadden van paarden. Mijn kinderen zouden die dingen dus ook nooit op die manier mogen doen ;) Zielig? nee, want ze hoeven niets te missen, krijgen alleen wat veiligheidsvoorschriften die gemakkelijk na te leven zijn.
Er zijn zeker dit jaar al genoeg paardgerelateerde-ongelukken gebeurd, laten we hopen dat we met zijn allen door goed na te denken over ons handelen proberen meer leed te voorkomen.

9jinte9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 23:20

Sammy_xxs schreef:
Vind het eigenlijk ook heel goed 1ste x dat ik een foto erop zet gelijk 7 pagina's vol +:)+
Ook al zit er genoeg commentaar tussen, er zitten ook genoeg complimentjes tussen hihi
Heel bokt heeft nu me paardje en me dochtertje gezien :D

Nou je hebt Lente wel weten te introduceren op Bokt _O- :')

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 23:46

_O- hahahah jah he +:)+ goed he :D
En heb Superrr veel complimentjes gehad over Lente dus ben ik toch wel weer trots hoor
(ben ik altijd daar nie van :P )

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 09:44

Toch wel grappig dat degenen die het een leuke foto vinden ook van een mug een olifant kunnen maken. Niet alleen diegenen die het niet leuk vinden. We doen allemaal hetzelfde. De één is voor, de ander is tegen en het gaat inderdaad lekker tegen elkaar in.

Een kind leert opstaan door vallen, daar ben ik het mee eens, maar sommige situaties hoeft een 3-jarige peuter niet te doorstaan en dit is zo'n situatie. Vind ik en sommige medebokkers.

TS: dat je zo'n leuk plaatje wilt schieten, prima, ik zou het ook leuk vinden mijn peuter op mijn luchtkasteel te zien (echter die is er als de dood voor) maar ik had het simpelweg anders aangepakt. Ik hoop dat je mijn advies ter harte neemt door iemand je peuter vast te laten houden de volgende keer. En dmv fotoshoppen kan je nog steeds een leuk plaatje krijgen zonder dat je ziet dat iemand haar vasthoudt.
Dat je dan het plaatje wilt delen met anderen, ook goed maar weet dat je dit soort kritiek gewoon gaat krijgen. Dus aan jou de keuze of je dat wilt of misschien is het dan verstandiger om zulke plaatjes alleen op andere social media netwerken te plaatsen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:01

Cowgirl schreef:
*\o/* 7 pagina's over 1 foto waarbij een kind op een paard zit...echt dikke +:)+ en dat in nog geen dag....dat verdient eigenlijk twee +:)+ +:)+

Bokkers zijn nog heiliger dan de paus... je weet wel die man die een beetje op deze <:) lijkt.

Leuke foto's hoor TS.

_/-\o_

Leuke foto van je twee knapperds !

@ karijn opzich een hele goeie tip !!! , al zou je alsnog heel bokt over je heen krijgen omdat er dan niemand bij staat op de foto ( ookal zet je erbij dat er gefotoshopt is) mensen kunnen nl moeilijk lezen tegenwoordig.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:58

Moderatoropmerking:
Het moge duidelijk zijn dat het herhalen van commentaar wat al 7 bladzijdes lang herhaald wordt niet de bedoeling is. Op RIJ-ITP is het toegestaan om (rijtechnisch) commentaar te leveren, dit dient echter wel aan een aantal regels te voldoen. Eén van die regels is dat het herhalen van commentaar niet toegestaan is. Wil je wat over de foto zeggen? Zorg er dan voor dat je commentaar ook daadwerkelijk wat toevoegt aan het topic, herhaal niet het commentaar van anderen zonder toevoeging hierop.
Graag vanaf nu deze regel weer in acht nemen.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:30

De bokt-moraal-ridders hebben hun mening goed laten horen, dat moet ik ze nageven :')

En nee, misschien was het niet 100% veilig,
maar om daar nou 7 pagina's ophef over te maken..?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:46

Liesje1611 schreef:
De bokt-moraal-ridders hebben hun mening goed laten horen, dat moet ik ze nageven :')

Zal vast een SA zijn, om zo te oordelen na 12 berichten?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:52

Thirty schreef:
Liesje1611 schreef:

Zal vast een SA zijn, om zo te oordelen na 12 berichten?

Interessant dat mn berichten hiermee te maken hebben.. _/-\o_

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:52

Op Bokt is geloof ik alles onverantwoord. Ik vind het hartsikke leuk! Vroeger zat ik ook wel eens op het grote paard van mijn tante hoor :)

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:07

Wat een gave kleur paard! En een schattig dochtertje. Mijn zoontje van 3,5 zit ook weleens op een van mijn pony's, wel altijd veilig, en aan de hand, ik durf hem niet los te laten stappen ofzo, doet jouw dochtertje dat wel al? Dan zit ze al stevig haha!

Had hem laatst op een shet van iets van 90 cm, maar stappend was ie braaf, maar uit de bak, was ie een draak hihi. Dan kan hij beter op mijn hengst stappen, die is braver, maar los, nee dat doe ik niet.