Sammy_xxs schreef:@ Sophie_midas,
Ja ik bevestig het alleen dat het inderdaad geen nut heeft om het elke x te zeggen
Ja sorry ik zag het al, las even verkeerd.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sammy1 schreef:ik heb gezien wat het doet even een foto maken met een driejarige,meisje was achtien en is dood gebleven was ook maar voor heel even een foto maken,vind het wel erg gevaarlijk,maar daarintegen heb je wel een super mooi dier.
Paddenpad schreef:Ook al smeekt een kind ergens om wil niet zeggen dat je overal ja op hoeft te zeggen,jij bent toch de volwassene,zij niet!
En jij als "volwassen" moeder dient geen onnodige risico's te nemen in het welzijn van je kind,HOE HARD ZE OOK SMEEKT!
En ja,je kind is INstabiel,niet ONstabiel,dat je dat zelf niet wilt zien zeg.
En wat betreft domme opmerkingen,er is hier maar 1 iemand heel dom bezig en dat ben jijzelf.![]()
Cowgirl schreef:7 pagina's over 1 foto waarbij een kind op een paard zit...echt dikke
en dat in nog geen dag....dat verdient eigenlijk twee
![]()
![]()
Bokkers zijn nog heiliger dan de paus... je weet wel die man die een beetje op dezelijkt.
Leuke foto's hoor TS.
Thirty schreef:Liesje1611 schreef:De bokt-moraal-ridders hebben hun mening goed laten horen, dat moet ik ze nageven![]()
En nee, misschien was het niet 100% veilig,
maar om daar nou 7 pagina's ophef over te maken..?
Zal vast een SA zijn, om zo te oordelen na 12 berichten?